Adobe (Üzleti)

      Párosítsa az analitikai szakértelmet a gépi tanulás erejével. Amikor arról van szó hogy megértsünk minden egyes ügyfelet, akkor minden követ megmozgatunk. Összegyűjtjük az adatokat az online és offline csatornákról, hogy a legteljesebb képest kapjuk meg a cégünkkel interakcióba lépő vásárlókról.
    A legjobb ügyfélélmény a nagyszerű ügyfél intelligenciából származik.
      Nagytudású analitika teljes betekintéssel! A világ összes adata sem segíthet ha nem tudjuk hogy mi mit jelent és ha nem akkor elemezzük ki ezeket, amíg még relevánsak. Az Adobe Analytics Select segít összegyűjteni és kielemezni a valósidejű és releváns adatokat, hogy ezek alapján a lehető legjobb döntést lehessen meghozni.
    Milyen kiegészítő funckcionálitással bővíthetőek az Analytics csomagok?
    Ez több mint adatok. Ez ügyfél intelligencia. A tapasztalatok, amik valóban számítanak.
    Mi az Adobe Audience Manager? Egy adatmenedzsment platform (data management platform, DMP) mellyel olyan egyedi közönségprofilokat hozhatunk létre, mellyekel azonosíthatjuk a legértékesebb ügyfél szegmenseinket és az összes digitális csatornán felhasználhatjuk őket.
    Az igazság az, hogy mindenkinek meg tud felelni!
    Miért is van Önnek szüksége az egyesített kereslet oldali platforma (Demand Side Platform, DSP)?
    Automatizálja a keresést, a vásárlást és a retargeting kampányokat! Az Adobe Media Optimizer kínálja a legátfogóbb kampányoptimalizálást a piacvezető előrejelző modelnek, a skálázható kampányautomatizálásnak és az Adobe Analytics integrációnak köszönhetően.
    Mi az Adobe Primetime? Ez egy többképernyős TV platform, ami a műsorszolgáltatókat, kábelhálózatokat és broadcast szolgáltatásokat nyújtó cégeket segiti a nézőket lebilincselő és személyre szabott TV élmény megvalósításában és monetizálásában.
    Mi az Adobe Social? Egy közösségi média menedzsment platform, ahol az összes adat együttesen képes a puszta lényeggé összeállni. A like-okon és a követéseken túl képes a vásárlók érzéseinek és az üzleti célok közötti mély kapcsolat összehangolására.  
    Mi az Adobe Campaign? Egy olyan komplett megoldás csomag, amellyel személyre szabhatjuk és eljuttathatjuk a kampányainkat az összes on-line és off-line csatornán.
    Mi az Adobe Target? Egy teljeskörű optimalizációs megoldás, amely az adatok alapján döntő marketingesek számára gyors tesztek lefuttatását és kiemelkedően konvertáló, személyre szabott ügyfélélményt tesz lehetővé.  
    Mi az Adobe Experience Manager Livefyre? Egy vadonatúj lehetőség az Experience Managerben, mely révén a weben készített tartalmakat egy folyamatos és magas minőségű áramló “tartalomfolyammá” alakíthatjuk, mindezt a saját weboldalunkon megjelenítve.  
    Mi az Adobe Experience Manager Communities? Az Experience Manager ezen moduljával hozhatunk létre online közösségi kapcsolódási pontokat, mint pl. fórumokat, felhasználói csoportokat, oktatási anyagok gyűjtőhelyét és további olyan közösségi lehetőségeket, melyek az ügyfelek, az alkalmazottak és a márka számára is egyaránt értékesek.   
    Mi az Adobe Experience Manager Forms? Az Experience Manager egy olyan képessége, amivel papír felhasználása nélküli digitális űrlapokat és dokumentumokat készíthetünk hatékony és automatizált módon. Lényegében a digitális interaktív ügyiratkezelés lépéseit (feliratkozás, köszöntés, további kommunikációk, stb.) egy egyszerű és minden igényt kielégítő folyamattá alakítja át.  
    Mire használható az Adobe Experience Manager Assets? Ez egy 21. századi digitális eszközmenedzsment rendszer, ahol kreatív módon kapcsolódnak egymáshoz a már létező kreatív workflow-k, így a különböző team-ek egy helyen készíthetik és publikálhatják a csatornákra optimalizált ügyfélélményt.  
    Mi is tulajdonképpen az Experience Manager Sites? Egy tartalomkezelő rendszer (CMS), ahol a digitális ügyfél élményt egyetlen helyen alkothatja meg, menedzselheti és publikálhatja több platformon (web, mobil, display) párhuzamosan. Így miközben globális elérést biztosít, az ügyél által megtapasztalt élmény ösztönző és személyre szabott marad.   
    Az Adobe Experience Manager – az Adobe Marketing Cloud részeként  –  a vezető digitális élménymenedzsment megoldás, ami az összes csatornán (web, mobil, internet of things, stb.) lenyűgöző tartalmat szolgáltat egy vállalkozásról. Ennek mértéke szabadon skálázható és optimalizálható a márkaépítés követelményeihez és a ügyfél lojalitás fokozásához igazodva.
    Adatok alapján intelligens döntés előkészítést és gyors cselekvést kínál az Adobe Analytics Cloud.