A Lush etikus kozmetikumok feltalálója, gyártója és kiskereskedője, amely kézzel készített, organikus, természetes forrásból származó összetevőkből készült, káros szintetikus anyagoktól és állatkísérletektől mentes termékeiről ismert. A 20 évvel ezelőtti, az Egyesült Királyságban, Dorsetben történt alapítás óta a Lush mára 56 országban működő globális márkává nőtte ki magát, több mint 900 üzlettel és virágzó digitális üzletággal. A vállalat a fenntarthatóságot és az etikát működésének minden aspektusába integrálja, a káros csomagolások minimalizálásától a tudatos fogyasztás népszerűsítéséig. A Lush speciális termékcsaládokon keresztül különböző jótékonysági kezdeményezéseket is támogat.
A Lush márkája erős alapvetésekre épül, az innováció pedig a márka és az üzlet globális skálázására irányuló stratégiájuk középpontjában áll. Ezek az elvek az üzlet minden aspektusába beágyazódnak, a vállalati kultúrától és a termékektől kezdve a digitális és bolti élményekig. Az új üzletek megnyitásával a Lush folyamatosan fejleszti kiskereskedelmi élményeit, hogy az üzleti növekedést elősegítse.
A gyors globális terjeszkedés mellett a Lush a technológia és az innováció kihasználásával igyekszik javítani a kiskereskedelmi élményeket. A cél egy magával ragadóbb, vizuálisan vonzóbb vásárlási élmény megteremtése, amely elősegíti az üzlet és a márka növekedését. Az új, üzleten belüli technológiai innovációk alkalmazásával a Lush célja, hogy gyorsan és méretarányosan nyújtson tartalmat, "határok nélküli" vásárlói élményt kínálva.
Adam Goswell vezeti a technológiai kutatást és fejlesztést a Lush-nál. A vállalat technológiai innovációinak élvonalában van, jelenleg új eszközöket fejleszt az AI, a gépi tanulás és a kiterjesztett valóság felhasználásával. A közelmúltban többek között olyan AI-technológiát fejlesztett ki, amivel a kozmetikumok csomagolása kiküszöbölhető. A Lush Lens alkalmazás, amely képfelismerést használ a termékek beolvasásának a tartalommal való összekapcsolására, csökkenti a csomagolás szükségességét.
Új üzletek tervezésekor a kiskereskedelmi tervezőcsapat az első láncszem, amely az üzletek elrendezésének megrajzolásáért és tervezéséért felelős. Feladataik közé tartozik a kiskereskedelmi makettek megtekintése modellekben és VR-ban, hogy a csapatok világos képet kapjanak arról, hogyan fog kinézni az üzlet. Szorosan együttműködve az innovációs és fejlesztési csapattal, új utakat kutatnak a kiskereskedelmi élmény fokozására. A fotó- és filmcsapat meggyőző tartalmak létrehozásával járul hozzá a munkához. Ezek a csapatok együtt prototípusokat készítenek, tesztelik, fejlesztik és globálisan bevezetik alkotásaikat.
Az üzletek elindításához és frissítéséhez a Lushnak minden egyes üzlethez kiegészítő anyagokat kell kifejlesztenie és kinyomtatnia napi szinten és világszerte. A vállalatnak az összes anyagban és számos különböző nyelven garantálnia kell a következetességet és a professzionális minőséget.
A Lushnak szembe kell néznie a holisztikus jövőkép fenntartásának kihívásával, amely magában foglalja a márka, az üzleti és a vállalati célokat. A POS-rendszereik folyamatos innovációja, például a flip-dot és e-ink kijelzők használata a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében, valamint a valós időben frissíthető LED-képernyők használata a fenntarthatóság iránti elkötelezettségüket mutatja. Az üzleten belüli pénztárgéprendszereik innovációja, hogy a vásárlók vásárlásait digitális tartalommal kapcsolják össze, szintén növeli a keresztértékesítési lehetőségeket.
Adam Goswell kiemeli, hogy "az Adobe Creative Cloud for Teams segít a kreativitásunk kibontakoztatásában és a világméretű bevezetésben". Az Adobe Creative Cloud eszközei és az integrált munkafolyamatok lehetővé teszik a Lush számára, hogy a bolton belüli élmények határait feszegetve, az alapvető értékeiket beépítsék a terveikbe.
Az olyan alkalmazások, mint az Adobe Photoshop, Illustrator, After Effects és Premiere Pro dinamikus integrációja lehetővé teszi a Lush kreatív csapatai számára, hogy vizuálisan lenyűgöző tartalmakat fejlesszenek a magával ragadó kiskereskedelmi élményekhez. Ez a váltás lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a termékeket vizuálisan, dinamikus képernyők segítségével fedezzék fel, szemben a hagyományos, nyomtatott anyagokra való hagyatkozással.
A projektek globális csapatok közötti összehangolásának érdekében a Lush a Creative Cloud for Teams szolgáltatásra támaszkodik a projektmenedzsment, a fájlok szervezése a Creative Cloud fájlokban és a márkaeszközök kezelése a Creative Cloud könyvtárakban. A platform teljes mértékben támogatja a kollaboratív videómunkafolyamatokat. Megbízható, integrált munkafolyamatokat biztosít, amelyek megkönnyítik a különböző szakterületekről érkező csapatok zökkenőmentes együttműködését.
A Lush Adobe Creative Cloud for Teams kombinációja a folyamatos innovációval és az etikus gyakorlatok iránti elkötelezettségével olyan magas szintű kiskereskedelmi élményt teremt, amely az üzleti növekedést és a márka pozitív hangulatát segíti elő világszerte.
Forrás: Adobe
Ha további információra van szükséged, keresd fel viszonteladóink egyikét, illetve ügyfélszolgálatunk is készségesen áll rendelkezésedre!
A közösségben való alkotás inspiráló és motiváló. A 3D Klub kapcsolat építési és gyakorlási lehetőséget kínál a fejlődni vágyóknak!
2025 év színe a PANTONE 17-1230 Mocha Mousse! Érzéki, minimalista, mégis luxus érzetet keltő árnyalat, mely sokszínűen felhasználható.