A Corel tavaly a teljes márka átalakítása után Alludo néven folytatta és továbbra is népszerű választás szerte a világon számos iparágban.
Az Alludo CMO-ja, Michelle Chiantera, nemrégiben részt vett a TechTarget Partner Marketing Visionaries Summit-on egy panelbeszélgetésen, ahol más CMO-kkal, Susanna Parry-Hoey-jel, a SoftwareOne vezető marketing igazgatójával és May Mitchell-lel, az Ontinue vezető marketing igazgatójával beszélgetett. A beszélgetés a partneri együttműködés egyedi kihívásaira összpontosított, és arra, hogy mennyire fontos a szervezetek belső és külső csapataival egy jól működő partneri ökoszisztéma kialakítása. A beszélgetést itt tudod meghallgatni.
“Az Alludo Partner Program sikereink egyik alapvető eleme, amely kiemelkedővé teszi vállalatunkat. Nagyra értékeljük a partnereinkkel való együttműködést a kihívások kezelésében és a közös sikerek elérésében. Stratégiai partnerségeink segítségével az Alludo jobb megoldásokat készít és felgyorsítja az innovációt a versenyképes piacon.” - nyilatkozta Chiantera.
Mivel az Alludo Partner csapat olyan külső, a vállalaton kívüli feleket is magában foglal, akik noha részt vesznek a munka érdemi részében, nem tartoznak a szervezetbe, egy CMO számára ez igazán összetett feladat, mely sok figyelmet igényel.
A március legvégén tartott találkozón az alábbi témákat érintették:
Ezen kívül még sok más témát is érintettek a beszélgetés során. Ha érdekelnek az Alludo jövőbeli tervei ezen a területen, kattints ide!
(Alludo)
A generatív mesterséges intelligencia következő generációja már elérhető a Photoshop bétában. De mit is jelent ez pontosan?
Megérkezett a Wacom Movink! Miért érdemes az Wacom első OLED képernyős digitális rajztábláját választani? Kiderül a cikkből!
A profi tervezés jövője: a generatív mesterséges intelligencia egyre inkább megjelenik az InDesignban is. Íme a legújabb funkciók.