Az Alludo a partnerkapcsolatok további erősítését tűzte ki célul

2023-05-10 11:10
A Corel tavaly a teljes márka átalakítása után Alludo néven folytatta és továbbra is népszerű választás szerte a világon számos iparágban.

A Corel tavaly a teljes márka átalakítása után Alludo néven folytatta és továbbra is népszerű választás szerte a világon számos iparágban.


alludo_lead_0.png

Az Alludo CMO-ja, Michelle Chiantera, nemrégiben részt vett a TechTarget Partner Marketing Visionaries Summit-on egy panelbeszélgetésen, ahol más CMO-kkal, Susanna Parry-Hoey-jel, a SoftwareOne vezető marketing igazgatójával és May Mitchell-lel, az Ontinue vezető marketing igazgatójával beszélgetett. A beszélgetés a partneri együttműködés egyedi kihívásaira összpontosított, és arra, hogy mennyire fontos a szervezetek belső és külső csapataival egy jól működő partneri ökoszisztéma kialakítása. A beszélgetést itt tudod meghallgatni.

“Az Alludo Partner Program sikereink egyik alapvető eleme, amely kiemelkedővé teszi vállalatunkat. Nagyra értékeljük a partnereinkkel való együttműködést a kihívások kezelésében és a közös sikerek elérésében. Stratégiai partnerségeink segítségével az Alludo jobb megoldásokat készít és felgyorsítja az innovációt a versenyképes piacon.” - nyilatkozta Chiantera.

Mivel az Alludo Partner csapat olyan külső, a vállalaton kívüli feleket is magában foglal, akik noha részt vesznek a munka érdemi részében, nem tartoznak a szervezetbe, egy CMO számára ez igazán összetett feladat, mely sok figyelmet igényel.

alludo.png

A március legvégén tartott találkozón az alábbi témákat érintették:

  • A CMO-k által 2023-ban és azon túl a Partner Marketing szervezettel szembeni főbb kihívások és azok leküzdésének módjai.
  • Partner Marketing programok és technikák trendjei a vezetők és csapataik számára, mint például az automatizálás, valamint egy sikeres csapat alkotóelemei, beleértve az erős kapcsolatok kiépítésének képességét és a szervezeten belüli tanulás és fejlődés lehetőségét.
  • Miért nem lehet a Partner Marketinget egy elszigetelt területként kezelni?
  • Hogyan kezelhetik a CMO-k a gyorsan növekvő és változó partneri ökoszisztémákat szervezetükön belül. A beszélgetés négy területet érintett, ahol a csapatok kihívásokkal szembesülhetnek:
  1. Új munkavállalók felvétele
  2. Növekedés
  3. Képességek fejlesztése
  4. A munkavállalók megtartása
  • Egyéb módszerek, amelyekkel a CMO-k támogathatják Partner Marketing csapatukat.
  • Tippek a partnerkapcsolatok legjobb kihasználásához és eredményeik maximalizálásához.

Ezen kívül még sok más témát is érintettek a beszélgetés során. Ha érdekelnek az Alludo jövőbeli tervei ezen a területen, kattints ide!

(Alludo)

Olvass tovább

Étel, bor és enteriőr fotózás Villányban

3 önfeledt nap finom borok közt, fotózás remek társaságban, Villányban.
Időpont: 2024.09.04 - 09.06.
Ne hagyd ki, nyeremény is vár rád!

,
AutoCAD-ről BricsCAD-re váltás: Hogyan csináld?

Az AutoCAD-ről BricsCAD-re váltás lépései és előnyei: zökkenőmentes átállás, hatékony tervezés, kedvező árak és hasznos tippek a könnyű kezelhetőség érdekében.

,
BricsCAD V24: Modern felhasználói élmény

Fedezd fel a BricsCAD V24 új funkcióit: oktatóanyagok, modern szalagpanel, fejlett AI Assist, új kezdőlap, gyors számológép és többfelhasználós mód a jobb felhasználói élményért!

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram