Személyre szabott, etikus reklámok az Adobe Experience-el

2025-03-12 09:00
Az Adobe egy úttörő megoldást indít, amely lehetővé teszi a hirdetők és kiadók számára, hogy együttesen fedezzenek fel, aktiváljanak és mérjenek nagy értékű közönségeket egy biztonságos, hozzájárulás-alapú környezetben.
CDP: Személyre szabott, etikus reklámok az Adobe Experience-el

Adobe bemutatja a valós idejű CDP együttműködést a hirdetők és kiadók számára

Váltás az adatvédelmet előnyben részesítő hirdetések felé

Az Adobe bejelentette az Adobe valós idejű CDP együttműködés általános elérhetőségét az Egyesült Államokban.  A CDP a Customer Data Platform rövidítése. Ezt a rendszert arra tervezték, hogy összegyűjtse és integrálja a különböző forrásokból származó ügyféladatokat egy egységes, átfogó ügyfélprofil létrehozása érdekében. Ezek az adatok ezután felhasználhatók a személyre szabott marketing- és reklámkampányok irányításához.

Adobe CDP összeköttetések

Ez az új megoldás lehetővé teszi a hirdetők és kiadók számára, hogy az itt összegyűlt adatokkal egy biztonságos, adatvédelmet szempontokat is figyelembe vevő környezetben tudjanak navigálni. Ahogy a fogyasztók egyre inkább előtérbe helyezik az adatvédelmet, a márkák is kezdenek eltávolodni a bármilyen harmadik fél által gyűjtött adatoktól. A valós idejű CDP együttműködés lehetővé teszi a márkák számára, hogy személyre szabott hirdetéseket hozzanak létre hozzájárulás-alapú adatok alapján.

Hirdetési teljesítmény növelése biztonságos együttműködéssel

A valós idejű CDP együttműködés egy biztonságos környezetet kínál. Itt a hirdetők és kiadók együttműködhetnek az úgynevezett “első fél” által gyűjtött adatokon. Vagyis azon információk alapján, amelyeket egy vállalat közvetlenül a saját ügyfeleitől gyűjt a különböző érintkezési pontokon és interakciókon keresztül. Ezeket pedig később más vállalatokkal is megoszthatja ügyfélazonosításra nem alkalmas formában. Ez az innovatív megoldás biztosítja, hogy az közvetlenül azonosítható ügyféladatok ne kerüljenek mozgatásra.

Adobe CDP Főoldal

Főbb partnerségek

Az Adobe például a Warner Bros. Discovery-vel (WBD) mint legújabb kiadói partnerrel már futtat egy valós idejű CDP együttműködést. E partnerség révén a hirdetők új közönségeket fedezhetnek fel és aktiválhatják kampányaikat a Warner Bros által lefedett területeken, növelve kampányaik hatékonyságát.

Ryan Gould, a Warner Bros. Discovery amerikai hirdetési értékesítési elnöke elmondta: „Örömmel dolgozunk együtt az Adobe-val ezen az innovatív, első fél adatokra épülő megoldáson. Ezek a dinamikus eszközök lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy maximalizálják kampányaik sikerét prémium tartalmaink portfóliójában, adatvédelmet előtérbe helyező és kapcsolódó márkaélményeket adva a fogyasztóknak.”

Javított hirdetések fontos ipari szereplőkkel

Más hirdetők és ügynökségek, mint például az Alterra Mountain Company, GroupM Wavemaker, Major League Baseball és The Coca-Cola Company, már szintén kipróbálták a személyre szabott hirdetéseket.

„A valós idejű CDP együttműködés hatalmas áttörés ügyfeleink számára, és a használata páratlanul egyszerű,” mondta Giuseppe Cagliostro, a GroupM Wavemaker globális ügyfélvezetője. „Kiküszöböli az órákig tartó adattisztítás szükségességét, mindezt egy intuitív felhasználói felületten, amely értékes betekintést nyújt a közönséghez a kampányok tervezése során, gyorsabb végrehajtást tesz lehetővé, és a mediavásárlások hatása is jobban mérhetővé vált.”

Adobe CDP példa

Páratlan rugalmasság és interoperabilitás

Az Adobe Experience Platformon (AEP) alapuló valós idejű CDP együttműködés zökkenőmentes együttműködést kínál, lehetővé téve a márkák számára, hogy adatokat kapcsoljanak össze más partnerekkel. Például az Amazon Web Services-el, The Trade Desk-el, Snowflake-el, stb. Ez a platform egyetlen ügyfélképet biztosít minden csatornán. Lehetővé teszi a relevánsabb kampányokat és a hirdetések hatékonyságának pontosabb mérését az olyan kiadók közönségeivel, mint például az NBC Universal és a Warner Bros. Discovery.

Sundeep Parsa, az Adobe Experience Cloud termékért felelős alelnöke így nyilatkozott: „A harmadik fél jelzéseitől, például internetes cookiek-tól való leválás lehetőséget adott a márkáknak, hogy jobban kihasználják az első fél által gyűjtött adataikat. Azáltal, hogy szorosabb együttműködést tesz lehetővé a hirdetők és kiadók között egy adatvédelmet előnyben részesítő környezetben, ez az új ajánlat az Adobe Experience Cloud keretében kitölti azokat a réseket, amelyeket a harmadik fél adatok hagytak. Lehetővé teszi a márkák számára, hogy olyan hirdetéseket nyújtsanak, amelyek rezonálnak a fogyasztókkal.”

A valós idejű CDP együttműködés lehetőségei

Kapcsolódás megbízható partnerekkel

  • Központi alkalmazás: Lehetővé teszi a hirdetők és kiadók számára, hogy intuitív irányítópultokon keresztül kapcsolódjanak és együttműködjenek, betekintést nyújtva a közönség átfedésébe és az ügyfélszerzési lehetőségekbe.
  • Gyors beállítás: Zökkenőmentesen lehetővé teszi az Adobe valós idejű CDP-ben vagy más preferált platformokon létrehozott közönségek használatát.
  • Adatvédelmet előtérbe helyező architektúra: Lehetővé teszi a közönségfelfedezést és az aktiválást anélkül, hogy kitettségnek lennék kitéve a védett ügyféladatok.

Közönségek biztonságos aktiválása

  • Hirdetési csatornák: Beleértve a display, video és TV streaminget.
  • Közönségszegmentálás: A hirdetők elérhetik a magas értékű ügyfeleket, miközben optimalizálják a költségeket azáltal, hogy a már konvertált közönségeket nem érik el újra feleslegesen.
  • Jövőbeli fejlesztések: AI-alapú közönségbővítés a vásárlókhoz hasonló modellekkel, továbbá harmadik fél azonosítókkal való integráció a jobb identitásegyeztetési arányok érdekében.

Kampány teljesítményének mérése

  • Akció alapú betekintések: A kiadók hozzáférnek egymás aktív és történelmi kampányaik metrikáihoz.
  • Igény szerinti irányítópultok: Betekintést nyújt a megjelenítésekbe, elérésbe és gyakoriságba.
  • Fejlett mérési eszközök: A márkák hamarosan kihasználhatják az Adobe Customer Journey Analytics és az Adobe Mix Modeler előnyeit a többcsatornás elemzésekhez és a médiatervezéshez.

Adobe Experience árakért és további információkért keresd fel viszonteladóink egyikét! Ha kérdésed van, ügyfélszolgálatunk is készségesen a rendelkezésedre áll!

Olvass tovább


Személyre szabott, etikus reklámok az Adobe Experience-el

Az Adobe egy úttörő megoldást indít, amely lehetővé teszi a hirdetők és kiadók számára, hogy együttesen fedezzenek fel, aktiváljanak és mérjenek nagy értékű közönségeket egy biztonságos, hozzájárulás-alapú környezetben.

,
Misztikus átjárók – 3D pályázat indul!

Az első hazai, hivatalos 3D pályázat elindult! Értékes nyereményekkel és rengeteg tapasztalattal gazdagodhatnak a 3D alkotás szerelmesei.

,
Lépj be a Kattanjki Klubba, és nyerj!

Csatlakozz, és nyerj! Számos profi fotós tanfolyam vár rád a Kattanjki Klubban, ráadásul most egy Wacom Intuos Pro táblát is nyerhetsz vele!

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram