Az 2025 március közepén tartott Adobe Summit 2025 digitális élménykonferencia során a résztvevők bepillantást nyerhettek abba a jövőbe, ahol az AI különleges projektek, a marketing és a kreatív technológia egyesülése forradalmasítja az ügyfélélményt. Az igen népszerű Sneaks szekción belül az Adobe tudósai, mérnökei, termékmenedzserei és tervezői bemutatták azokat a legújabb projekteket, amelyek célja a kapacitás növelése, a hatékonyság javítása és a nagyobb léptékű személyre szabás lehetővé tétele.
Az ügyfélviselkedést befolyásoló széles körű kontextus megértése alapvető fontosságú a sikeres kampányokhoz. A Project Perfect Context az AI segítségével külső betekintéseket (például gazdasági adatokat, időjárási jelentéseket és nagyobb bejelentéseket) húz be az Adobe Customer Journey Analytics-be, az Adobe Experience Platformon belül. Ez az integráció lehetővé teszi az elemzők számára, hogy egy chat AI-on keresztül egyesítsék az first-party ügyfél adatait külső tényezőkkel, új összefüggéseket tárva fel, így relevánsabb és meggyőzőbb ügyfélélményeket alkotva.
A bonyolult adatvizsgálatokból származó vizuális prezentációk létrehozása időigényes lehet. A Project Slide Wow automatikusan átalakítja az Adobe Customer Journey Analytics-ben található adatokat emészthető vizuális formátumokra. Az elemzők exportálhatják ezeket az adatokat, hogy átfogó PowerPoint prezentációkat készítsenek, adatvizualizációkkal és előadói jegyzetekkel együtt. További diákat is generálhatnak egyszerű kérdések feltevésével a Project Slide Wow-nak.
A marketingesek és a kreatív szakemberek közötti együttműködés elengedhetetlen az új termékek vagy kampányok bevezetésének késedelmének elkerüléséhez. A Project Vision Cast az adatokból származó összefüggéseket a brand elemekkel kombinálja, generatív AI segítségével, hogy már a fejlesztés korai fázisában megfelelő vizualizációkat hozzon létre új termékekről. Ezeket a vizualizációkat a korábbi tartalom teljesítményeire vonatkozó adatok támogatják, és az Adobe Project Concepthez továbbítják, hogy megkönnyítse a kreatív ötletelési folyamatot, és segítse a csapatokat eredményes kampányok végrehajtásában.
Egy weboldal újratervezése vagy a tartalomkezelő rendszerek megváltoztatása megzavarhatja a napi marketingmunkát. A Project Site Leap AI-agent segítségével egyszerűsíti ezt a folyamatot, amely kapcsolódik az Adobe Experience Managerhez (AEM). Az agent elemzi a meglévő weboldalakat, importálja a tartalmakat az AEM-be, és újratervezi az oldalakat, hogy illeszkedjenek az új dizájnhoz, biztosítva a zökkenőmentes átmenetet, anélkül hogy befolyásolná az ügyfél elkötelezettséget.
A marketing kampányok létrehozása az ötlettől a végrehajtásig összetett és időigényes lehet. A Project Get Savvy AI agenteket használ a folyamat egyszerűsítéséhez, amelyek gyorsan segítenek a marketingeseknek kampánytervek kidolgozásában. Ezek az agentek meggyőző tartalmakat és vizuális elemeket generálnak, meghatározzák a legjobb csatornákat a célközönség elérésére, perszónákat hoznak létre visszajelzés céljából, így gyorsabb kampánytervezést és végrehajtást tesznek lehetővé.
A személyre szabott élmények nyújtása nagy léptékben kihívást jelenthet a márkák számára. A Project Frame Sense az Adobe Experience Platformról származó valós idejű ügyféladatokra támaszkodik, hogy személyre szabott videókat hozzon létre generatív AI digitális avatarok segítségével. Ezek a videók az egyéni preferenciákhoz igazodnak, inspirációt nyújtva az utazáshoz és növelve a vásárlói elköteleződést.
Az ügyfél bevonódás és a márka melletti elköteleződés megértése a mobil platformokon kulcsfontosságú a teljesítmény optimalizálása érdekében. A Project Panorama új módot kínál a felhasználói élmény vizualizálására az Adobe Journey Optimizer segítségével. Valós idejű vizuális térképet hoz létre a mobilalkalmazás útvonaláról, vázolva minden oldalt, nyomon követve a teljesítménymutatókat és a felhasználói viselkedést. A marketingesek ezeket az információkat felhasználva új üzeneteket és ajánlatokat küldhetnek közvetlenül a mobilalkalmazásba, kódolás nélkül, javítva a felhasználói élményt.
Az Adobe Summit 2025 során bemutatott AI innovációk kiemelik a vállalat elkötelezettségét az ügyfélélmény-orkesztráció (Customer Experience Orchestration, CXO) iránt. A generatív és AI agent fejlesztések kihasználásával az Adobe lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy zökkenőmentes és összekapcsolt ügyfélélményeket hozzanak létre minden érintési ponton.
Ezek a Sneaks projektek betekintést nyújtanak abba a jövőbe, ahol az AI forradalmasítja a marketing munkafolyamatokat, fokozza majd a kreativitást és minden korábbinál hatékonyabban szállít személyre szabott ügyfélélményeket.
Van egy jó elképzelésed, de egy saját társasjáték készítése túl bonyolultnak ígérkezik? Pi és PixelRita megmutatja, hogyan tudod megvalósítani!
Az Autodesk Maya és 3ds Max további AI eszközökkel bővülnek új távlatokat nyitva ezáltal a 3D és az animációk világában.