Az Adobe újabb innovációkkal fejleszti a személyre szabott ügyfélélményt. Az idei Cannes Lions rendezvényen az Adobe bemutatta a kreativitást, marketinget és AI-t integráló termékei innovációjának újdonságait, amelyek forradalmasítják az Customer Experience Orchestration-t (CXO, ügyfélélmény-orchesztrációt ). Ezek az előrelépések lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy intelligens, skálázható és kapcsolódást biztosító ügyfélélményeket nyújtsanak az ügyfelekkel való kapcsolattartás összes pontján.
Az CXO az ügyfélélmény-kezelés evolúciója, amely a személyre szabás ígéretét teljesíti be nagy léptékben. Az intelligens, generatív és ügynöki AI előrehaladásának ötvözésével az Adobe új mércét állít az iparágban. Ezek az innovációk segítik a vállalkozásokat abban, hogy hatékonyan hozzanak létre, irányítsanak, és nyújtsanak meggyőző interakciókat valós időben, több millió ügyfél számára.
„Ahogy a globális kreatív, reklám és marketing ipar összeér Cannes-ban, a kreativitás nem csak megkülönböztető tényezőként, hanem a jelentőség és rezgés hajtóerejeként tűnik fel a mai figyelemvezérelt gazdaságban” – mondta Anil Chakravarthy, az Adobe Digital Experience Business elnöke.
Az Adobe bejelentette az Adobe GenStudio-t a teljesítményalapú marketinghez, egy generatív AI-első alkalmazást, amely lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy gyorsan hozzanak létre márkakompatibilis kampánytartalmat fizetett közösségi média hirdetésekhez, display hirdetésekhez, bannerekhez és marketing e-mailekhez. Az új képességek között szerepel többek között rövid videó hirdetések készítése a kereskedelmileg biztonságos Adobe Firefly Video Model segítségével. Az Amazon Ads, Google Campaign Manager 360, LinkedIn és Meta együttműködésével a kampányok munkafolyamatai egyszerűsödnek.
Az Adobe Firefly Services generatív AI-t és kreatív API-kat hoz be a tartalomgyártási munkafolyamatokba. A fejlesztések közé tartozik:
Az Adobe bemutatta az Adobe LLM Optimizer-t, amely javítja a válaszok rangsorolását generatív AI-alapú böngészőkön és chat szolgáltatásokon. Ez az alkalmazás elemzi az AI-forrásokból származó forgalmat, benchmarkokat készít a láthatóság megértéséhez, és tartalomstratégiai módosításokat ajánl a felfedezhetőség fokozásához.
Az Adobe Experience Platform (AEP) mostantól tartalmazza az AEP Agent Orchestrator-t, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy AI agenteket építsenek, kezeljenek, és irányítsanak az Adobe és harmadik fél ökoszisztémáiból.
Az új funkciók közé tartozik a Customer Experience Language Models, Agent Operator és Knowledge Base komponensek. A Data Insights Agent és Product Support Agent mostantól általánosan elérhetők, gyakorlati betekintéseket és hibajavítási támogatást nyújtva.
Az Adobe jelenléte a Cannes Lions 2025 rendezvényen kiemeli a cég innovációinak átalakító erejét. Interaktív élményekkel, nagyszerű előadásokkal, a vezető márkákkal együttműködve az Adobe bemutatta, hogyan alakítja a technológia a személyre szabott ügyfélélmények jövőjét.
Ne maradj le, és használd ki most a CorelDRAW Graphics Suite előfizetés 35%-os kedvezményét! Csak 2025.08.31-ig érvényes!
Különleges kedvezmény keretein belül most 35%-os kedvezménnyel szerezheted be a CorelDRAW Graphics Suite örökös Business Licencedet!
Használj Windows-t Mac-en gördülékenyen! Csapj le a lehetőségre a Parallels kedvezmény keretein belül most 35%-kal kedvezőbben!