Az Adobe újabb innovációkkal fejleszti a személyre szabott ügyfélélményt. Az idei Cannes Lions rendezvényen az Adobe bemutatta a kreativitást, marketinget és AI-t integráló termékei innovációjának újdonságait, amelyek forradalmasítják az Customer Experience Orchestration-t (CXO, ügyfélélmény-orchesztrációt ). Ezek az előrelépések lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy intelligens, skálázható és kapcsolódást biztosító ügyfélélményeket nyújtsanak az ügyfelekkel való kapcsolattartás összes pontján.
Az CXO az ügyfélélmény-kezelés evolúciója, amely a személyre szabás ígéretét teljesíti be nagy léptékben. Az intelligens, generatív és ügynöki AI előrehaladásának ötvözésével az Adobe új mércét állít az iparágban. Ezek az innovációk segítik a vállalkozásokat abban, hogy hatékonyan hozzanak létre, irányítsanak, és nyújtsanak meggyőző interakciókat valós időben, több millió ügyfél számára.
„Ahogy a globális kreatív, reklám és marketing ipar összeér Cannes-ban, a kreativitás nem csak megkülönböztető tényezőként, hanem a jelentőség és rezgés hajtóerejeként tűnik fel a mai figyelemvezérelt gazdaságban” – mondta Anil Chakravarthy, az Adobe Digital Experience Business elnöke.
Az Adobe bejelentette az Adobe GenStudio-t a teljesítményalapú marketinghez, egy generatív AI-első alkalmazást, amely lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy gyorsan hozzanak létre márkakompatibilis kampánytartalmat fizetett közösségi média hirdetésekhez, display hirdetésekhez, bannerekhez és marketing e-mailekhez. Az új képességek között szerepel többek között rövid videó hirdetések készítése a kereskedelmileg biztonságos Adobe Firefly Video Model segítségével. Az Amazon Ads, Google Campaign Manager 360, LinkedIn és Meta együttműködésével a kampányok munkafolyamatai egyszerűsödnek.
Az Adobe Firefly Services generatív AI-t és kreatív API-kat hoz be a tartalomgyártási munkafolyamatokba. A fejlesztések közé tartozik:
Az Adobe bemutatta az Adobe LLM Optimizer-t, amely javítja a válaszok rangsorolását generatív AI-alapú böngészőkön és chat szolgáltatásokon. Ez az alkalmazás elemzi az AI-forrásokból származó forgalmat, benchmarkokat készít a láthatóság megértéséhez, és tartalomstratégiai módosításokat ajánl a felfedezhetőség fokozásához.
Az Adobe Experience Platform (AEP) mostantól tartalmazza az AEP Agent Orchestrator-t, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy AI agenteket építsenek, kezeljenek, és irányítsanak az Adobe és harmadik fél ökoszisztémáiból.
Az új funkciók közé tartozik a Customer Experience Language Models, Agent Operator és Knowledge Base komponensek. A Data Insights Agent és Product Support Agent mostantól általánosan elérhetők, gyakorlati betekintéseket és hibajavítási támogatást nyújtva.
Az Adobe jelenléte a Cannes Lions 2025 rendezvényen kiemeli a cég innovációinak átalakító erejét. Interaktív élményekkel, nagyszerű előadásokkal, a vezető márkákkal együttműködve az Adobe bemutatta, hogyan alakítja a technológia a személyre szabott ügyfélélmények jövőjét.
Cannes Lions 2025: Az Adobe egyesíti a kreativitást, a marketinget és az AI-t, hogy felgyorsítsa az ügyfélélmény-orchesztrációt.
JetBrains IDE-k áttekintése: mikor melyiket érdemes választani, milyen funkciókra számíthatsz, és mire figyelj, ha most kezdesz fejleszteni.
Fedezd fel, hogyan készíthetsz profi, pályakezdő önéletrajzot már egyetem alatt az Adobe Acrobat és beépített AI asszisztens segítségével.