A TeamViewer, a távoli kapcsolattartás és munkahelyi digitalizációs megoldások vezető globális szolgáltatója bejelentette a TeamViewer Spatial Support alkalmazást, amellyel a TeamViewer úttörő 3D-s vizualizációját és valós idejű távoli segítségnyújtását lehet megtapasztalni az Apple Vision Pro szemüvegén keresztül.
Ez az alkalmazás a TeamViewer innovációs képességeinek, gyorsaságának és hatékonyságának bizonyítéka, amellyel a vállalat beléphet az immerzív segítségnyújtás, az értékesítés utáni támogatás és a helyszíni szervizelés következő korszakába.
A TeamViewer térbeli támogatással foglalkozó alkalmazása az erre alkalmas iPhone-on, az ARKit és a beépített LiDAR szkenner segítségével részletes 3D modelleket készít a támogatásra szoruló készülékekről. Ezután egy távhívás során az Apple Vision Pro-n a Spatial Support alkalmazást használó szakértő interakcióba léphet az iPhone-on rögzített pontos vizuális modellekkel. Együtt szinkronizált 3D-élményben részesülnek, a szakértő pedig megjegyzéseken és 3D-elemeken keresztül irányítja a helyszíni technikust.
Brian Ballard, a TeamViewer termékmenedzsment és megoldásszállításért felelős alelnöke szerint:
"A távoli támogatás és segítségnyújtás a TeamViewer DNS-ének része, és az Apple Vision Pro-val a valósághűség, a vizuális mélység és a részletesség olyan új szintjét hozzuk el ügyfeleink számára, amely korábban egyszerűen nem volt lehetséges. Ezek az egyedülálló képességek messze túlmutatnak az asztali támogatáson, és segítenek a valós, összetett objektumokkal foglalkozó ügyfeleknek abban, hogy kritikus információkat közvetítsenek azoknak, akik segíthetnek nekik a gépek és rendszerek külső helyszínen történő szervizelésében. Ez gyorsabb reakcióidőt és kevesebb hibát eredményez. Végső soron pedig a munkaerőhiányt és a könnyű tudásátadás szükségességét kezeli, áthidalva a helyszíni kihívások és a távoli szakértelem közötti szakadékot."
A kiterjesztett valósággal (AR, augmented reality) felruházott vállalati termelékenységi platform, a Frontline vezető pozíciójának köszönhetően a TeamViewer egyedülálló helyzetben van ahhoz, hogy iparági megoldást dobjon piacra az Apple Vision Pro számára. A megoldás a TeamViewer azon mélyreható ismereteire épül, hogy miként lehet digitálisan átalakítani a gyártási, értékesítés utáni és helyszíni szervizelési folyamatokat, amit az olyan iparági óriásokkal kötött stratégiai partnerségek is alátámasztanak, mint az SAP, a Microsoft és a Siemens.A TeamViewer ügyfelei már meglévő licencükkel integrálhatják ezt a megoldást mindennapi munkájukba. A TeamViewer értékesítés utáni támogatási megoldásaival kapcsolatos további információkat az Apple App store-ban találsz.
Az Acrobat Studio gyorsabb eredményeket és látványos tartalomkészítést garantál a jól ismert Adobe Express-szel és Adobe Acrobattal, mindezt ráadásul egyetlen helyen.
Fedezd fel, hogyan készíthetsz profi, pályakezdő önéletrajzot már egyetem alatt az Adobe Acrobat és beépített AI asszisztens segítségével.
Ismerd meg az Adobe Acrobat AI Asszisztensét, amely intelligens megoldásokkal nemcsak gyorsítja, hanem egyszerűsíti is a dokumentumkezelést.