A TeamViewer, a távoli kapcsolattartás és munkahelyi digitalizációs megoldások vezető globális szolgáltatója bejelentette a TeamViewer Spatial Support alkalmazást, amellyel a TeamViewer úttörő 3D-s vizualizációját és valós idejű távoli segítségnyújtását lehet megtapasztalni az Apple Vision Pro szemüvegén keresztül.
Ez az alkalmazás a TeamViewer innovációs képességeinek, gyorsaságának és hatékonyságának bizonyítéka, amellyel a vállalat beléphet az immerzív segítségnyújtás, az értékesítés utáni támogatás és a helyszíni szervizelés következő korszakába.
A TeamViewer térbeli támogatással foglalkozó alkalmazása az erre alkalmas iPhone-on, az ARKit és a beépített LiDAR szkenner segítségével részletes 3D modelleket készít a támogatásra szoruló készülékekről. Ezután egy távhívás során az Apple Vision Pro-n a Spatial Support alkalmazást használó szakértő interakcióba léphet az iPhone-on rögzített pontos vizuális modellekkel. Együtt szinkronizált 3D-élményben részesülnek, a szakértő pedig megjegyzéseken és 3D-elemeken keresztül irányítja a helyszíni technikust.
Brian Ballard, a TeamViewer termékmenedzsment és megoldásszállításért felelős alelnöke szerint:
"A távoli támogatás és segítségnyújtás a TeamViewer DNS-ének része, és az Apple Vision Pro-val a valósághűség, a vizuális mélység és a részletesség olyan új szintjét hozzuk el ügyfeleink számára, amely korábban egyszerűen nem volt lehetséges. Ezek az egyedülálló képességek messze túlmutatnak az asztali támogatáson, és segítenek a valós, összetett objektumokkal foglalkozó ügyfeleknek abban, hogy kritikus információkat közvetítsenek azoknak, akik segíthetnek nekik a gépek és rendszerek külső helyszínen történő szervizelésében. Ez gyorsabb reakcióidőt és kevesebb hibát eredményez. Végső soron pedig a munkaerőhiányt és a könnyű tudásátadás szükségességét kezeli, áthidalva a helyszíni kihívások és a távoli szakértelem közötti szakadékot."
A kiterjesztett valósággal (AR, augmented reality) felruházott vállalati termelékenységi platform, a Frontline vezető pozíciójának köszönhetően a TeamViewer egyedülálló helyzetben van ahhoz, hogy iparági megoldást dobjon piacra az Apple Vision Pro számára. A megoldás a TeamViewer azon mélyreható ismereteire épül, hogy miként lehet digitálisan átalakítani a gyártási, értékesítés utáni és helyszíni szervizelési folyamatokat, amit az olyan iparági óriásokkal kötött stratégiai partnerségek is alátámasztanak, mint az SAP, a Microsoft és a Siemens.A TeamViewer ügyfelei már meglévő licencükkel integrálhatják ezt a megoldást mindennapi munkájukba. A TeamViewer értékesítés utáni támogatási megoldásaival kapcsolatos további információkat az Apple App store-ban találsz.
Lépj ki a karácsonyi üdvözlőlap megszokásából, készíts idén egyedi kártyát! A webinár videójában pedig mutatjuk, hogyan.
Ne hagyd ki a lehetőséget, és szerezd be Adobe Express előfizetésedet most 30% kedvezménnyel!
Lépj ki a karácsonyi üdvözlőlap megszokásából, készíts idén egyedi kártyát! Mutatjuk, hogyan, hogy biztosan a tiéd legyen a legkülönlegesebb.