A ZBrush 2024 számos olyan fejlesztést tartalmaz, amelyek még jobbá teszik a digitális szobrászat ipari szabványát.
Az innovatív Anchors Brush frissítést kap, amely lehetővé teszi az ecset használatát a felület maszkolásának szükségessége nélkül.
A Split to Parts kibővíti a Knife Brush képességeit azzal, hogy lehetővé teszi az eszközök darabokra osztását, miközben a felszeletelt részek különálló vagy egyesített részekként maradnak meg az SubTool menüben.
A Gizmo és a Transpose eszközök mostantól rendelkeznek topológiai maszkolással, valamint a maszkoló régió középpontjához való rögzítés képességével. A Gizmo és a Transpose Lines a maszkolt terület mentén is bepattintható, megkönnyítve ezzel a művész maszkoló munkafolyamatát.
A Cinema 4D zajok mostantól elérhetőek a ZBrush felületzajok galériájában.
Az új Repeat to Similar (Ismétlés hasonlóra) funkcióval a művészek könnyedén megismételhetik a szerkesztett forrásháló módosításait, és a módosítások azonos poligonszámú célhálókat tölthetnek fel. A Repeat to Similar támogatja a Sculpting változtatásokat, a teljes hálócserét, a maszkolást és a polygrouping-ot.
A Grow és Shrink maszk képességek kibővültek, így dinamikusabb vezérlést és megnövelt tervezési lehetőségeket biztosítanak.
Egy új, DragStamp nevű vonalhúzás opció is elkészült, ami lehetővé teszi a felületre húzott alfához kapcsolódó intenzitás szabályozását a kurzor előre-hátra mozgatásával.
Két új gombot adtunk hozzá a gyűrődésekhez, ami elősegíti az eszköz azon területeinek jobb vezérlését, ahol gyűrődések és élek fordulnak elő. Ráncolás feloldása és Ráncolás feloldása.
A Insert Mesh Brush ecsetek mostantól kompatibilisek a Stroke menüpontokkal.
A Cineware for Unreal mostantól a Cinema 4D fájlok Unreal Engine-be történő importálásának javításával rendelkezik. Emellett mostantól támogatottak a subsurface scattering-el rendelkező Redshift anyagok. A textúraméret minden importálás előtt beállítható, így rugalmasabban kezelhető a textúra minősége.
Az e havi Capsules drop az eddigi legnagyobb - a művészek széles választékban kapnak forrásokat, hogy rendereiket ragyogóvá tegyék. A Lightmap Ltd. által a HDR Light Studio segítségével készített Studio Lighting HDR-ek gyűjteménye segít a termékfelvételek és címtervezések beindításában. A Laubwerk növénygyűjteménye számos fával, fűvel és virágzó növénnyel bővült. Végül a Maxon folytatja a klasszikus eszközök könyvtárának frissítését a Redshift-kompatibilitás érdekében - csökkentve a polyszámot, modernizálva a terveket, és gyönyörű Redshift-anyagokat létrehozva minden eszközhöz. Ebben a hónapban több általános háztartási eszközöket mutatnak be, amelyekkel kitölthetünk egy konyhát vagy feldíszíthetünk egy élelmiszerboltot.
Egy játék data fájljának átírása már nem lehet akadály előtted! Kövesd lépésről lépésre az útmutatót, és kísérletezz szabadon!
AI sorozat 2. rész: Hogyan használhatjuk a ChatGPT haladó funkcióit? Hogyan képes az AI óriási adathalmazokat fájlokba tömöríteni? Kiderül.
AI sorozat 3. rész: Mi a helyzet, ha AI által készített képet jelölünk meg forrásként? Az MI-t övező számos kérőjel közül ez csak az egyik.