Az OÖVG a TeamViewer segítségével növelte szolgáltatása minőségét

2023-05-25 15:00
Az Oberösterreichi Közlekedési Szövetség a TeamViewerrel közösen támogatja a gördülékeny tömegközlekedési szolgáltatásokat.  


Az Oberösterreichi Közlekedési Szövetség a TeamViewerrel közösen támogatja a gördülékeny tömegközlekedési szolgáltatásokat.  

oövv_lead.jpg

Az Oberösterreichi Közlekedési Szövetség (Oberösterreich Verkehrsverbund, OÖVG) az összes felső-ausztriai tömegközlekedési szolgáltatás koordinátora, közvetítője, összekötője és kapcsolattartója. A cég tervezi meg a regionális közlekedést, és független partnereivel (ÖBB távolsági közlekedés, WESTbahn, LINZ AG LINIEN, Steyri Városi Vállalat, Wels Linien) együttműködve különböző közlekedési modelleket és koncepciókat hoz létre Felső-Ausztria lakott területei között.

2017-ben az OÖVG úgy döntött, digitalizálja ingyenes diák- és tanulói bérleteinek kérelmezési rendszerét, és papír alapú formáit digitálisra váltja. Ez pedig komoly kihívást jelentett.

Az online jegyrendelés elsőre nem ment könnyen a diákok számára, mivel a folyamat során sok adatot kellett megadni. Továbbá, ha a jegyek útvonalspecifikusak, akkor az engedélyezett útvonalat is ki kell választani. Szintén gondokat okozott a problémák kezelése és az is, hogy az összes böngésző támogatva legyen minden felhasználói eszközön.
Ezekre pedig mind megoldást kellett keresnie a cégnek. Annak érdekében, hogy a digitális rendeléssel kapcsolatos problémákban és kérdésekkel kapcsolatban a lehető legjobb támogatást nyújthassa ügyfeleinek, az OÖVG úgy döntött, integrálja a TeamViewer-t.

Például egy telefonos hívás során az OÖVG szakértői elmagyarázzák, hol található a weboldalon a közös böngészés (co-browsing) gomb és hogyan indítható el a közös munkamenet. Ezt követően egy szakértő kijelölhet mezőket vagy kiemelhet szövegeket az ügyfél képernyőjén, hogy segítsen neki az űrlap kitöltésében közvetlenül a telefonhívás során.

A cég ezen stratégiával csökkentette a támogatási költségeket és növelte az ügyfél-elégedettséget. Az online rendelőlapok kitöltése és a jegyrendelés most már kevésbé stresszes és zökkenőmentes a diákok és tanulók számára. Szintén pozitívum, hogy sokkal kevesebb támogatási időre van szükség. 

„Támogató csapatunk látja, amit az ügyfél lát, így gyakran közvetlenül meg tudjuk oldani a jegyértékesítéssel kapcsolatos problémákat. Ennek eredményeként hihetetlen mennyiségű időt spórolunk meg, és ügyfeleink sokkal elégedettebbek.”  - nyilatkozta Christoph Sageder Értékesítési és Projekt/Folyamatmenedzser.

Az OÖVG és a TeamViewer együttműködéséről bővebben itt olvashatsz.

(TeamViewer)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Olvass tovább


Megjelent az új, 2025-ös Wacom Cintiq széria

Minden, amit az új 2025-ös Wacom Cintiq pen display sorozatról tudni kell! Új Wacom Cintiq 16, 24 és 24 Touch érkezett 2025 júniusában.


Hogyan segíti a TeamViewer a Manawize-t a nemzetközi IT üzemeltetés kihívásaiban? | Esettanulmány

Funkciók, előnyök, MI és biztonsági megoldások: a Manawize tapasztalatai.


SketchUp 2025: Mesélj el egy gazdagabb történetet a következő generációs vizuális élménnyel

Fedezd fel a SketchUp 2025 legújabb frissítéseit! Használj erőteljes és új vizualizációs funkciókat, hogy életre kelthesd a terveidet!

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram