Az OÖVG a TeamViewer segítségével növelte szolgáltatása minőségét

2023-05-25 15:00
Az Oberösterreichi Közlekedési Szövetség a TeamViewerrel közösen támogatja a gördülékeny tömegközlekedési szolgáltatásokat.  


Az Oberösterreichi Közlekedési Szövetség a TeamViewerrel közösen támogatja a gördülékeny tömegközlekedési szolgáltatásokat.  

oövv_lead.jpg

Az Oberösterreichi Közlekedési Szövetség (Oberösterreich Verkehrsverbund, OÖVG) az összes felső-ausztriai tömegközlekedési szolgáltatás koordinátora, közvetítője, összekötője és kapcsolattartója. A cég tervezi meg a regionális közlekedést, és független partnereivel (ÖBB távolsági közlekedés, WESTbahn, LINZ AG LINIEN, Steyri Városi Vállalat, Wels Linien) együttműködve különböző közlekedési modelleket és koncepciókat hoz létre Felső-Ausztria lakott területei között.

2017-ben az OÖVG úgy döntött, digitalizálja ingyenes diák- és tanulói bérleteinek kérelmezési rendszerét, és papír alapú formáit digitálisra váltja. Ez pedig komoly kihívást jelentett.

Az online jegyrendelés elsőre nem ment könnyen a diákok számára, mivel a folyamat során sok adatot kellett megadni. Továbbá, ha a jegyek útvonalspecifikusak, akkor az engedélyezett útvonalat is ki kell választani. Szintén gondokat okozott a problémák kezelése és az is, hogy az összes böngésző támogatva legyen minden felhasználói eszközön.
Ezekre pedig mind megoldást kellett keresnie a cégnek. Annak érdekében, hogy a digitális rendeléssel kapcsolatos problémákban és kérdésekkel kapcsolatban a lehető legjobb támogatást nyújthassa ügyfeleinek, az OÖVG úgy döntött, integrálja a TeamViewer-t.

Például egy telefonos hívás során az OÖVG szakértői elmagyarázzák, hol található a weboldalon a közös böngészés (co-browsing) gomb és hogyan indítható el a közös munkamenet. Ezt követően egy szakértő kijelölhet mezőket vagy kiemelhet szövegeket az ügyfél képernyőjén, hogy segítsen neki az űrlap kitöltésében közvetlenül a telefonhívás során.

A cég ezen stratégiával csökkentette a támogatási költségeket és növelte az ügyfél-elégedettséget. Az online rendelőlapok kitöltése és a jegyrendelés most már kevésbé stresszes és zökkenőmentes a diákok és tanulók számára. Szintén pozitívum, hogy sokkal kevesebb támogatási időre van szükség. 

„Támogató csapatunk látja, amit az ügyfél lát, így gyakran közvetlenül meg tudjuk oldani a jegyértékesítéssel kapcsolatos problémákat. Ennek eredményeként hihetetlen mennyiségű időt spórolunk meg, és ügyfeleink sokkal elégedettebbek.”  - nyilatkozta Christoph Sageder Értékesítési és Projekt/Folyamatmenedzser.

Az OÖVG és a TeamViewer együttműködéséről bővebben itt olvashatsz.

(TeamViewer)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Olvass tovább


A Boris FX új AI eszközöket ad a Continuum 2025.5-hoz

Ez a verzió egyrészt AI-alapú eszközöket vezet be, másrészt fejlesztéseket kínál a meglévő funkciókban, nagyobb hatékonyságot és kreatív kontrollt biztosítva az alkotók számára.


Több mint 1500 új betűtípussal bővült az Adobe Fonts

Az Adobe Fonts kedvelt klasszikusokkal és új kedvencekkel is bővült egyaránt. Öt év alatt ez a legnagyobb bővítés.


Díjazott Maxon alkalmazások a NAB 2025 rendezvényén

A Maxon termékei elismerést kaptak az innováció és kiválóság terén a média technológiában.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram