Az Oberösterreichi Közlekedési Szövetség a TeamViewerrel közösen támogatja a gördülékeny tömegközlekedési szolgáltatásokat.
Az Oberösterreichi Közlekedési Szövetség (Oberösterreich Verkehrsverbund, OÖVG) az összes felső-ausztriai tömegközlekedési szolgáltatás koordinátora, közvetítője, összekötője és kapcsolattartója. A cég tervezi meg a regionális közlekedést, és független partnereivel (ÖBB távolsági közlekedés, WESTbahn, LINZ AG LINIEN, Steyri Városi Vállalat, Wels Linien) együttműködve különböző közlekedési modelleket és koncepciókat hoz létre Felső-Ausztria lakott területei között.
2017-ben az OÖVG úgy döntött, digitalizálja ingyenes diák- és tanulói bérleteinek kérelmezési rendszerét, és papír alapú formáit digitálisra váltja. Ez pedig komoly kihívást jelentett.
Az online jegyrendelés elsőre nem ment könnyen a diákok számára, mivel a folyamat során sok adatot kellett megadni. Továbbá, ha a jegyek útvonalspecifikusak, akkor az engedélyezett útvonalat is ki kell választani. Szintén gondokat okozott a problémák kezelése és az is, hogy az összes böngésző támogatva legyen minden felhasználói eszközön.
Ezekre pedig mind megoldást kellett keresnie a cégnek. Annak érdekében, hogy a digitális rendeléssel kapcsolatos problémákban és kérdésekkel kapcsolatban a lehető legjobb támogatást nyújthassa ügyfeleinek, az OÖVG úgy döntött, integrálja a TeamViewer-t.
Például egy telefonos hívás során az OÖVG szakértői elmagyarázzák, hol található a weboldalon a közös böngészés (co-browsing) gomb és hogyan indítható el a közös munkamenet. Ezt követően egy szakértő kijelölhet mezőket vagy kiemelhet szövegeket az ügyfél képernyőjén, hogy segítsen neki az űrlap kitöltésében közvetlenül a telefonhívás során.
A cég ezen stratégiával csökkentette a támogatási költségeket és növelte az ügyfél-elégedettséget. Az online rendelőlapok kitöltése és a jegyrendelés most már kevésbé stresszes és zökkenőmentes a diákok és tanulók számára. Szintén pozitívum, hogy sokkal kevesebb támogatási időre van szükség.
„Támogató csapatunk látja, amit az ügyfél lát, így gyakran közvetlenül meg tudjuk oldani a jegyértékesítéssel kapcsolatos problémákat. Ennek eredményeként hihetetlen mennyiségű időt spórolunk meg, és ügyfeleink sokkal elégedettebbek.” - nyilatkozta Christoph Sageder Értékesítési és Projekt/Folyamatmenedzser.
Az OÖVG és a TeamViewer együttműködéséről bővebben itt olvashatsz.
Az egyesülést követően, amely a két vállalat erősségeit ötvözi, továbbfejlesztett termékkínálat és fejlett ügyféltámogatás vár a partnerekre.
Használd ki a 2024-es Black Friday-t és férj hozzá az Adobe legnépszerűbb kreatív szoftvereihez!