Az OÖVG a TeamViewer segítségével növelte szolgáltatása minőségét

2023-05-25 15:00
Az Oberösterreichi Közlekedési Szövetség a TeamViewerrel közösen támogatja a gördülékeny tömegközlekedési szolgáltatásokat.  


Az Oberösterreichi Közlekedési Szövetség a TeamViewerrel közösen támogatja a gördülékeny tömegközlekedési szolgáltatásokat.  

oövv_lead.jpg

Az Oberösterreichi Közlekedési Szövetség (Oberösterreich Verkehrsverbund, OÖVG) az összes felső-ausztriai tömegközlekedési szolgáltatás koordinátora, közvetítője, összekötője és kapcsolattartója. A cég tervezi meg a regionális közlekedést, és független partnereivel (ÖBB távolsági közlekedés, WESTbahn, LINZ AG LINIEN, Steyri Városi Vállalat, Wels Linien) együttműködve különböző közlekedési modelleket és koncepciókat hoz létre Felső-Ausztria lakott területei között.

2017-ben az OÖVG úgy döntött, digitalizálja ingyenes diák- és tanulói bérleteinek kérelmezési rendszerét, és papír alapú formáit digitálisra váltja. Ez pedig komoly kihívást jelentett.

Az online jegyrendelés elsőre nem ment könnyen a diákok számára, mivel a folyamat során sok adatot kellett megadni. Továbbá, ha a jegyek útvonalspecifikusak, akkor az engedélyezett útvonalat is ki kell választani. Szintén gondokat okozott a problémák kezelése és az is, hogy az összes böngésző támogatva legyen minden felhasználói eszközön.
Ezekre pedig mind megoldást kellett keresnie a cégnek. Annak érdekében, hogy a digitális rendeléssel kapcsolatos problémákban és kérdésekkel kapcsolatban a lehető legjobb támogatást nyújthassa ügyfeleinek, az OÖVG úgy döntött, integrálja a TeamViewer-t.

Például egy telefonos hívás során az OÖVG szakértői elmagyarázzák, hol található a weboldalon a közös böngészés (co-browsing) gomb és hogyan indítható el a közös munkamenet. Ezt követően egy szakértő kijelölhet mezőket vagy kiemelhet szövegeket az ügyfél képernyőjén, hogy segítsen neki az űrlap kitöltésében közvetlenül a telefonhívás során.

A cég ezen stratégiával csökkentette a támogatási költségeket és növelte az ügyfél-elégedettséget. Az online rendelőlapok kitöltése és a jegyrendelés most már kevésbé stresszes és zökkenőmentes a diákok és tanulók számára. Szintén pozitívum, hogy sokkal kevesebb támogatási időre van szükség. 

„Támogató csapatunk látja, amit az ügyfél lát, így gyakran közvetlenül meg tudjuk oldani a jegyértékesítéssel kapcsolatos problémákat. Ennek eredményeként hihetetlen mennyiségű időt spórolunk meg, és ügyfeleink sokkal elégedettebbek.”  - nyilatkozta Christoph Sageder Értékesítési és Projekt/Folyamatmenedzser.

Az OÖVG és a TeamViewer együttműködéséről bővebben itt olvashatsz.

(TeamViewer)

Olvass tovább

,
Ragadd meg a pillanatot a Wacom Movink segítségével!

Ragadd meg a pillanatot a Wacom Movink segítségével! Alkoss korlátok nélkül, és vidd magaddal könnyedén a ,,stúdiódat"!

,
Téli Mondocon 2025: Hozd ki belőle a legtöbbet!

Kezdd az évet felejthetetlenül, és irány a téli Mondocon 2025! Légy még egy nap erejéig karácsonyi szellemben, és szakadj ki a valóságból!


Hogyan előzi meg a Moovit a production incidenseket a Qodana által végzett kódelemzéssel?

Problémák korai felismerése, egyéni konfigurációk és költséghatékonyság - A Qodana kódelemzés alkalmazásával a Moovit csak profitált!

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram