Az Nvidia bemutatja az AI Blueprintet: A Blender és az AI képalkotás ötvözetét.
A BuzzFeed médiacég közlése szerint olvasóik 40%-kal több időt töltenek el az AI által készített kvízjátékokkal, mint ezen játékok hagyományos verzióival.
A BuzzFeed 2023 elején közölte, hogy engedélyezi alkalmazottainak, hogy kvízek elkészítéséhez AI chatbotokat használjanak. Ez pedig a jelek szerint jó döntésnek bizonyult, mivel olvasóik 40%-kal több időt töltenek az ilyen kvízekkel, mint a hagyományos változatokkal. Később kiderült, hogy a cég nem csak ehhez használja a mesterséges intelligenciát.
A cég hivatalos állásponja szerinte folyamatosan kísérleteznek az AI technológiával hogy az megtámogassa az emberi kreativitást. Azóta a Buzzfeed több, mint 100 alkalmazottat bocsátott el, ami arra utal, hogy a jövőben lényegesen nagyobb hangsúlyt kívánnak fektetni az "AI generated content"-re.
A mesterséges intelligencia által generált tartalmak megszaporodása természetesen más cégeknél is megfigyelhető. Ilyen például a CNET és a Men's Health.
Ha érdekel az AI hatása a művészetekre, az online hirdetésekre, vagy a tartalomkészítésre, mindenképpen nézz rá ezekre a cikkeinkre is.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.
Az Nvidia bemutatja az AI Blueprintet: A Blender és az AI képalkotás ötvözetét.
Ez a verzió egyrészt AI-alapú eszközöket vezet be, másrészt fejlesztéseket kínál a meglévő funkciókban, nagyobb hatékonyságot és kreatív kontrollt biztosítva az alkotók számára.
Az Adobe Fonts kedvelt klasszikusokkal és új kedvencekkel is bővült egyaránt. Öt év alatt ez a legnagyobb bővítés.