A Google engedélyezheti az AI által generált hirdetéseket?

2023-04-21 10:16
A Google generatív AI-ja a hírek szerint képes lesz kifinomult hirdetési kampányokat létrehozni az ügyfelek számára.  

A Google generatív AI-ja a hírek szerint képes lesz kifinomult hirdetési kampányokat létrehozni az ügyfelek számára.  


google_ai_ads.png

A Google hirdetési ügyfelei a Financial Times szerint hamarosan képesek lesznek a vállalat generatív mesterséges intelligenciáját használni hirdetési kampányok létrehozásához. A jelek szerint az óriásvállalat arra készül, hogy a Performance Max programjába ágyazza generatív AI-ját, ugyanazt a technológiát, amely a Bard chatbotját is hajtja. A Performance Max már most is segít az ügyfeleknek meghatározni, hogy hol fussanak a hirdetéseik, valamint az egyszerű reklámszövegek megalkotásában is segédkezik. A Times szerint azonban a mesterséges intelligencia további integrációja lehetővé teszi, hogy még jobban optimalizált kampányokat hajtsunk végre.

A vállalat állítólag egy "AI-powered ads 2023" című prezentációt mutatott a hirdetési ügyfeleknek, amelyben azt állítja, hogy technológiája képes hirdetéseket generálni az általuk szolgáltatott képek, videók és szövegek alapján. A Google emellett azt is elmondta nekik, hogy az általa létrehozott AI által készített hirdetések illeszkedni fognak a célközönséghez, amelyet a hirdetők el akarnak érni, és úgy lesznek kialakítva, hogy lehetővé tegyék számukra az értékesítési célok és egyéb célok elérését. 

A Times szerint volt, aki aggodalmát fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy a Google hirdetési eszköze félretájékoztatást terjeszthet, mert a tényekre való koncentrálás nélkül optimalizálhatja az új ügyfelek konvertálására. Amikor például a Google a Twitteren a Bardról szóló hirdetést tett közzé, a chatbot egy valótlanságot terjesztett, azt állítva, hogy a James Webb űrteleszkóp "a legelső képeket készítette a saját Naprendszerünkön kívüli bolygóról". Valójában az Európai Déli Obszervatórium Very Large Telescope-jával készültek a legelső képek ezekről a bolygókról, amelyeket valaha is láttunk. A Google biztosította a Financial Times-t, hogy a következő hónapokban bevezetett mesterséges intelligenciával működő hirdetéseknél határozott védőkorlátokat fog felállítani a hibák és a félretájékoztatási esetek megelőzése érdekében.

A Google egyik újításáról, az új Bingről itt olvashatsz részletesebben.

(Engadget)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Termékek
Tanfolyamok

Olvass tovább


Nvidia AI Blueprint: Kontroll a 3D képalkotás felett

Az Nvidia bemutatja az AI Blueprintet: A Blender és az AI képalkotás ötvözetét.


A Boris FX új AI eszközöket ad a Continuum 2025.5-hoz

Ez a verzió egyrészt AI-alapú eszközöket vezet be, másrészt fejlesztéseket kínál a meglévő funkciókban, nagyobb hatékonyságot és kreatív kontrollt biztosítva az alkotók számára.


Több mint 1500 új betűtípussal bővült az Adobe Fonts

Az Adobe Fonts kedvelt klasszikusokkal és új kedvencekkel is bővült egyaránt. Öt év alatt ez a legnagyobb bővítés.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram