TeamViewer

    A 2005-ben alapított TeamViewer elsősorban felhőalapú technológiákkal foglalkozik, amelyekkel valós idejű online támogatási és együttműködési szolgáltatásokat kínál világszerte.

    A TeamViewer Engage egy következő generációs digitális ügyfélkapcsolati platform az online értékesítéshez, a digitális ügyfélszolgálathoz és a videós konzultációkhoz, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy növeljék az ügyfélélményt, és ezáltal élethosszig tartó márkahűséget alakítsanak ki.
    A TeamViewer vezető szerepet tölt be a személyes élmények digitalizálásában. A kifejezetten iskolák és egyetemek számára kifejlesztett TeamViewer Classroom intuitív felületet kínál, amelyet úgy fejlesztettek ki, hogy a személyes tanóra, szeminárium vagy előadás minden egyes részét gyakorlatias és könnyen használható funkciókkal biztosítsa.
    Találja meg az Ön igényeinek leginkább megfelelő licencet. A Business, Premium és Corporate előfizetési csomagjaink többletköltség nélkül tartalmazzák a TeamViewer Meetinget.
    Az androidos eszközök több mint 100 márkájával és az iparágban első iOS-képernyőmegosztással a TeamViewer kínálja a legszélesebb körű távoli hozzáférést és támogatást – telepített alkalmazásokon keresztül vagy a szervezetben történő tömeges üzembe helyezéssel. Kezdje meg ma a mobileszközök távoli támogatását, és oldja meg a problémákat gyorsan, bárhol, bármikor.
    A TeamViewer Blizz Collaboration Companion alkalmazásának segítségével folyamatos kapcsolatot tarthatunk az ügyfeleink a munkatársakkal video, hang és chat alapú kommunikációval illetve képernyőkép megosztással bármilyen eszközön bárhol.
    Védje és felügyelje távoli eszközeit és kövesse nyomon informatikai eszközeit tökéletesen vállalata igényeire szabva. Az informatikai rendszer teljes átláthatósága egyetlen helyről.
    A felhő-alapú TeamViewer Tensor maximális biztonságot és nagyobb rugalmasságot biztosít a lokális szerverinstallációkhoz képest.
    Windows, macOS és Linux eszközök proaktív figyelése – A TeamViewer Monitoring még azelőtt képes felismerni az IT infrastruktúrában jelentkező problémákat, míg mielőtt azok gondot okoznának és azonnal képes értesítést küldeni azokról.
    A távoli támogatás új szintje. A TeamViewer kiterjesztett valóságot használó megoldása segítségével a helyszínen oldhatjuk meg a problémákat, anélkül, hogy nekünk ott kellene lennünk.
    Árakhoz kattintson ide A TeamViewer™ a világon a legkedveltebb távoli asztali számítógép eszköz óránként több mint 30 000 új letöltéssel. Jelenleg több mint 1,7 milliárd élő TeamViewer azonosító létezik, amelyek hozzáférnek a legnagyobb és leggyorsabb távolról kapcsolódó hálózathoz. Ez az egyetlen eszköz, amelyre valaha is szüksége lesz, ha szeretné azonnal elérni az összes számítógépét, kiszolgálóját és egyéb eszközét.