Valójában mennyire népszerű az AI tartalom?

    A BuzzFeed médiacég közlése szerint olvasóik 40%-kal több időt töltenek el az AI által készített kvízjátékokkal, mint ezen játékok hagyományos verzióival.

    mesterseges-intelligencia-ai-tiltakozas-munkahely-588748.jpg

     

    A BuzzFeed 2023 elején közölte, hogy engedélyezi alkalmazottainak, hogy kvízek elkészítéséhez AI chatbotokat használjanak. Ez pedig a jelek szerint jó döntésnek bizonyult, mivel olvasóik 40%-kal több időt töltenek az ilyen kvízekkel, mint a hagyományos változatokkal. Később kiderült, hogy a cég nem csak ehhez használja a mesterséges intelligenciát.

    A cég hivatalos állásponja szerinte folyamatosan kísérleteznek az AI technológiával hogy az megtámogassa az emberi kreativitást. Azóta a Buzzfeed több, mint 100 alkalmazottat bocsátott el, ami arra utal, hogy a jövőben lényegesen nagyobb hangsúlyt kívánnak fektetni az "AI generated content"-re.

    A mesterséges intelligencia által generált tartalmak megszaporodása természetesen más cégeknél is megfigyelhető. Ilyen például a CNET és a Men's Health.

    Ha érdekel az AI hatása a művészetekre, az online hirdetésekre, vagy a tartalomkészítésre, mindenképpen nézz rá ezekre a cikkeinkre is.