A TeamViewer már számos vállalat gyártási, vagy szolgáltatási rendszerében bizonyította hatékonyságát.
A DHL Supply Chain a világ vezető logisztikai vállalata, amely több mint 50 országban mintegy, 185 000 alkalmazottal a logisztikai szolgáltatások széles skáláját kínálja ügyfeleinek. Ezen felül a DHL a világ néhány vezető márkája számára üzemeltet raktárelosztó központokat.
A DHL a precíz munkáról és a felgyorsított digitalizáció iránti elkötelezettségéről ismert. Ennek az elkötelezettségnek a részeként a DHL folyamatosan értékeli azokat a technológiákat, amelyek növelik a hatékonyságot és csökkentik az ügyfelek költségeit. E cél támogatása érdekében a DHL Supply Chain 2017-ben globálisan bevezette a TeamViewer Frontline látásalapú komissiózási megoldását.
A Frontline skálázhatóságra való összpontosítása lehetővé teszi a nagyszabású bevezetést, így csak az Egyesült Államokban 25 telephelyen mintegy 1500 alkalmazott dolgozik naponta ezzel az innovatív technológiával.
A folyamatoptimalizálás kulcsszerepet játszik a logisztikában. A korábban használt technológiák bonyolult felhasználói felületekkel rendelkeztek, különböző menükkel és információkkal. Ez pedig azt eredményezte, hogy a minőségbiztosítási eljárásokra több erőforrást kellett fordítani. Ráadásul ezek a megoldások jellemzően napokig vagy hetekig tartó képzést igényeltek a bevezetéskor.
A DHL-nek olyan új megoldásra volt szüksége, amely lehetővé tette a vállalat számára a piaci változásokra való gyors reagálást és a személyzet rugalmas bevetését, valamint számos más kihívás mérséklését. Ezek közé tartozik a folyamatoptimalizálás felértékelődése, a megrendelések teljesítésének növekvő összetettsége és az ingadozó piaci igények.
A TeamViewer Frontline xPick technológiájával a DHL raktári dolgozói a látásalapú komissiózási szoftverrel felszerelt intelligens szemüvegeket használhatnak, amelyek vizuális jelzésekkel szolgálnak a komissiózási folyamat során. A valós idejű adathozzáférés érdekében a Frontline megoldása zökkenőmentesen integrálódik a DHL raktárkezelő rendszerébe, így egy végponttól végpontig teljesen összekapcsolt folyamatot hoz létre.
Az xPick magas szintű felhasználóbarátságának és intuitív felhasználói felületének köszönhetően a dolgozók gyorsan be tudnak kapcsolódni a könnyen érthető, vizuálisan megjelenített információkkal, amelyek a dolgozók által preferált nyelvre állíthatók. Ennek eredményeképpen az új alkalmazottak már a kezdetektől fogva produktívak.
A TeamViewer Frontline szoftver lépésről lépésre végigvezeti a felhasználókat a megrendelésen, és a megrendelés teljesítéséhez szükséges összes információt közvetlenül a látómezőjükben jeleníti meg. Például a megoldást használó DHL raktári dolgozója látja a megfelelő folyosószámot, polcot és tárolót, ahonnan ki kell venni egy terméket, és ahová azt el kell helyezni. Az alkalmazottak azonnali hang- és képi visszajelzést kapnak, ha a megfelelő terméket választották ki.
Jelenleg csak a DHL amerikai telephelyein mintegy 1500 operátort szereltek fel okosszemüveggel a DHL technológiai, kiskereskedelmi, fogyasztói és autóipari raktáraiban a rendelések teljesítéséhez. A megoldás csökkenti az egy rendelésre fordított időt és a komissiózási hibát, mivel a kezelők az azonnali hangvisszajelzéssel együtt az utasításokat is világosan a szemük előtt látják.
Az xPick egyszerű skálázhatósága lehetővé tette a DHL különböző raktárhelyszínein történő nagyszabású bevezetést nagyon rövid időn belül.
Ha érdekelnek további részletek a TeamViewer és a DHL együttműködéséről, kattints ide!
Az egyesülést követően, amely a két vállalat erősségeit ötvözi, továbbfejlesztett termékkínálat és fejlett ügyféltámogatás vár a partnerekre.
Használd ki a 2024-es Black Friday-t és férj hozzá az Adobe legnépszerűbb kreatív szoftvereihez!