A távoli kapcsolódási megoldások globális vezetője, a TeamViewer bejelentette izgalmas új integrációját a Google Meet-tel. Ez az innováció lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy közvetlenül a népszerű videokonferencia platformon, a Google Meet-en belül végezhessék el a távoli támogatást és a hibák javítását.
A Google Meet már sok vállalkozás számára alapvető munkahelyi kommunikációs eszköz. Az új TeamViewer integráció egy erőteljes réteggel bővíti a távoli hozzáférési és hibaelhárítási lehetőségeket. Többé nincs szükség az alkalmazások és eszközök közötti váltogatásra; az IT csapatok most élő értekezletek közben oldhatják meg a technikai problémákat, növelve a hatékonyságot és minimalizálva a megszakításokat.
„Napjaink vállalkozásai közül sokan a Google Meet-re támaszkodnak a kommunikációhoz, de a technikai problémák könnyen kisiklathatják a termelékenységet” – mondta Stefan Prestele, a TeamViewer stratégiai szövetségekért felelős alelnöke. „A TeamViewer erőteljes távoli hozzáférési képességeinek integrálásával lehetővé tesszük a csapatok számára a zökkenőmentes együttműködést. Az azonnali IT támogatás nyújtása az értekezletek alatt lehetővé teszi a komplex problémák valós idejű megoldását és egyben megszünteti az alkalmazások közötti váltás szükségességét."
Ez az integráció a felhasználói kényelmet helyezi előtérbe, miközben magas szintű biztonságot tart fenn. Az IT szakemberek közvetlenül a böngészőjükön keresztül nyújthatnak távoli támogatást, ami gyors válaszidőt biztosít. Az automatikus beállítási folyamat megszünteti a bonyolult telepítések szükségességét, megkönnyítve a végfelhasználóknak a támogatási munkamenetekhez való csatlakozást.
A TeamViewer kiegészítő a Google Meet-hez már elérhető a Google Workspace Marketplace-en keresztül. Ez az integráció átalakítja a vállalkozások távoli támogatási folyamatait, a folyamatot zökkenőmentessé, hatékonnyá és rendkívül eredményessé téve.
A TeamViewer egy vezető globális technológiai vállalat, amely távoli hozzáférési, vezérlési, menedzsmenti, monitorozási és javítási platformokat kínál különböző eszközökhöz - a laptopoktól és mobiltelefonoktól kezdve az ipari gépekig és robotokig. Bár magánhasználatra ingyenes, a TeamViewer több mint 640 000 előfizetőt is segít számos iparágban az üzletileg kritikus folyamatok digitalizálásában.
A TeamViewer folyamatosan újít olyan területeken, mint a kiterjesztett valóság, az internet of things és a mesterséges intelligencia. 2005-ös alapítása óta a szoftverét már több mint 2,5 milliárd eszközre telepítették világszerte.
TeamViewer árakért és további információért keresd fel viszonteladóink egyikét! Ha kérdésed van, ügyfélszolgálatunk is készségesen a rendelkezésedre áll!
A MindManager 24 több új és továbbfejlesztett funkcióval érkezett, hogy még magasabb szinten nyújtson támogatást a projektmenedzsmentben.
A TeamViewer már nem fogja aktívan támogatni a régebbi Windows verziókat. A maximális hatékonyság és biztonság érdekében a frissítést tanácsolják.
Az Adobe bejelentette, hogy megszünteti az Adobe Acrobat örökös verzióját, és a jövőben kizárólag az előfizetéses verzió lesz elérhető a felhasználók számára.