Lépj ki a karácsonyi üdvözlőlap megszokásából, készíts idén egyedi kártyát! A webinár videójában pedig mutatjuk, hogyan.
Fejlessze a távoli támogatást kibővített valósággal
A távoli támogatás új szintje. A TeamViewer kiterjesztett valóságot használó megoldása segítségével a helyszínen oldhatjuk meg a problémákat, anélkül, hogy nekünk ott kellene lennünk.
Távolról segíthetjük a helyben lévő stábot és az ügyfeleket a problémák felmérésében és megoldásában, a termékek beállításában, és más ügyekben, amik egyéb esetekben megkövetelnék a személyes jelenlétet. A megoldást kézzelfoghatóvá tehetjük a képernyőre rajzolt ábrákkal és diagramokkal, illetve a megfelelő objektumok megjelölésével.
Költségcsökkentés
Nem kell repülőre ülnie vagy vidékre utaznia az informatikai problémák elhárításához. Csökkentse az utazási költségeket hatékonyan a helyszíni látogatások távoli szakértői segítséggel történő felváltásával a szerviztechnikusok és ügyfelek számára.
Oldja meg hatékonyan a problémákat
Cselekedjen azonnal, ha leállás vagy hiba lépne fel. Tegye lehetővé a szerviztechnikusai és ügyfelei számára, hogy közvetlen segítséget kapjanak szakértőktől hangkapcsolat vagy interaktív videó formájában.
Javítson a folyamatokon
Adja át a tudását a műszaki javítások és a karbantartás területén, illetve hagyja jóvá a vizsgálatok elvégzését ugyanúgy, mintha Ön is a helyszínen lenne.
Figyeljen a biztonságra
A TeamViewer biztonságos globális hálózatán belül minden távoli kapcsolatra végpontok közötti titkosítást alkalmazunk RSA nyilvános/személyes kulcscserével és AES (256 bites) munkamenet-titkosítással.
Hogyan kezdjünk hozzá?
1. Töltsük le és telepítsük fel a gépünkre a TeamViewer aktuális verzióját.
2. A támogatást igénylő partner telepítse fel a telefonjára a TeamViewer Pilot appot
3. A kapcsolat létrehozásához írjuk be az appban megjelenő partner ID-t a TeamViewerbe, és már munkához is láthatunk.
Távoli kamera megosztása és valós idejű videoadatfolyam Tegye lehetővé a helyszínen tartózkodó alkalmazottjainak, hogy megosszák az okostelefonjuk kamerája által látottakat. A kamera az Ön szemét helyettesíti, így láthatja a problémát, és segíthet annak elhárításában a helyszínen tartózkodó személynek.
HD VoIP Beszéljen a képernyő másik oldalán lévő szerviztechnikussal vagy ügyféllel, adjon neki részletes utasításokat a probléma konkrét megoldásához.
Kijelölés 3D objektumokon és szöveg hozzáadása Segítsen a helyszínen lévő alkalmazottnak vagy ügyfélnek a hiba elhárításában úgy, hogy a képernyőn valódi objektumokat emel ki vagy rajzol rájuk, illetve szöveges leírásokat ad hozzá.
Kép rögzítése Video stream szüneteltetése tiszta állókép megjelenítéséhez, így kijelölhetik és megvitathatják a technikai részleteket, és szabad kézzel is dolgozhatnak.
Mobileszközök közötti kapcsolat A TeamViewer Pilot mostantól Android- és iOS-eszközökön lehetővé teszi a mobileszközök közötti, a kiterjesztett valóságon alapuló támogatás nyújtását. Egy okostelefonnal csatlakozva bárhonnan, bármikor támogatást nyújthat egy helyszíni technikusnak az összetettebb problémák megoldásához
TeamViewer Pilot 2.0 segítségnyújtás kiterjesztett valóságon keresztül
Ha további információra van szüksége, kérem keresse fel viszonteladóink egyikét, illetve ügyfélszolgálatunk is készségesen rendelkezésére áll!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.
Lépj ki a karácsonyi üdvözlőlap megszokásából, készíts idén egyedi kártyát! A webinár videójában pedig mutatjuk, hogyan.
Ne hagyd ki a lehetőséget, és szerezd be Adobe Express előfizetésedet most 30% kedvezménnyel!
Lépj ki a karácsonyi üdvözlőlap megszokásából, készíts idén egyedi kártyát! Mutatjuk, hogyan, hogy biztosan a tiéd legyen a legkülönlegesebb.