Az Adobe a turisták szolgálatában

    Idén nyáron még biztosan számolnunk kell különböző korlátozásokkal, ám ahogyan a vendéglátósok, az országok is gőzerővel készülnek az újranyitásra.

    Katar számos turisztikai csodát rejt, az ország vezetésének pedig feltett szándéka, hogy a közeljövőben a közel-keleti állam mind regionális, mind pedig világszinten az egyik fő turisztikai desztinációvá váljon. A Katari Nemzeti Turisztikai Tanács (Qatar National Tourism Council – QNTC) egy nagyszabású digitális projektbe kezdett, mely célja, hogy Katart az utazni vágyók egyik kedvelt célországává tegyék.

    Az átalakítás keretein belül a Turisztikai Tanács befektetett az Adobe Experience Manager-be, mely az Adobe Experience Cloud felhőszolgáltatás részét képzi. Így egy olyan felhőalapú rendszert hoztak létre, mely célzottabb, aktuálisabb és személyre szabottabb kapcsolattartást tesz lehetővé a turistákkal.

     

    1_0.jpeg

     

    Minden utazó más elvárásokkal érkezik meg egy idegen országba, ám az utazás szervezése mindig a jó ajánlatok utáni kutatással, majd a lehetőségek összehasonlításával, végül pedig a döntéssel kezdődik. A turistáknak az Instagram és millió másik platform áll rendelkezésére, hogy eldöntsék, végül melyik ország lesz a befutó. Katar turisztikai tanácsa ebben a fázisban szeretne hatni az utazókra: az Adobe Experience Manager segítségével egy kis ízelítőt szeretnének adni a turistáknak a különböző látványosságokról, az ország jellegzetes tájairól, építményeiről, eseményeiről. Így az ország iránti érdeklődést fenn tudják tartani azokban, akik nyaralni indulnak a korlátozások feloldását követően.

    A QNTC azonban nem állna meg ezen a ponton: az Adobe Analytics és az Adobe Target használatával remélik, hogy jobban fel tudják majd térképezni a felhasználók igényeit és jobban személyre tudják szabni például a Visit Qatar elnevezésű weboldalukat, valamint a majd idén debütáló mobilalkalmazásukat. Az Adobe Campaign-t használva pedig szeretnék a lehető leghasznosabb, legrelevánsabb tartalmakat eljuttatni a követőikhez az összes digitális platformjukon. Az idén várható Visit Qatar alkalmazás egyik fontos jellemzője lesz, hogy helyalapú, a látványosságokkal, programokkal kapcsolatos tippeket és ötleteket közöl majd a felhasználókkal attól kezdve, hogy azok beléptek az országba.

     

    2_1.jpg

     

    Egy ilyen felhőalapú megoldással a Turisztikai Tanács marketing csapatának kevesebb időt kell majd a különböző csatornákon lévő tartalmak kezelésével, menedzselésével foglalkoznia, így több ideje jut az olyan kampányokra, melyek célja, hogy minél jobban ösztönözzék a turistákat arra, hogy Katarba látogassanak.

    A felhasználók által készíthető profilok további segítséget nyújtanak a QNTC-nek, hogy jobban ki tudja szolgálni az utazókat fontos információkkal, tippekkel, amíg az országban tartózkodnak. Ehhez természetesen együttműködnek a vendéglátó-ipari vállalkozásokkal, az utazási irodákkal, illetve egyéb helyi vállalkozásokkal annak érdekében, hogy a lehető legjobban megkönnyítsék a turisták életét Katarban.

    Katar sohasem zárkózott el az újítások elől, ezzel a lépéssel pedig egy teljesen új dimenziót ad a turizmusának, mely kihasználja a felhő nyújtotta előnyöket, hogy egy kreatív, minél inkább személyre szabott, turistaközpontú kapcsolattartási módszert alkalmazva tegye lehetővé az utazóknak, hogy a legtöbbet hozhassák ki az országban töltött időből.

    Ha szívesen tudnál meg többet az Adobe professzionális szoftvereiről, magyar nyelvű termékelírásainkat itt találod!