Egy teljeskörű optimalizációs megoldás!
Mi az Adobe Target?
Egy teljeskörű optimalizációs megoldás, amely az adatok alapján döntő marketingesek számára gyors tesztek lefuttatását és kiemelkedően konvertáló, személyre szabott ügyfélélményt tesz lehetővé.
Konverziós ráta optimalizálása
Nyerjünk bizalmat és konvertáljunk többet azáltal, hogy az ügyfelek hálózaton megtett útjának minden egyes lépését egyedileg fejleszthetjük.
Személyre szabás
Releváns, bizalmat fokozó élmény nyújtása az összes digitális interakció során az összes adatforrás felhasználásával.
Mobil alkalmazás optimalizálása
Tesztelje és szabja személyre az alkalmazás élményt a felhasználói viselkedés és a mobil kontextus alapján.
Mit érhetünk el a Target-el?
Kereső alapú merchandising
Értse meg jobban a vásárlók szándékát azáltal, hogy végigköveti haladásukat a weboldalon az érkezéstől a távozásig.
Állítson be és futtasson teszteket könnyedén, akár többet is egyszerre azért, hogy megállapíthassa a legjobb ajánlatokat, üzeneteket és tartalmakat.
Automatizálja minden egyes vásárló számára egyedileg a célzott tartalmakat az Adobe saját öntanuló algoritmusa alapján.
Aktivizálja újra az alkalmazások felhasználóit a hely alapú célzással és az ügyfélélményük tesztelésével.
Küldjön automatikus tartalmakat és ajánlatokat, felhasználva a korábbi ügyfél tevékenység és márka affinitási adatokat.
Profilok és közönségek
Hozzon létre egyetlen profilt az Adobe Marketing Cloud-ban, ami az Adobe Experience többi megoldása között egyetlen check-box kipipálásával így megosztható.
Multivariate tesztelés
Használjon egyszerű multivariate teszteléseket, hogy a célzott tartalom küldésére a legjobb lehetőségek egyértelművé váljanak.
Marketer-alapú célzás
Egy specifikus közönség számára célozott tartalom megállapításához használhatunk kész preseteket vagy egyedileg beállítható szabályokat, mint pl. a látogató tartózkodási helye.
Analytics-alapú jelentések készítése
Szinkronizáljuk az ügyféladatokat az Adobe Analytics-el a jobb célzáshoz és a precízebb szűrés teszteléséhez.
Adobe Target szolgáltatások
Ismerje meg a legjobb taktikákat és tapasztalja meg az iparág legjobb támogatását egy szakértő Adobe konzultánstól.
Esettanulmányok
Hogyan érte el a Vodafone a 200.000 havi egyedi látogatót a mobil alkalmazásán keresztül
Hogyan növelte meg a NetApp a kattintási arányát 170%-al
Hogyan növelte a Dell a konverziót 15%-al
KINEK AJÁNLJUK?
Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.