Adobe Campaign

    Adobe (Üzleti) Campaign

    Olyan komplett megoldás csomag, amellyel személyre szabhatjuk és eljuttathatjuk a kampányainkat az összes on-line és off-line csatornán.

    Mi az Adobe Campaign?
    Egy olyan komplett megoldás csomag, amellyel személyre szabhatjuk és eljuttathatjuk a kampányainkat az összes on-line és off-line csatornán.

    Áttekintés


    Egyszerűsített kampány menedzsment

    Egyetlen helyről kezelhetjük az adatainkat és követhetjük nyomon a cross-channel kampányok teljesítményét.

     

    Megnyitást és klikkelést ösztönző emailek küldése

    Használjunk személyre szabott, a szituációhoz illeszkedő és valósidejű email üzeneteket a lenyűgöző ügyfélélmény biztosításához.

     

    Automatizált kampányok

    Használjuk a marketing automatizációt a kampány produktivitás növeléséhez és a time-to-market idő csökkentéséhez.

     

    Az alábbi videókon megtekinthető, hogy mire képes a Campaign modul:

     

    Integrált ügyfélprofilok

    Építsünk egyedi profilokat az összes marketing csatornán összegyűjtött tevékenység és érdeklődés alapján.

     

    Cross-channel kampány levezérlése

    Intuitív módon tervezzük meg és automatizáljuk az ügyfélélményt az összes csatornán, akár az egyszeri üzenetektől a triggerelt üzenetek sorozatáig, mindezt egy könnyen átlátható grafikus felületen.

     

    Helyzetfüggő email marketing

    Használjunk személyre szabott és összehangóan lebonyolított cross-channel marketing stratégiát a releváns és ösztönző email élmény érdekében.


     

    Valósidejú interakció menedzsment

    Továbbítson egyedi üzeneteket a vásárlók számára a bejövő és kijövő csatornákon a dinamikus és centralizált ajánlati katalógus felhasználásával.

     

    A megoldások kombinálása a jobb kampányok érdekében

    Az integráció az Adobe Marketing Cloud alap szolgáltatásival valamint az egyéb Experience Cloud megoldásokkal – mint pl. az Analytics és az Experience Manager – képes az Adobe Campaing stratégia fejlesztésére a maguk adatkészletével és a kényelmes tartalom menedzsmentjükkel.


     

    Esettanulmányok

    Cross-Channel - Forrester Consulting

    A Forrester Consulting bemutatja hogyan növelte az Adobe Campaign egy speciális kiskereskedelmi üzlet emailjének a megnyitási rátáját 60%-al, miközben az emailek mennyiségét 16%-al csökkentette.

     

    Cross-Channel - La Kings And La Galaxy

    Nézze meg hogy az LA Kings és az LA Galaxy csapatok mögött álló marketing csapatok hogyan használják az Adobe rendszerét hogy a lehető legkiválóbb élményt nyújtsák a szurkólóik számára.

     
    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Kreatívok
    • Statisztika / Big Data