Már a Ford szervizek is TeamViewert használnak


A Ford műszaki segítségnyújtási központja a TeamViewer használatával egyszerűsíti az ügyfelek járműjavítását világszerte. A magyarul "Látom, amit látok" szolgáltatás összekapcsolja a műszaki profikat a helyi szerelőkkel a problémák minél pontosabb megoldása érdekében.


1_9.png

 

Korábban már írtunk róla, hogy már kávéfőzőkbe is beköltözött a TeamViewer, most pedig egy újabb terület is elkezdte használni a szoftvert.

A TeamViewera távoli kapcsolódási és munkahelyi digitalizációs megoldások vezető globális szolgáltatója - bejelentette, hogy a Ford Motor Company a TeamViewer Frontline megoldását használja, hogy a Ford márkakereskedők globális hálózatában fokozott támogatást nyújthasson az autószerelőknek.

Az új szolgáltatást a Ford Technical Assistance Center (TAC) nyújtja, ami egy olyan központi diagnosztikai hibaelhárító csoport, mely támogatást nyújt az összes Ford és Lincoln márkakereskedés szerelőjének, akik vizsgálják és javítják az ügyfelek járműveit. A szerelők egy webes portálon keresztül vagy akár telefonon is elérhetik a TAC szakembereit. Az új “See What I See” (“Látom, amit látok”) programmal a TAC szakemberek mostantól a TeamViewer Frontline segítségével egy helyszíni RealWear okosszemüvegen keresztül távoli AR-munkamenetet indíthatnak, hogy valós idejű segítséget nyújthassanak a szerelőknek. A TAC-szakemberek a közvetlenül a szerelők látóterében lévő képernyőjére megjegyzéseket írhatnak, itt dokumentumokat oszthatnak meg, valamint ráközelíthetnek az adott tevékenységre, megoszthatják a képernyőjüket, rögzíthetik a munkamenetet, sőt, távolról még akár a zseblámpát is bekapcsolhatják.

 

{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/aG2GNnenR0Y.jpg?itok=OgQ71Y-m","video_url":"https://youtu.be/aG2GNnenR0Y ","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}

 

"A csapatom a legösszetettebb és legbonyolultabb járműproblémákkal foglalkozik" - mondja Bryan Jenkins, a TAC hajtáslánc-üzemeltetési vezetője. "Gyakran hallom tőlük (a szerelőktől), hogy ha látnánk, miről beszélnek, mit csinálnak, vagy hogyan végeznek el egy tesztet, akkor pontosabban meg tudnák oldani a problémát. Egy kép felér 1000 szóval, de néha ez még mindig nem volt elég, és szükségünk volt arra, hogy élőben láthassuk a munkafolyamatot. És ez volt az, ami igazán beindította ezt az egész programot."

A Ford See What I See programja egy további támogatási réteg, amelyet már több mint 400 márkakereskedő használ az Egyesült Államokban, Mexikóban, Dél-Afrikában, Thaiföldön, Ausztráliában, Új-Zélandon és az Egyesült Királyságban. Jelenleg a Ford a teljes, 3100 amerikai márkakereskedőből álló hálózatában népszerűsíti az új programot, a visszajelzések pedig eddig pozitívak.

"A kereskedők visszajelzései nagyon pozitívak" - mondja Jenkins. "Az adott kereskedés szervizesei szemszögéből nézve, csak bekapcsolják az okosszemüvegüket,, elfogadják a bejövő hívást, így oly módon tudnak dolgozni, mintha a szakembereim ott lennének mellettük, hogy segítsenek megoldani a problémát."

"Nagyon örülünk, hogy a Fordot is felvehetjük azon előremutató ügyfeleink növekvő listájára, akik az AR megoldásokat az üzleti folyamatok javítására használják" - mondja Patty Nagle, a TeamViewer Americas elnöke. "A munkavállalók többsége világszerte nem egy íróasztal előtt ül. Célunk, hogy lehetővé tegyük ezeknek a szerelőknek, hogy AR-vezérelt megoldásokkal jobban végezhessék a munkájukat a folyamatok digitalizálásával és racionalizálásával".

 

(TeamViewer)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram