Íme a bizonyíték, hogy a TeamViewer mindenre (is) használható.
A Gruppo Cimbali, a professzionális kávégépek egyik vezető gyártója a TeamViewer segítségével új, világméretű távszervizprogramot indít vállalati ügyfelei számára. A TeamViewer biztonságos csatlakozási megoldásának köszönhetően a Gruppo Cimbali vagy valamelyik forgalmazójának szakemberek távolról hozzáférhetnek az ügyfelek gépeihez, hogy gyorsan megoldják a problémákat, és ezáltal csökkentsék a gép leállási idejét.
A TeamViewer funkciójának a gépekbe való beágyazásával a szakemberek megbízható és biztonságos távoli hozzáférést kapnak a kávégép fájlrendszeréhez és képernyőjéhez, ami majdnem olyan, mintha a helyszínen lennének, és teljes körű segítséget tudnának nyújtani személyesen az ügyfeleknek. A Gruppo Cimbali új szolgáltatása elsősorban a szoftverproblémákkal és a kézi hibákkal kapcsolatos technikai támogatásra összpontosít. Az első előrejelzések szerint a távoli ügyfélszolgálat akár 50 százalékkal is csökkentheti a szerelők utazási költségeit, ugyanakkor akár 20 százalékkal is növelheti a munkájuk hatékonyságát. Az új szolgáltatás a Gruppo Cimbali LaCimbali és Faema márkájú gépeihez érhető el.
Az távoli ügyféltámogatási lehetőség mellett a helyszíni szerelőknek is segít ez a megoldás abban, hogy távoli támogatást kapjanak valamelyik kollégájuktól. A Gruppo Cimbali számára ez különösen fontos a tudásátadás szempontjából, mivel így javítható a fiatalabb szakemberek munkahelyi képzése.
"Ügyfeleink között olyan nemzetközi kávézóláncok vannak, amelyek a professzionális eszpresszó- és cappuccino-gépek 24/7-es rendelkezésre állására támaszkodnak. Az új 'Global Remote Service Program' bevezetésével jelentősen csökkenthetjük a gépek állásidejét, gyorsan támogatást nyújthatunk számukra, és ezáltal növelhetjük ügyfeleink elégedettségét. Ezen felül a szakembereink időt takarítanak meg, egységnyi idő alatt több feladatot tudnak megoldani, így még több ügyfelünknek nyújthatnak segítséget" - nyilatkozta Edgardo Ferrero, a Gruppo Cimbali igazgatója.
"Nagyszerű látni, hogy megoldásaink hogyan tesznek lehetővé új digitális szolgáltatásokat a legkülönbözőbb iparágakban. A Gruppo Cimbali felhasználási esete jó példa arra, hogy egy vállalat hogyan használja ki a csatlakoztathatóság és az IoT közötti adta lehetőségeket, hogy új globális szolgáltatást hozzon létre ügyfelei számára. Megmutatja azt is, hogy a digitalizáció miként teszi intelligensebbé és költséghatékonyabbá egy vállalat értékláncát" - mesélte Lukas Baur, a TeamViewer Solution Sales ügyvezető alelnöke.
Az olaszországi székhelyű Gruppo Cimbali több mint 100 országot lefedő és 700 forgalmazót magában foglaló értékesítési hálózatot hozott létre, amely piaci szektorban termékeik több mint 80 százalékát forgalmazzák. Bár a csoport ma már globális keretekkel rendelkezik, a szíve mélyén olasz marad, és természetesen nagy erőkkel van jelen saját hazájában is: például minden gépet Olaszországban gyártanak. A Gruppo Cimbali kereskedelmi ügyfelei közé tartoznak a globális rendszergasztronómiai vállalatok, valamint helyi és regionális vállalatok a világ minden tájáról.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.