Az Adobe Summit 2023 konferencián az Adobe Experience Cloud áttörő újításai mellett számos egyéb fejlesztéseiről is szó esett.
Az Adobe Summit 2023, a világ legnagyobb digitális élménykonferenciája. Idén bemutatásra került az Adobe Experience Cloud legújabb verziója, ami lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kiaknázzák márkájuk kiemelésének és a jövedelem növelésének lehetőségeit, illetve bizalmat építsenek. Az idei Summit az első alkalom, hogy a rendezvény visszatér Las Vegasba 2019 óta, egy hibrid, személyes és virtuális formátumban.
Az idei Adobe Summit előadói között számos iparágban és szakterületen dolgozó szakember szerepelt, többek között:
A konferencia során az egyik fő téma az volt, hogy az élményalapú növekedésre hogyan fókuszálnak az Adobe Experience Cloud újításai. A teljeskörű, mesterséges intelligencián alapúló szolgáltatásplatform egyre népszerűbb több piacon is, mivel teljesítménye, pontossága és sebessége miatt vezető platform a vásárlói élmények javítására, mérésére és személyre szabására. Jelenleg több mint 12 000 vállalkozás, köztük a Fortune 100-as vállalatok 87 százaléka és a Fortune 500-as vállalatok 74 százaléka támaszkodik az Adobe Experience Cloud-ra.
Emellett az Adobe új ügyfeleket, partnerségeket és az Adobe Experience Cloud ökoszisztéma növekedését jelentette be olyan cégekkel, mint a Chipotle, General Motors, PGA TOUR, Prada, Prudential Financial, Qualcomm, T-Mobile és Warner Bros, Discovery. Az egészségügyi szektorban pedig az Adobe Experience Cloud legújabb felhasználói között szerepel a CVS Health, az Elevance Health és az UnitedHealth Group.
Bemutatásra került az iparág első átfogó tartalomellátási lánc-megoldása is, amely lehetővé teszi a csapatok számára, hogy kevesebb idő alatt több tartalmat fejlesszenek. Az Adobe megoldása összekapcsolja a tartalomtervezést, létrehozást, áttekintést, terjesztést és marketing eszközöket, ezáltal egyszerűsítve az együttműködést és segítve az automatizált folyamatokat a vállalatokban. Ezt a megoldást, ami összekapcsolja az Adobe Creative Cloud és Adobe Experience Cloud alkalmazásait, már olyan vezető márkák használják, mint az Xfinity Creativek.
Ezenkívül szó volt arról is, hogy az új Adobe Express for Enterprise a Creative Cloud egyik leginnovatívabb és legkönnyebben hozzáférhető eszközét integrálja egy univerzális kreatív megoldásba a marketingesek és vállalati vezetők számára, lehetővé téve a márkaépítő tartalmak könnyű létrehozását, együttműködését és megosztását. Az Adobe Express és az Adobe Experience Manager Assets közötti új integrációk egyszerűsítik a munka végrehajtását, elősegítve az egységes tartalomfejlesztési és marketing folyamatokat.
Az eseményről további fontos információkat itt találsz.
Most akár 40%-os kedvezménnyel lehetnek a tieid a legjobb Chaos szoftverek! Az akció csak a Black Friday ideje alatt tart, érdemes sietni!
Használd ki a 2024-es Black Friday-t és férj hozzá az Adobe legnépszerűbb kreatív szoftvereihez!