Az Adobe Substance 3D Modeler egy innovatív modellező alkalmazás, amelynek célja, hogy újradefiniálja a 3D-s alkotás lehetőségeit, és csökkentse a VR és az asztali élmény közötti 3D modellezés lehetőségeinek különbségét.
Az Adobe régóta úttörő a grafikai iparban, és termékei számos területen piacvezetőnek mondhatók. A cég mára már nem csak a 2D-re összpontosít, és egy ideje befektet a 3D technológiába is, többek között az Allegorithmic 2019-es felvásárlásával, aminek eredményeként létrejött a Substance 3D termékcsalád. Az Adobe Substance 3D hatékony és könnyen használható alkalmazások gyűjteménye 3D tartalom létrehozására és megjelenítésére.
Az új Modeler alkalmazást, mint minden Substance 3D eszközt, kreatívok tervezték a kreatívok számára, hogy csökkentsék a kreativitás akadályait és egyszerűbbé, felhasználóbarátabbá tegyék a 3D-s tartalomkészítést. A Modeler az egyik első olyan alkalmazás, amelyet kifejezetten a VR médiumára hoztak létre, mely jelentősen megkönnyíti a felhasználók számára a tartalom VR-ra való átültetését.
Az Adobe Substance 3D Modeler Meta Quest verziója lehetővé teszi a Quest tulajdonosok számára, hogy professzionális kaliberű 3D objektumokat hozzanak létre, és ezt teljes egészében VR környezetben tegyék meg kézi vezérlők segítségével, vagy váltsanak oda-vissza a Quest és az asztali számítógépük között. Többek között alapvető alakzatokat alakíthatnak át összetett tárgyakká.
Ha még többet szeretnél tudni a lehetőségekről, csatlakozz a több mint 100 000 felhasználóhoz a Substance 3D Community Assets oldalon. További információkért kattints ide!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.
Ez a verzió egyrészt AI-alapú eszközöket vezet be, másrészt fejlesztéseket kínál a meglévő funkciókban, nagyobb hatékonyságot és kreatív kontrollt biztosítva az alkotók számára.
Az Adobe Fonts kedvelt klasszikusokkal és új kedvencekkel is bővült egyaránt. Öt év alatt ez a legnagyobb bővítés.
A Maxon termékei elismerést kaptak az innováció és kiválóság terén a média technológiában.