Hogyan kereshetünk pénzt a TeamViewer használatával?


Ahhoz, hogy pénzt keressünk a TeamViewer-rel, természetesen szükségünk van megfelelő hibaelhárítási és javítási tapsztalatra. A program lehetővé teszi egy másik számítógép távolról történő vezérlését, mintha közvetlenül előtte ülnénk. Ezzel a módszerrel, megjavíthatunk bármilyen szoftveres problémát, függetlenül attól, hogy milyen messze található a számítógép. A TeamViewer egyik előnye a javítás és hibaelhárítás során, hogy nem kell előre feltelepíteni semmit az ügyfél számítógépére. 


TeamViewer-01.jpg

1. Töltsük le a TeamViewer-t és gyakoroljunk vele egy kicsit, ha korábban még nem használtuk!
A programot ingyenesen használhatjuk magán célú felhasználás esetén, ez például a családunk és barátaink esetén érvényes. Használjuk amilyen gyakran csak tudjuk, hogy megszokjuk a működését, így amikor elérkezik az idő, könnyedén megjavíthatjuk az ügyfelünk számítógépét, a legkisebb probléma nélkül. Nem órák alapján kell fizetni, hanem munkaszakaszok száma alapján, tehát az idő az pénz.

2. Vásároljunk TeamViewer licenszt!
A cikk készítésekor, egy örökérvényű üzleti licensz, (TeamViewer 12 Business Lifetime License) 
146.200 Ft-ba került, amely tartalmazza a legfontosabb alapfunkciókat, például a multi-platformos támogatást és fájlok küldését. Az örökérvényi prémium licensz, (TeamViewer 12 Premium Lifetime License) 
290.000 Ft-ba került, amely még nagyobb teljesítményt biztosít, további extra funkciókkal, például a TeamViewer Manager és Web connector segítségével. A Web connector lehetővé teszi a TeamViewer használatát bármilyen böngészőben, míg a Manager biztosítja az adatbázist számlázáshoz és vevőkezeléshez. A vállalati licensz tartalmaz valamennyi funkciót kiemelt támogatással, MSI csomag a gyors telepítéshez egy vállalati környezetben, valamint támogatás három egyidejűleg történő megbeszéléshez. 

3. Hirdessük a szolgáltatásunkat a lehetséges ügyfeleknek! Fontos, hogy az emberek megismerjék az ajánlatunkat, mert anélkül nem fogunk sok pénzt keresni a szolgáltatásunkkal.
Készítsünk névjegykártyákat, ismertessük meg a felhasználókkal az általunk kínált kényelmes szolgáltatást, majd pedig indítsuk el saját weboldalunkat. Egy meggyőző weboldal, megfelelő hirdetésekkel jó módszer a figyelemfelkeltéstre, továbbá vizuális platformot is biztosít a vállalkozásunk számára. Adjuk meg az e-mail címünket, telefonszámunkat és a szolgáltatásunk által nyújtott előnyöket.

tm-tablet-qs-logo.png

4. Kattintsunk a "Partner Meghívása" - "Invite Partner" opcióra a TeamViewer Connection menüpontjában e-mail készítéséhez.
Az üzenet tartalmazni fog egy Quick Support linket, amit a másik fél letölt a számítógépére. Megjelenik egy felugró ablak egy azonosító számmal (ID number) a képernyőjén, amit be kell írnunk a saját TeamViewer ablakunkban, a kapcsolat lérehozásához. Ne felejtsük el az ügyféltől pontosan megkérdezni, hogy milyen problémákat tapasztal, így tudni fogjuk, hogy pontosan mit keressünk.

5. Állapítsuk ameg a problémát és tájékoztassuk az ügyfelet.
A TeamViewer chat ablakot is tartalmaz, így folyamatosan kommunikálhatunk az ügyféllel a támogatás ideje alatt. Ha az ügyfél elfogadja az árat, tájékoztassuk a fizetési lehetőségekről. Célszerű a PayPal-hoz hasonló szolgáltatásra előfizetni, így az ügyfél online fizethet bankkártyával vagy elektronikus csekkel. 

teamviewer cikkhez.jpg

6. Tartsuk nyilván minden ügyfelünket és minden beérkezett fizetést.
Ezekre az információkra adózáskor szükségünk lesz a magánjövedelmek bejelentésénél. Használjuk a TeamViewer Manager-t, Microsoft Accesst a pontos nyilvántartáshoz.

(smallbusiness.chron.com)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram