TeamViewer

    TeamViewer TeamViewer 12

    Legyen bárhol, azonnal
    TeamViewer

    Árakhoz kattintson ide

    Távoli támogatásra, távoli hozzáférésre és online megbeszélésekre készült szoftver, amelyet az egész világ használ – 1 milliárd telepítés és több mint 20 millió online eszköz egy adott pillanatban.

    Áttekintés

    Miért a TeamViewer?

    Idő- és pénzmegtakarítás Felhasználók támogatása, segítségnyújtás és együttműködés. Információcsere, a távoli technológia elérése és használata elérése és felhasználása Egyetlen eszköz használatával úgy dolgozhat, mintha az adott helyiségben lenne, így megspórolhatja az utazási időt és költségeket. A TeamViewer segítségével minden szükséges eszköz a rendelkezésére áll.

    A munkára koncentrálhat a hátráltató körülmények helyett. A problémákat távolról oldhatja meg, az ügyfeleket és a munkatársakat pedig bonyolult lépések és fáradalmas előkészítés nélkül kapcsolhatja össze. A TeamViewer-t úgy tervezték, hogy azzal bármilyen eszközön másodperceken belül megkezdhesse a munkát.

    Biztonságos és hatékony A TeamViewer segítségével problémáktól mentesen végezheti el a szükséges műveleteket. A bizalmas adatok és a magánjellegű beszélgetések és megbeszélések részletei titkosak maradnak.

    Rendszerkövetelmények
    Windows
    Rendszer
    Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP; Windows Server 2012R2/2012/2008R2/2008/2003/2000
    Processzor
    Dual Core
    Memória
    512 MB
    Tárhely
    512 MB
    Képernyő
    1024x768
    Apple
    Rendszer
    Mac OS X 10.7 vagy újabb
    Processzor
    Dual Core
    Memória
    512 MB
    Tárhely
    512 MB
    Képernyő
    1024x768
    Rendszer
    CentOS, Debian, Fedora, Mandriva, Mint, Red Hat, SUSE, and Ubuntu
    Processzor
    Dual Core
    Memória
    512 MB
    Tárhely
    512 MB
    Képernyő
    1024x768
    Funkciók

    Általános szolgáltatások

    Számítógépek & kapcsolatok kezelése A számítógépeket és a kapcsolatokat igény szerint rendszerezheti, csoportosíthatja és megoszthatja. A fontos értesítésekről azonnali riasztást kaphat, és láthatja, amikor a kapcsolatok online állapotban vannak, így egyetlen kattintással azonnali üzeneteket küldhet nekik, vagy csatlakozhat hozzájuk.

    Automatikus felderítés Automatikusan felderítheti a közelben lévő kapcsolatokat és eszközöket, és így még egyszerűbbé teheti az együttműködést és az interakciót.

    Integrált felügyeleti ellenőrzések Ha egy eszközt a TeamViewer fiókjához rendel, a TeamViewer riasztásokat küld a lemezterülettel, a Windows-frissítésekkel, a vírusvédelemmel és a Windows tűzfallal kapcsolatban.

    Felhasználó- és eszközkezelés Felhasználókat és eszközöket adhat a vállalatához (licencéhez) és jogosultságokat rendelhet azokhoz. Csoportokat oszthat meg. Kezelheti az eszközöket házirendalapú beállításokkal (akkor is, ha azok kapcsolat nélküliek), illetve engedélyezheti a biztonságos hozzáférés-vezérlést az eszközökhöz, jelszó megadása nélküli csatlakozáshoz.

    Házirend meghatározása Létrehozhat beállítási házirendeket, megoszthatja azokat, illetve szükség esetén kényszerítheti is azok használatát. A házirend minden változása automatikusan alkalmazásra kerül minden eszközön.

    Teamviewer-12.jpg

    Csatornacsoportok Különálló csatornacsoportokat hozhat létre a licencen belül, és azokhoz felhasználókat rendelhet, így egy adott csapat mindig hozzáféréssel fog rendelkezni a szükséges csatornákhoz.

    Azonnali üzenetváltás Az azonnali üzenetváltási funkciók közé tartozik a csoportos azonnali üzenetváltás, a webes azonnali üzenetváltás, a kapcsolat nélküli üzenetküldés, az azonnali üzenetváltás előzményeinek megtekintése, az állandó azonnali üzenetváltási csoportok, a szolgáltatási esetekből az ügyfelek által kezdeményezett azonnali üzenetváltások, a mobileszközök teljes támogatása és a két végpont közötti titkosítás.

    Fájlátvitel Tetszőleges méretű fájlokat oszthat meg akár 200 MB/s átviteli sebességgel, kényelmes módszerekkel (például fájlkezelő, helyi menü, drag & drop funkció, amely felhő-alapú tárhely szolgáltatókra is mutathat).

    Üzenőtábla A távoli vezérlési vagy megbeszélési munkamenetek során üzenőtáblát használhat, amelyen számos alakzat, tollak, jelölők és szövegbuborékok találhatók.

    Távoli hang és videó Hallgassa meg a zenéket és a rendszerhangokat, illetve tekintse meg a videókat a távoli számítógépen a csatlakozás alatt.

    HD minőségű VoIP Élvezze a HD hangminőség tisztaságát VoIP átvitel esetén, automatikus zajcsökkentéssel és visszhangelnyomással.

    Munkamenet rögzítése A távoli vezérlési és a megbeszélési munkameneteket (beleértve a hangot, a VoIP-adatokat, a videót és a webkamera képeit) rögzítheti, és az eredményt egyszerűen konvertálhatja AVI videoformátumra.

    Ultra HD Intelligens méretezése révén a TeamViewer hibátlan kapcsolatot biztosít az UHD kijelzőkhöz mind távoli vezérlés, mind megbeszélés-munkamenetek esetén.

    Terminálkiszolgáló támogatása Terminálkiszolgálói környezetben minden felhasználónak opcionálisan egyedi azonosító generálódik, amelynek használatával mindegyik egyidejűleg és egymástól függetlenül használhatja a TeamViewert.

    Tömeges telepítés A TeamViewer és a TeamViewer Host alkalmazást (beavatkozás nélkül) telepítheti egyszerre akár több ezer eszközre csoportházirend (GPO) használatával Active Directory-tartományban. A TeamViewer Host alkalmazást továbbá Android rendszerű mobilflottájára is telepítheti a Management Console alkalmazásból.

    Távoli vezérlés

    Távoli QuickSteps Takarítson meg több száz kattintást a leggyakrabban használt távoli támogatási műveletek során az egykattintásos parancsikonokkal.

    Közvetlen vezérlés Egy távoli számítógépet, illetve Android vagy Windows 10 Mobile rendszerű eszközt úgy vezérelhet, mintha előtte ülne, és annak elsődleges felhasználója lenne.

    Hozzáférés a hét minden napján, 24 órában Telepítse a TeamViewert rendszerszolgáltatásként, így engedélyezheti a hozzáférést távoli eszközökhöz tetszőleges időpontban, amely ideális nem felügyelt eszközök (például távoli kiszolgálók) eléréséhez.

    A böngészőből Használja a TeamViewer alkalmazást a webböngészőből távoli támogatáshoz vagy távoli eléréshez.

    Több csatlakozás Egyszerre több csatlakozást is megnyithat, és a lapok használatával kényelmesen válthat azok között.

    A munkakörnyezethez A TeamViewer támogatja a Felhasználói fiók felügyelete (UAC) szolgáltatást, a közvetlen LAN-kapcsolatot TCP/IP használatával és a valódi virtuális priváthálózati (VPN) csatornákat – az egyszerű asztali megosztás mellett.

    Grafikus felhasználói felület nélküli Linux rendszerek Ha egy Linux rendszer nem rendelkezik grafikus felhasználói felülettel vagy a Linux rendszerű távoli számítógéphez nem tartozik monitor, a Linux szöveges konzoljához akkor is egyszerűen csatlakozhat.

    Hálózati ébresztés A számítógépet felébresztheti egy, a helyi hálózaton belüli vagy egy routeren keresztül elérhető, TeamViewer alkalmazást futtató számítógépen keresztül.

    A távoli számítógép újraindítása A távoli számítógép újraindítása, majd automatikus újracsatlakozás – akár biztonsági módban is.

    Távoli frissítés és telepítés A TeamViewer minden telepített verzióját távolról frissítheti, illetve a TeamViewert (teljes verzió vagy Host) távolról telepítheti is a TeamViewer QuickSupport használatával.

    Távoli nyomtatás A távoli számítógépeken lévő dokumentumokat kényelmesen kinyomtathatja a helyi nyomtatón. A helyileg telepített nyomtatókat a TeamViewer automatikusan észleli.

    Szinkronizált vágólap Fájlok, képek, szövegek másolása és beszúrása egyik számítógépről a másikra a vágólapon keresztül.

    Speciális billentyűk Egyszerűen küldhet speciális billentyűkombinációkat (például Ctrl+Alt+Del) a távoli eszközre akkor is, ha teljesen más operációs rendszert használ, például egy mobileszközön.

    simplified-client-interface.png

    Fekete képernyő A távoli számítógép monitorját elsötétítheti, ha nem szeretné, hogy bárki lássa, miközben hozzáfér a távoli eszközhöz.

    Több képernyő támogatása Egyszerűen navigálhat több képernyő között. Több távoli képernyőt egyszerre is megjeleníthet a helyi képernyőjén (például két ablakban két monitort).

    A csatlakozási beállítások mentése Egyedi csatlakozási beállítások mentése a jövőbeli csatlakozásokhoz ugyanazon a számítógépen csoportok, kapcsolatok és számítógépek szerint.

    Szolgáltatási várólista Az összes szolgáltatási eset a szolgáltatási várólistában gyűlik össze, ahol a rendszer a munkamenetkód alapján azonosítja őket, így később prioritási sorrendbe állíthatók vagy rendszerezhetők a csapaton belül. Az értesítések biztosítják, hogy soha ne maradjon le szolgáltatási esetről.

    Közös munka Bármely partnert vagy szakértőt meghívhat az aktuális távoli vezérlési munkamenetbe, és a problémákat közösen oldhatják meg. Módosíthatja továbbá a csatlakozás irányát a folyamatban lévő munkamenet esetén, azzal, hogy megcseréli a feleket a csatlakozás során.

    Átfogó jelentés A beépített jelentési szolgáltatások naplózzák a bejövő és a kimenő kapcsolatokat, így mindig tudhatja, hogy ki mit csinált, mikor és mennyi ideig. Ez a precíz számlázás alapja is lehet. Kihasználhatja továbbá a munkamenetek megjegyzéseket készítő lehetőségeit és az ügyfelek visszajelzési űrlapjait.

    Csatlakozás mobileszközökhöz Távolról csatlakozhat Android (valós idejű távoli vezérlés és nem felügyelt hozzáférés lehetséges) és iOS rendszerű eszközökhöz, és megtekintheti a telepített alkalmazásokat és a futó folyamatokat. Lekérhet és küldhet beállításokat, valamint megtekintheti az eszköz fontos adatait.

    Megbeszélések / prezentációk

    Ütemezés A megbeszéléseket ütemezheti, szervezheti, illetve azokra meghívót küldhet. A beépített TeamViewer gombbal most már közvetlenül Outlook naptárában tervezheti az online megbeszéléseket.

    Jogosultságkezelés A jogosultságkezelés használatával különbséget tehet az előadó, a szervező és a résztvevő között. Különböző előadók jelölhetők ki, akik megváltoztathatók a megbeszélés során.

    Hatékony kommunikáció Interaktív módon és hatékonyan kommunikálhat azonnali üzenetváltással, illetve VoIP-, video- vagy telefonos konferencia keretében. Az interakció szintjét egyedileg állíthatja be a résztvevők esetében.

    nexus2cee_teamviewer-12.png

    Hozzáférés-vezérlés A megbeszéléseket résztvevők nélkül is létrehozhatja az optimális előkészítés érdekében. Használja az ajtózárat további hozzáférési vezérlések adásához a meghívott résztvevők számára.

    Képernyőmegosztás A képernyőt bármikor megoszthatja, illetve azt is választhatja, hogy csak egy adott alkalmazás ablakát osztja meg. Az azonnali üzenetváltásokat és a videohívásokat teljes bemutatóvá alakíthatja a képernyő megosztásával.

    Videohívások Beszélgetés és vizuális kapcsolat egyszerre több résztvevővel egy egyszerű hívással, képernyőmegosztás bármely pillanatban.

    Egyetlen kattintás A megbeszélések, videohívások, azonnali üzenetváltások és telekonferenciák egyetlen gombnyomással indíthatók: egyszerű és magától értetődő.

    Modulok

    Nem kell telepíteni A QuickSupport (távoli támogatás) és a QuickJoin (részvétel megbeszélésen) telepítés nélkül használható, így nincs szükség rendszergazdai jogosultságra.

    Nem felügyelt hozzáférés A TeamViewer Host telepítésével állandó hozzáférést biztosíthat nem felügyelt számítógépekhez és kiszolgálókhoz, a TeamViewer Host for Android telepítésével pedig hozzáférhet Android rendszerű eszközökhöz (például okostelefonok, POS terminálok és nyilvános kijelzők).

    Testre szabott modulok Létrehozhat egyéni QuickSupport, QuickJoin, és Host modulokat, azokat elláthatja vállalati azonosítójával, speciális igényeinek megfelelően konfigurálhatja, és mindig elérhetővé teheti az ügyfeleknek.

    SOS gomb Az ügyfél asztalán elhelyezhet egy ikont a cége nevével vagy egy egyszerű hívási művelettel, így az ügyfél számára extrém módon egyszerű a támogatás kérése.

    Integrációk

    API-k Egy API segítségével a TeamViewert a saját (például helpdesk vagy CRM) alkalmazásaiba integrálhatja. További lehetőségeket (például hozzáférést a számítógépekhez és kapcsolatokhoz, jelentéskészítést, felhasználókezelést, házirend-telepítést és munkamenet-kezelést) adhat hozzá.

    iOS/Android képernyőmegosztás SDK A TeamViewert integrálhatja a mobilalkalmazásokba a képernyőmegosztás SDK használatával iOS és Android rendszerű eszközökön. Az alkalmazása felhasználóinak segítséget nyújthat, illetve elháríthatja a hibáikat.

    Azonnali üzenetváltás webes környezetből Teljes körű, böngésző alapú azonnali üzenetváltás szolgáltatást adhat a belső webes eszközökhöz (például a CRM vagy az ügyfélszolgálati megoldáshoz) a TeamViewer beágyazott azonnali üzenetváltási vezérlőjével.

    Windows Phone támogatása Távoli támogatást nyújthat Windows Phone rendszerű telefonokhoz bármilyen számítógépről – az iparágban elsőként.

    windows-phone-support.png