Lépj ki a karácsonyi üdvözlőlap megszokásából, készíts idén egyedi kártyát! A webinár videójában pedig mutatjuk, hogyan.
A mindent tudó animációs szoftver profiknak és digitális művészeknek
Az Anime Studio Pro intuitív és megfizethető megoldás minden tradicionális animációs feladatra. A szoftver az innovatív felhasználói felület és a gazdag eszköztár mellett számos, előre elkészített tartalmat is magába foglal, így azonnal munkához láthatunk.
Az Anime Studio Pro szórakoztató, gyors és megfizethető eszköze az animációs filmek készítésének. Ideális szoftver kezdő filmeseknek, hobbi felhasználóknak és digitális művészeknek. A kezdő felhasználók percek alatt készíthetnek animációra kész karaktereket a Character Wizard segítségével.
Első lépés – A tartalmak és grafikák importálása
Készítsük el saját karaktereinket és objektumainkat az intuitív vektor alapú rajz- és festőeszközökkel. Könnyedén importálhatunk más alkalmazásokban készült videókat és grafikákat, de felhasználhatjuk a mellékelt tartalmakat is.
Második lépés – Gyors animáció a csontok segítségével
Pillanatok alatt és csupán néhány kattintással „becsontozhatjuk” a karaktereinket, amiket aztán szabadon animálhatunk. Jóval gyorsabb a munka, mint a hagyományos frame-by-frame módszerrel.
Harmadik lépés – A mozdulatok, a hangok és a videó kontrollálása
Az Anime Studio természetes finomsággal animálja a karaktereket az idővonal mentén a kulcspontok alapján. Több réteg áll rendelkezésünkre, hangokat és speciális hatásokat adhatunk a filmhez, és biztosított az előnézet lehetősége is.
Negyedik lépés – Megosztás bárhol
A kész filmeket elmenthetjük a legnépszerűbb videós és webes formátumokban, vagy feltölthetjük őket a YouTube-ra vagy a Facebookra közvetlenül az Anime Studio-ból.
Rendszer | Macintosh OS X 10.8, 10.9, 10.10, 10.11 (64 bit) |
Processzor | 1,3 GHz Intel processzor vagy újabb |
Memória | 2 GB |
Tárhely | 800 MB |
Képernyő | 1024x768 |
Egyéb |
|
Windows:
Rendszer | Windows 7, 8, 8.1, 10 |
Processzor | 1,3 GHz Pentium 4, Athlon vagy újabb |
Memória | 2 GB |
Tárhely | 1,6 GB |
Képernyő | 1024x768 |
Egyéb |
|
Forradalmi Smart Bones A Smart Bones egy elképesztő funkció, amivel minimálisra lehet csökkenteni a hajlatoknál – különösen a térdnél és a könyöknél – jelentkező torzulásokat. Hozzuk létre a kulcspontok egy csoportját, és a Smart Bones beállításaival készítsünk 3D-s mozgásokat, amiket természetesen meg is tudunk ismételni. A Smart Bones lehetővé teszi azt is, hogy ne kelljen minden egyes kulcspontját egyenként paraméterezni az arckifejezéseknek vagy akár a fejmozdulatoknak, elég a tárcsázót használnunk. A Smart Bones nem csupán minőségi ugrást és realisztikusabb megjelenést jelent, de sokkal egyszerűbbé teszi az összetett mozdulatsorok kontrollálását.
FBX támogatás A Unity játékfejlesztők és felhasználók mostantól az FBX támogatásnak köszönhetően felhasználhatják az Animate Studio-ban létrehozott modelleket a Unity-ben is. Ezáltal pontosan olyan karakterek és mozdulatok hozhatók létre, mint amilyeneket elképzeltünk. Az Autodesk által kifejlesztett FBX formátum a legelterjedtebb módszer a 2D-s és 3D-s objektumok importálására a Unity-be.
Photoshop fájlok importálása A Photoshop fájlokat a nélkül importálhatjuk, hogy sérülnének a rétegeik. A Photoshopban alkalmazott változások azonnal megjelennek az Anime Studio-ba importált fájlokon, lehetővé téve az eredeti Photoshop fájl folyamatos felülvizsgálatát. Számos Photoshop funkció támogatott az importált PSD fájlokban, így például a bendig módozatok, a réteg átlátszódása, és az okos objektumok, szűrők. A csoportok szintén támogatottak, és a Photoshopban be lehet állítani, hogy automatikusan importálásra kerüljenek az Anime Studio-ba.
Pattogás, rugózás és remegés interpoláció Ezzel a három új effektussal még élethűbb animációkat hozhatunk létre. A pattogással szimulálhatjuk például egy elejtett tárgy mozgását. Az esés után nem áll meg az animált tárgy, hanem beállításoktól függően még pattog párat. A rugózás effekttel azt a hatást érhetjük el, mintha az objektum egy kifeszített gumiszalagra lenne erősítve. Természetesen itt is pontosan beparaméterezhetjük az animációt. A remegéssel pedig két kulcspont között olyan mozgást hozhatunk létre, mintha a kiválasztott karakter nehézségekbe ütközne a végrehajtandó mozdulatsor során.
Valós idejű munka Az új Real Time Media Connection funkció segítségével a külső szerkesztő programokban megnyitott képek, filmek és hanganyagok automatikusan frissülnek az Anime Studio-ban. Ez egy nagyszerű fejlesztés, mely jól jöhet minden nagyobb projektnél.
Független render folyamatok A kötegelt Exporter és Renderer egymástól független folyamatként fut, így ha ki is lépünk az Anime Studio Pro-ból, a renderelés nem áll le, csak akkor, ha véget ért a munka.
Előnézet Arra is lehetőségünk van, hogy az animációkat még a renderelés előtt megtekintsük. A File menü Preview Animation parancsával létrehozhatunk egy kisméretű video fájlt, ami hasonlóan néz ki, mint a munkaterületen látható megtekintő. Az így létrehozott film minősége természetesen messze nem nevezhető kiválónak, de arra tökéletesen alkalmas, hogy továbbítsuk megtekintésre vagy felülvizsgálatra. Így megspórolhatjuk a renderelés időigényes folyamatát.
Mélység állítás Ha szeretnénk egy objektumot a Z tengelyen előre hozni vagy hátrébb vinni, egy opció használatával elérhetjük azt, hogy ne változzon a méret. Az Anime Studio Pro képes automatikusan beállítani a skálázás megfelelő mértékét. Ez a lehetőség különösen a tájképeknél lehet hasznos, ha például úgy szeretnék a hegyeket a háttérben elhelyezni, hogy még véletlenül se legyenek túl kicsik.
Media Foundation Az Anime Studio Pro 64 bites Windows verziója már használja a Media Foundation-t. Az olyan népszerű formátumok importálásához, mint az MP3, az AAC, az MP4 és a QuickTime, már nem szükséges a QuickTime feltelepítése. Mikor animációkat exportálunk Windows 7 vagy újabb Microsoft operációs rendszer alatt, a Windows Media Foundation média könyvtárát használja az Anime Studio Pro a renderelés során.
GPU feldolgozás A GPU gyorsítás lehetővé teszi, hogy kihasználjuk a gépünk összes erőforrását, így jóval nagyobb teljesítmény érhető el, és sokkal jobb minőségű layerekkel dolgozhatunk a munkaterületen. A vektoros és bittérképes képekkel való munka során csökken a pixelesedés, és kevesebb hiba is keletkezik.
Finomított véletlen vonalak Az Anime Studio korábbi verzióban megesett, hogy a véletlen vonalak kissé recések, érdesek lettek. A 10-es verzió óta viszont a szomszédos pontok között jóval konzisztensebb lett az ilyen jellegű vonalak vastagsága. A több konzisztencia letisztultabb rajzokat jelent!
Flexi-Binding A FlexiBlinding lehetővé teszi, hogy leválasszuk a csontok egy bizonyos részét a csontváz többi részétől. Így jóval kevesebb szükség lesz arra, hogy a munka kezdetén különálló modellekből rakjuk össze a karaktereket az Offset Bone eszközzel. Ezt a remek funkciót egyaránt használhatunk vektoros és bittérképes képeken.
Jobb mélységérzet Mostantól, ha a projekt beállításai között létrehozunk egy Depth of Field effektet, a munkaterületen láthatjuk, hogy pontosan hova fog kerülni a fókuszpont. Különösen akkor jön jól ez az újítás, ha elfelejtettük azt, hogy milyen hatása lesz a Depth of Field paramétereinek.
Szkriptelés Az Anime Studio Pro fejlettebb szkriptelési támogatással és frissítéssel rendelkezik. Az új API jóval több funkcióhoz és adatstruktúrához enged hozzáférést, lehetővé téve a felhasználók részére a személyre szabott eszközök és kiegészítők létrehozását.
Layer kompozíciók Egyetlen kattintással exportálhatunk egyszerre több réteget. A layer kompozíciók különösen akkor hasznosak, ha egy jelenetnek csak a bizonyos részeit szeretnék exportálni egy külső alkalmazás részére. Például létrehozhatunk külön kompozíciókat a háttér elemeire, a karakterekre és az előtérben látható modellekre. Addig kapcsolgassuk ki és be a jelenet elemeit, amíg csak azokat látjuk a munkaterületen, amikből kompozíciót szeretnénk készíteni, és hozzunk létre belőlük egy új réteget. Ezt az újonnan létrehozott réteget akár külön is lerenderelhetjük.
Rugalmas importálása és exportálása a HD tartalmaknak Az Anime Studio számos formátumot képes importálni a készülő projektbe. Importálhatunk QuickTime, AVI vagy MPEG-4 videókat, de akár a Poserben készült 3D-s helyszíneket is. A kép alapú modellezés segítségével 3D-s objektumokká alakíthatjuk a 2D-s képeket. A mellékelt Content Library-ban pedig több száz használatra kész karaktert , tárgyat és egyéb elemet találunk.
64 bites architektúra Az Anime Studio Pro 64 bites alkalmazás. A 64 bites géppel rendelkező felhasználók nagyobb hatásfokkal használhatják ki a rendelkezésre álló erőforrásokat. Nagyobb renderelési sebesség és jobb minőségű előnézet.
Idővonal jelölők Jegyzeteket és megjegyzéseket helyezhetünk el az idővonalon, melyek hasznos információkkal szolgálhatnak a jövőben.
Csontok elrejtése Elrejthetjük a kiválasztott csontokat a munkaterületről, hogy csak azokat láthassuk, amelyekkel dolgozni szeretnénk.
Levágás A képek nem kívánatos részei könnyedén levághatóak az Anime Studio-ban is. Nincs szükség külső alkalmazás bevonására.
Tartalmak másolása A rétegek, a tartalmak, sőt a kulcspontok és az animációk másolása is könnyedén megvalósítható a dokumentumok között.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.
Lépj ki a karácsonyi üdvözlőlap megszokásából, készíts idén egyedi kártyát! A webinár videójában pedig mutatjuk, hogyan.
Ne hagyd ki a lehetőséget, és szerezd be Adobe Express előfizetésedet most 30% kedvezménnyel!
Lépj ki a karácsonyi üdvözlőlap megszokásából, készíts idén egyedi kártyát! Mutatjuk, hogyan, hogy biztosan a tiéd legyen a legkülönlegesebb.