Professzionalitás, könnyű kalibrálhatóság, pontos színek és finom részletek: ismerd meg az új DataColor Spyder eszközöket és csomagokat!
A Meta bejelentette, hogy integrálja a mesterséges intelligenciát a legtöbb platformjába. A legnagyobb fókuszt ezen a területen a hirdetéskezelés fogja kapni.
A Google az elmúlt fél év AI őrületére reagálva korábban kilátásba helyezte a mesterséges intelligencia integrálását hirdetési platformjába. Ezzel a húzással nagyban javulhat a felhasználók hirdetéseinek hatásfoka, ami a jobb felhasználói élmény miatt természetesen amiatt is előnyös a Google számára, mert így a hirdetők még többet fognak költeni a felületen. Nem kellett sokáig várni, hogy a Meta is lépjen: bejelentették, hogy platformjaik hatékonyságának növelése érdekében integrálják az AI-t elsősorban a hirdetési felületekbe.
Ha Meta hirdetéseket szeretnénk készíteni, a rendszer más most is számos mentőövet dob, ha elakadnánk: csomó szempontból bízhatjuk a beállításokat a rendszerre az eredmény optimalizálása érdekében. Azonban ez a folyamat a jelek szerint most szintet lép. A bejelentés szerint
A mostani újítások például lehetővé teszik majd, hogy ugyanannak a hirdetési szövegnek különböző változatai jelenjenek meg a potenciális vásárlóknak.
Ezen kívül természetesen más újítások is várhatók.
A Meta kommunikációja szerint az új funkciók egy része bizonyos hirdetőknek már most is elérhető. Miután vége ennek a tesztidőszaknak, már mindegyik felhasználó használhatja ezeket a funkciókat.
Az AI felé való közeledés ezen kezdeti lépések után sem áll majd meg és a Metába is megérkezik egy ChatGPT-hez hasonlító mesterséges intelligencia.
(Index)
Professzionalitás, könnyű kalibrálhatóság, pontos színek és finom részletek: ismerd meg az új DataColor Spyder eszközöket és csomagokat!
Akár 45% kedvezménnyel válogathatsz a legnépszerűbb Wacom eszközök közül a Black Friday ideje alatt!
Adobe MAX 2024: Az Adobe generatív AI alelnöke szerint az AI használata nélkül a kreatív szakemberek lemaradnak. Vajon ez tényleg új üzenet?