Gyakran mondják, hogy az ötletek bemutatásának és az üzleti életben történő megosztásának leghatékonyabb módja a szemtől szembeni kommunikáció. De mi a teendő, ha ez egyszerűen nem lehetséges? Mutatjuk az Adobe milyen lehetőségeket kínál!
A világjárvány idején szükségessé vált az otthoni munkavégzés, így elkerülhetetlen a csapatunktól való távollét. Szerencsére a segítségünkre van a kapcsolattartásban a modern technológia és számos online platform is. Azonban van néhány kommunikációs tanács amit érdemes megfogadnunk.
Most ismertetünk néhány olyan eszközt, amelyek segítségével összehangolhatjuk csapatunk munkáját, megőrizhetjük az ügyfelek elégedettségét és digitálisan dolgozhatunk anélkül, hogy lemaradnánk valamiről.
Ingyenes PDF-eszközöket használhatunk
Olyan ingyenes eszközökhöz férhetünk hozzá a böngészőkből, amelyekkel Microsoft Word-, Excel-, PowerPoint- vagy JPEG-fájlokat konvertálhatunk PDF-fájlokká, valamint csökkenthetjük a PDF-fájlok méretét.
Papíralapú dokumentumok digitalizálása
Nincs a közelben az irodai multifunkcionális nyomtató, fénymásoló vagy szkenner? A mobileszközre telepíthető és a szöveget automatikusan felismerő ingyenes Adobe Scan mobilalkalmazással papíralapú dokumentumokat szkennelhetünk PDF-fájlokká.
PDF-dokumentumok szerkesztése
Ha szerkesztenünk kell egy fájlt, de nem áll rendelkezésre az eredeti példány, közvetlenül a PDF-fájlban is módosíthatjuk a szöveget és a képeket. Az Adobe Acrobat DC-vel könnyen szerkeszthetünk PDF-dokumentumokat íróasztalánál és utazás közben is, bármilyen mobileszközről.
Projektek megosztása és véleményezése
Mindenkinek megkönnyíthetjük a dokumentumok véleményezését és kommentálását. Elegendő egyetlen e-mailt küldenünk több véleményezőnek, benne a szükséges hivatkozással. Mindegyikük hozzáférhet ugyanahhoz a PDF-fájlhoz bármilyen eszközről és bárhonnan.
Dokumentumok aláírása
Csupán annyi a dolgunk, hogy feltöltünk egy aláírandó dokumentumot, beírjuk az aláíró e-mail-címét, és a Küldés gombra kattintunk. Az Adobe Signnal mindez gyerekjáték.
Dokumentumok automatikus nyomon követése
Ha elektronikus dokumentumot vagy PDF-fájlt küldünk aláírásra az Adobe Signnal, azonnal értesítést kaphatunk, amikor megnyitják vagy aláírják a fájlt, így bárhol és bármikor értesülhetünk az aláírási állapot változásáról.
Még hatékonyabb alkalmazások
A már eddig is használt eszközöket kiegészíthetjük az Adobe Sign szolgáltatással. Gyorsan elküldhetjük aláírásra a külső gyártók rendszereiben (például a Microsoft Office-ban vagy a Dropboxban) készült és tárolt dokumentumokat.
Megbeszélés
Az Adobe Connect webkonferencia-alkalmazással a képernyőmegosztáson túl közösen dolgozhatunk munkatársainkkal és partnereinkkel. Egyebek mellett virtuális tárgyalótermeket hozhatunk létre és szabhatunk testre, valamint az értekezleten belüli szekcióüléseket is tarthatunk.
Nem szabad szem elől tévesztenünk azt a tényt, hogy a ‘MI’ mindig erősebb, mint az ” Én ”. Ez talán jelen helyzetünkben fontosabb, mint valaha. A hatékony csapatmunkának az alappillére nem feltétlenül a fizikai közelség, sokkal inkább az empatikus hozzáállás és a közösségérzet.
Ez az új, sokak számára ismeretlen helyzet sok lehetőséget kínál szakmai fejlődésünkre, éljünk is vele!
(Adobe)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.