Gyorsabb és egyszerűbb proaktív problémaelhárítás
Spóroljunk időt és kattintást: az IT support csapatok használhatják a Remote Task Managert, ami még azelőtt jelenti a csatlakoztatott gép problémáját, mielőtt a felhasználó észrevenné azt.
A TeamViewer két héttel ezelőtt Tampában jelentette be, hogy az ITbrain új funkcióval bővül. Az új Remote Task Manager rengeteg időt spórol majd az IT stábnak azzal, hogy a felhasználóknak lehetősége lesz megtekinteni és kézben tartani egy távoli készülék futó folyamatait és szolgáltatásait anélkül, hogy távirányítással kapcsolódna ahhoz.
A Remote Task Manager egy olyan webközpontú irányítópult, amely kényelmessé teszi és megkönnyíti egy help desk alkalmazott, vagy IT dolgozó napi munkáját. Például: egy szolgáltatócég IT helpdeske hívást kap egy felhasználótól, mert egy alkalmazás nem válaszol a gépén. Az új Remote Task Manager segítségével az IT alkalmazott minden különösebb erőfeszítés nélkül ellenőrizheti a távoli gépet, felfedezheti a problémát és leállíthatja az alapfolyamatot, hogy a felhasználó egyszerűen újraindíthassa a programot. Mindez távirányítás nélkül.
Mi is az az ITbrain?
Egy felhőalapú informatikai infrastruktúrakezelő és -felügyelő vállalkozásoknak.
A TeamViewer programba problémamentesen integrálódó ITbrain felügyeleti platform biztosítja az IT eszközei automatizálásához szükséges eszközkészletet.
Négy szóban összefoglalva: monitoring, eszközfelügyelet, vírusvédelem és mentés.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.