Az ITbrain új távoli támogatás funkcióval bővült


Gyorsabb és egyszerűbb proaktív problémaelhárítás


Tw1.jpg

Spóroljunk időt és kattintást: az IT support csapatok használhatják a Remote Task Managert, ami még azelőtt jelenti a csatlakoztatott gép problémáját, mielőtt a felhasználó észrevenné azt.

A TeamViewer két héttel ezelőtt Tampában jelentette be, hogy az ITbrain új funkcióval bővül. Az új Remote Task Manager rengeteg időt spórol majd az IT stábnak azzal, hogy a felhasználóknak lehetősége lesz megtekinteni és kézben tartani egy távoli készülék futó folyamatait és szolgáltatásait anélkül, hogy távirányítással kapcsolódna ahhoz.

A Remote Task Manager egy olyan webközpontú irányítópult, amely kényelmessé teszi és megkönnyíti egy help desk alkalmazott, vagy IT dolgozó napi munkáját. Például: egy szolgáltatócég IT helpdeske hívást kap egy felhasználótól, mert egy alkalmazás nem válaszol a gépén. Az új Remote Task Manager segítségével az IT alkalmazott minden különösebb erőfeszítés nélkül ellenőrizheti a távoli gépet, felfedezheti a problémát és leállíthatja az alapfolyamatot, hogy a felhasználó egyszerűen újraindíthassa a programot. Mindez távirányítás nélkül.

TW2.jpg

Mi is az az ITbrain?

Egy felhőalapú informatikai infrastruktúrakezelő és -felügyelő vállalkozásoknak.

A TeamViewer programba problémamentesen integrálódó ITbrain felügyeleti platform biztosítja az IT eszközei automatizálásához szükséges eszközkészletet.
Négy szóban összefoglalva: monitoring, eszközfelügyelet, vírusvédelem és mentés.

TW3.jpg

TW4.jpg

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram