A telepítések számának növekedése 2015 októbere óta 1 milliárddal nőtt, ami mutatja a cég erejét a könnyen használható olyan szoftverek megvalósításában, amely segíti az embereket és a vállalkozásokat.
A TeamViewer®, a biztonságos távoli csatlakozási megoldások globális vezetője, újabb mérföldkőhöz jutott: a vállalat megalakulása óta a TeamViewer szoftverét több mint 2 milliárd eszközre telepítették, amelyek világszerte 2 milliárd egyedileg létrehozott azonosítót képviselnek. Tíz évvel a cég indulása után 2015 októberében a TeamViewer alkalmazást már egymilliárd eszközön aktiválták. Most pedig mindössze három és fél évvel később újabb egymilliárd telepítéssel bővült ez a szám.
Miért olyan különleges ez kétmilliárd telepítés?
A TeamViewer-azonosító minden egyes eszköz számára egyedülálló, és felhasználható arra, hogy kapcsolatba lépjen a TeamViewer bármely más eszközre telepített példányával. Minden eszköz egyedi azonosítója a TeamViewer első telepítésekor és aktiválásakor keletkezik. A 2 milliárd installáció ezen kívül rengeteg féle felhasználási módot jelent A TeamViewer világszerte segít a munkatársaknak akár több ezer mérföld távolságról, a különböző iparágakban lévő IoT eszközök távoli vezérlésétől a szerverek vagy az informatikai infrastruktúra fenntartásáig.
Hogy jutottunk ide?
Ennek a sikertörténetnek a kulcsfontosságú tényezője a TeamViewer üzleti modellje: a szoftver ingyenesen használható magánhasználatra, valós időben segítve a családot és a barátokat a mindennapi technikai igényeikkel kapcsolatban, míg az üzleti ügyfeleknek előfizetésre van szükségük. Ez elősegítette a TeamViewer virális terjedését, és olyan hűséges felhasználói bázist hozott létre, amely nemcsak azonnal frissít a szoftver legújabb verziójára, hanem folyamatosan értékes visszajelzést is nyújt. Így a TeamViewer nemcsak magas színvonalat biztosít, hanem átfogó képet is kap arról, hogy a piac hogyan reagál a termékére.
„Hihetetlen utazás volt eddig, és szeretném megköszönni csapatunknak és felhasználóinknak a sikerhez való hozzájárulásukat, valamint a termékeink iránti bizalmukat” - mondta Oliver Steil, a TeamViewer vezérigazgatója. „A TeamViewer 2005-ös kezdete óta az ügyfelek által használt szoftverek megváltoztak és fejlődtek, ahogy a modern munkahely kihívásai is. A felhasználók visszajelzései segítenek abban, hogy megértsük, mi szükséges a technikai támogatás, a helyszíni szolgáltatás támogatása, az informatikai adminisztráció, a távmunka és az IoT problémáinak megoldásához. ”
Mi vár ránk?
A TeamViewer jó helyzetben van ahhoz, hogy kihasználja a mai gazdaságot és társadalmat formáló mega trendeket. Az üzleti folyamatok digitalizálása és egy rendkívül összekapcsolt világ egyre több eszközzel, a világszerte növekvő együttműködés, a nagyobb termelékenység és hatékonyság igénye, valamint a rugalmas és távoli munkán alapuló új munkatípusok, és végül a fenntarthatóság és a fenntarthatóság növelése, az éghajlat védelmével járó szükségszerű utazások csökkentése - mindezen fejlemények várhatóan támogatják a TeamViewer további sikereit.
„Csatlakozási platformunkkal és a távoli eléréshez és támogatáshoz, a távfelügyelethez és -kezeléshez, valamint az online együttműködéshez vezető megoldásainkkal úgy gondoljuk, hogy ideális helyzetben vagyunk a hyper-connectivity korában” - tette hozzá Oliver Steil. „Bármilyen méretű vállalat kihasználhatja a szoftverportfóliónkat, amely kiterjed a tárgyak internetére, valamint a kibővített valóság jellemzőire is. A lehetséges felhasználási módok köre a felhasználók képzeletének köszönhetően pedig folyamatosan bővül.”
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.