Virtuális banki ügyintézés TeamViewer-rel


Az Erste Bank új virtuális bankfiókja nagyban épít a TeamViewer technológiájára.


1_11.png

 

Az Erste Bank Österrreich egy olyan új, világszínvonalú távkonzultációs szolgáltatást vezetett be, amely a TeamViewer Engage-en, az online ügyfélkapcsolat biztonságos és adatvédelmi szempontból megfelelő megoldásán alapul, modern kiegészítésként a meglévő kapcsolattartási lehetőségekhez. Az Erste Bank Österreich ügyfelei mostantól online konzultáción vehetnek részt személyes tanácsadójukkal videohívás keretében, megoszthatják a képernyőjüket, böngészőjüket, együtt tölthetnek ki bizonyos online űrlapokat, vagy tölthetnek fel dokumentumokat. Az új távkonzultációs szolgáltatás köre így megegyezik a személyes ügyintézés által nyújtott lehetőségekkel.

Az új szolgáltatás webalkalmazásként a böngészőben működik, az ügyfél oldalán nincs szükség szoftver telepítésére. Bármilyen internet-hozzáféréssel, kamerával és hanggal rendelkező eszköz elegendő a használathoz. A TeamViewer Engage testreszabható kialakításának köszönhetően az Erste Bank a vállalati arculattal összhangban és a legmagasabb minőségben tudta megvalósítani az ügyfelek számára az új digitális tanácsadási élményt.

"Ügyfeleinknek sokféle lehetőséget kínálunk banki ügyeik intézésére. Az ügyfél tartózkodási helyétől független tanácsadás felé mutató tendencia tovább erősödött, nem utolsósorban a világjárvány miatt. Az új távkonzultációs szolgáltatással az ügyfeleknek most egy további lehetőségük is van: választhatnak, hogy elmennek-e a bankfiókba, vagy sem, és mégis minden alkalommal tökéletes minőségben kapnak teljes körű tanácsadást. A TeamViewerrel egy hozzáértő, magasan képzett szolgáltatót találtunk az ilyen megoldásokhoz" - mondta Fabian Stenzel, az Erste Bank osztrák lakossági üzletágának vezetője.

 

 

Sikeres üzleti kapcsolat 2019 óta

A virtuális fiók elindítása a legújabb fejlemény egy olyan ügyfélkapcsolatban, amely már 2019-ben elkezdődött - akkor az Erste Bank és a Xaleon, egy osztrák startup között, amelyet a TeamViewer 2021 januárjában vásárolt fel. Első lépésként a ServiceCenter, az Erste Bank ügyfélszolgálatáért felelős leányvállalata integrálta a társböngészés funkciót az ügyfélszolgálatába. Azóta a kiszolgáló munkatársak és az ügyfelek a böngészőalapú megoldás segítségével együtt dolgozhatnak egy weboldalon, és gyorsan megoldhatják az ügyfél kérdéseit, például az online számlával kapcsolatos problémákat.

"A visszajelzések elsöprően pozitívak. Az ügyfelek és az alkalmazottak elégedettségének javulása mellett a kérések átlagos feldolgozási ideje akár 40 százalékkal is csökkent" - mondta Michael Havas, a ServiceCenter ügyvezető igazgatója.

"Az Erste Bank megmutatja, hogy a TeamViewer Engage milyen rugalmasan használható egy vállalaton belül különböző felhasználási esetekben. Megoldásainkkal ügyfeleink digitalizálhatják a folyamatokat a teljes értékláncuk mentén, beleértve az ügyfélszolgálatot is. Az Erste Bank virtuális fiókja és a ServiceCenterben nyújtott támogatás kiváló példái annak, hogy egy vállalat hogyan képezheti le online az ügyfélszolgálatát és a tanácsadást, és így valódi hozzáadott értéket teremthet ügyfelei számára" - tette hozzá Hendrik Witt, a TeamViewer termékigazgatója.

 

(TeamViewer)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram