Miért érdemes elektronikus aláírást használni?


Manapság mind a cégeknek, mind az ügyfelek számára fontos a gyors és megbízható munkavégzés. Ehhez járul hozzá az elektronikus aláírás, és most azt is összegyűjtöttük, miért érdemes ezt a lehetőséget választani.


leadkep_1.jpeg

 

A pénzügyi szférában a cégek között hatalmas a verseny. Sok vállalkozás sorsa múlik azon, mennyire agilis és gyors ügyintézést biztosítanak ügyfeleik számára. A régi rendszer szerinti, papír alapú megoldás nem csak időigényes, de plusz energiabefektetésre kényszeríti az alkalmazottakat és az ügyfeleket is egyaránt.

Az egyik leghatékonyabb módja a fejlődésnek, ha a tinta aláírást igénylő papír alapú űrlapokat és statikus PDF-fájlokat intelligens online PDF-fájlokká konvertálják, amit az ügyfelek bármilyen eszközről elérhetnek és elektronikusan aláírhatnak. És hogy még miért érdemes ezt az opciót választani?

1. A digitális aláírások tökéletesen védenek az illetéktelen módosítások ellen. Az intelligens dokumentumok létrehozását és védelmét a legnagyobb biztonság övezi, a digitális tanúsítvány kibocsájtásától az aláírt dokumentum archiválásáig, sőt azon is túl. 

2. Maximalizálhatjuk az alkalmazottak hatékonyságát és termelékenységét, amit az automatizált munkafolyamatok tesznek lehetővé.  A háttérrendszerekkel történő integráció kiküszöböli a feldolgozásból adódó idővesztést, így a csapata a legmagasabb teljesítmény mellett dolgozhat.

3. Általa csökkenthető a jogi kockázat. Az elektronikus aláírások jogilag kötelező érvényűek, megbízhatóak és elfogadottnak számítanak a világ iparilag fejlett országaiban. Ezért jó választás például az Adobe Sign, ami megfelel a legszélesebb körű jogi követelményeknek és előírásoknak.

 

kep01_3.png

 

4. Csökkenti a költségeket. A digitális nyomtatványok és az elektronikus aláírások révén a papír, a nyomtatás, a postaköltség és a tárolás költségei jelentősen csökkennek. Ráadásul az alkalmazottak számára is rengeteg időt takaríthatunk meg azzal, hogy többé nem kell másolatot készíteni, faxokat küldeni vagy egyéb papírmunkát elvégezni. Ezáltal a fontosabb feladatokra is több idő marad. 

5. Egyedi azonosítás. Valahányszor dokumentumot írunk alá, saját egyedi tanúsítványunk és PIN-kódunk használhatjuk a hitelesítő adatainak ellenőrzésére és identitásunk igazolására.

 

kep02_40.jpg

 

6. Növeli az átláthatóságot. Láthatjuk az összes folyamatban lévő dokumentum állapotát, beleértve azt is, hogy melyek azok, amik már aláírásra kerültek, és melyek azok, amik még folyamatban vannak. Ráadásul dátum- és időbélyegzővel láthatjuk el a digitális dokumentumokat a biztonságosabb és átláthatóbb rendszerezés érdekében.

7. Csökkenti a káros környezeti hatásokat. Gondoljunk csak bele, hogy minden nap több ezer papír létrehozásához mennyi fát, vizet és egyéb erőforrást kell felhasználni.

 

kep03_24.jpg

 

A digitális dokumentumokra váltást pillanatok alatt elindíthatjuk cégen belül, aminek segítségével nagyobb elégedettséget tudunk biztosítani ügyfeleink számára, és jobb pénzügyi és operatív előnyökhöz juttathatjuk vállalkozásunkat.

További részletekért kattints a linkre!

 

(Adobe Blog)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram