JetBrains Rider - IDE az Unreal Engine-hez


Öt ok a JetBrains Rider használatára az Unreal Engine játékfejlesztéshez!


The_Professor_money_heist_design_lad-min.jpg

 

Bemutatjuk a Rider for Unreal Engine alkalmazást. A JetBrains Rider egy erőteljes és gyors IDE eszköz az Unreal Engine és a Windows C ++ fejlesztéshez. A Rider már a .NET és az Unity játékfejlesztés világában jól ismert intelligens cross-platformos Unity és .NET IDE. Így most már készen állunk arra, hogy eljuttassuk az Unreal Engine fejlesztésének világába!

Öt ok a Rider használatára az Unreal Engine játékfejlesztéshez:

1. Gyors IDE, natív C ++ támogatással

A Rider motorját a ReSharper C ++ hajtja, amely élvonalbeli natív támogatást nyújt a modern C ++ számára. A felhasználók napi munkáját a 250+ kód-ellenőrzés, 50-nél több kontextusművelet, megoldás-szintű refaktorálás és kódgenerációs képességek segítik.

 

ezgif.com-gif-maker1.jpg

 

Mindez kombinálódik az IntelliJ platform megbízható IDE funkcióival, így mint a szupergyors navigáció, az integrált verzióvezérlés és a kiterjedt plugin-támogatás. A Rider anélkül biztosítja ezt a gazdag funkciókészletet, hogy veszélyeztetné a sebességet vagy a reakcióképességet.

2. Unreal Blueprint támogatás

 

ezgif.com-gif-maker2.jpg

 

A Rider for UE4 nem csak a C ++ kóddal működik. Beolvassa a Blueprinteket (BP) a projektből és az Unreal szerkesztőből, valamint a plug-ineket mindkettőből. Ez lehetővé teszi a Rider számára, hogy megmutassa a BP fájlokban alkalmazott felhasználást, valamint a felülbírált tulajdonságok értékeit. Amikor BP objektumokra navigál, a Rider az Unreal Editorban nyitja meg azokat.

3. Segít a reflection mechanizmusban

 

ezgif.com-gif-maker3.jpg

 

Az UE4 reflection makrók nem csupán egyszerű szövegek! A játékfejlesztés felgyorsítása érdekében a Rider kódkiegészítést nyújt a reflexió-specifikátorok számára, és megmutatja a hozzá tartozó dokumentációt a Quick Documentation pop-up ablakban.

4. Az UE4 gondoskodik a kódstílusról 

 

ezgif.com-gif-maker4.jpg

 

A Rider az összes UE4 elnevezési konvenciót beilleszti az összes műveletbe, ami segíti a kód könnyű olvashatóságát. Az inkonzisztens, szabályokat nem követő UE4 elnevezéseket folyamatosan ellenőrzi a Rider és gyors javítást javasol.

5. Mély kód elemzés és RPC támogatás

 

ezgif.com-gif-maker5.jpg

 

A Rider a speciális UE4 ellenőrzések segítségével biztosítja, hogy az UE4 kódja pontos legyen, ott ahol hiányoznak vagy helytelenül vannak beállítva az UE4 reflection makrók. Hasonlóképpen, a kód navigációs és generáló action-ök úgy vannak beállítva, hogy megfelelően kezeljék az UE4 remote procedure call-okat.

További JetBrains termékleírásainkat ide kattintva találjátok!

 

(JetBrains)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram