Hogyan működik a TeamViewer?

    TeamViewer mustra: általános információk és licenc opciók.

    Mi az a TeamViewer?

    • Vezető szoftvermegoldás
    • Minden egyben: Távirányítás, távelérés, együttműködés, távoli támogatás
    • Elérhető az összes jelentős operációs rendszerre

    Célcsoport

    • Belső és külső támogatás
    • Otthoni mukavégzés
    • Mobil szektor

    Piaci helyzet

    • Piacvezető
    • Több mint 30 támogatott nyelv
    • 1 milliárd installálás
    • Egy időben több mint 20 millió online eszköz

    Versenytársak

    • LogMeIn, Citrix, Webex és Bomgar

    A TeamViewer funkciói és előnyei

    • Minden egyben (fájl transzfer, asztal megosztása, online találkozó, számítógépek és kapcsolatok listája)
    • Használhatóság (egyszerű használat, azonnali kezdés)
    • Nagy teljesítmény
    • Központi telepítés (MSI és Android Hosz), centralizált házirendek
    • Személyre szabható modulok saját márkajelöléssel
    • Telefonos, e-mailes támogatás a helyi partnerek részéről az összes licenc mellé

    Melyik licencet érdemes választani?

    Kulcskérdések

    Egy felhasználó hány eszközt használna a TeamViewer hozzáféréshez?

    • 1-3 darab eszköz: Business
    • 4 vagy több eszköz: Premium, Corporate

    Hány darab párhuzamos kapcsolatra lenne szükség?

    • 1 kapcsolat: Busines
    • 2 kapcsolat: Premium
    • 3 vagy több kapcsolat: Corporate

    Licencelés

    Ingyenes

    • Kizárólag magánhasználatra

    Üzleti (Business)

    • 1-3 darab munkaállomás, 1 licencelt felhasználó
    • 1 csatorna
    • Legfeljebb 5 résztvevő egy találkozón

    Prémium (Premium)

    • Végtelen számú munkaállomás aktiválás, 50 felhasználói fiók alapú felhasználó
    • 1 csatorna (1 további csatorna elérhető)
    • Az összes kapcsolat menedzselése (kapcsolatok kezelése és számlázás)
    • Legfeljebb 15 résztvevő egy találkozón

    Vállalati (Corporate)

    • Végtelen számú munkaállomás aktiválás, 200 felhasználói fiók alapú felhasználó
    • 3 csatorna (8 további csatorna elérhető)
    • Az összes kapcsolat menedzselése (kapcsolatok kezelése és számlázás)
    • Legfeljebb 25 résztvevő egy találkozón

    Árazás

    Az aktuális, tájékoztató jellegű árak megtekinthetők itt.

     

    Funkció

    Business

    Premium

    Corporate

    További információk

    Távelérési funkciók

    Aktivált készülékek

    3

    Végtelen

    Végtelen

    A licenchez tartozó aktivált készülékek száma. Business előfizetés esetén összesen legfeljebb 10 aktiválás lehetséges, ha a 3 korábban aktivált eszköz közül valamelyiket le kell cserélni.

    Licencelt felhasználók/felhasználói fiók aktiválások

    1

    50

    200

    A felhasználói fiók aktiválások azt jelentik, hogy a licenc e-mail ID-vel aktiválható. A felhasználóknak létre kell hozniuk egy fiókot a teamviewer.com –on, a licenc adminisztrátor pedig hozzárendeli ezt az e-mail ID-t a licenchez. Minden egyes alkalommal, amikor belép egy felhasználó a TeamViewerbe ezekkel a bizonyítványokkal, a TeamViewer úgy fog működni, mint egy licencelt verzió, megakadályozva az illetéktelen hozzáférést. Kijelentkezés után a TeamViewer úgy fog viselkedni, mint egy nem licencelt verzió. Lebegő licencként is szokás az efféle módszerre hivatkozni.

    Konkurens felhasználók /csatornák

    1

    1

    3

    A csatornák száma azt jelenti, hogy egy licencet hány felhasználó használhat.

    Van lehetőség a konkurens felhasználók/csatornák számának a bővítésére

    Nincs

    Van

    Van

    Kizárólag Premium és Corporate előfizetések esetén van lehetőség a konkurens felhasználók/csatornák számának a bővítésére. Egy csatornának az áráért lehet bővíteni a fő licenceket.

    Végpontok száma

    Végtelen

    Végtelen

    Végtelen

    A végpontok a rendszerben lévő eszközöket jelentik. Ezek száma licenctől függetlenül bővíthető.

    Konkurens végpontok/szimultán kapcsolatok száma

    3

    5

    15

    • Business licenc esetében egy időben egyszerre 3 eszközt lehet irányítani egy eszközről.
    • Premium licenc esetében egy időben egyszerre 5 eszközt lehet irányítani egy eszközről.
    • Corporate licenc esetében egy időben egyszerre 15 eszközt lehet irányítani egy eszközről. Mivel a Corporate licenc egy időben 3 gépen is használható, így az irányítható gépek száma 3x15, azaz 45 lehet.

    Magasabb szintű eszköz menedzsment / Felügyelet nélküli hozzáférés

    Maximum 200

    Maximum 400

    Maximum 1000

    A felügyelet nélküli hozzáférés azt jelenti, hogy az eszközök hozzárendelhetők a TeamViewer fiókhoz, és nincs szükség felügyeletre a remote oldalon.

    Azonnali távoli támogatás és nem felügyelt hozzáférés

    Távoli eszközök átfogó, hatékony vezérlése és elérése

    Igen

    Igen

    Igen

     

    A legmagasabb szintű biztonsági szabványok és eszközök

    Igen

    Igen

    Igen

    A TeamViewer biztonsági nyilatkozat megtalálható egy “teamviewer security statement” Google kereséssel.

    Fájlátvitel

    Igen

    Igen

    Igen

    A fájl transzfer sebessége a rendelkezésre álló sávszéllességtől függ.

    Átfogó támogatási eszközök

    (pl. távoli újraindítás és nyomtatás, VPN)

    Igen

    Igen

    Igen

    Távoli újraindítás, távoli nyomtatás és VPN

    Megbeszélés és prezentáció

    Megbeszélésen részt vevők száma

    5

    15

    25

    A megbeszélések lebonyolítására szolgáló eszközök minden TeamViewer licencben megtalálhatók, nem járnak költségekkel. Lebonyolíthatók VoIP és video hívások, valamint prezentációk. Van chat, whiteboard. A megbeszélések pedig ugyanolyan könnyedén megoszthatók, mint amennyire egyszerű a desktop megosztása.

    Azonnali üzenetváltás, videó, VoIP, telefonos konferencia

    Igen

    Igen

    Igen

    Megbeszélések ütemezése és rögzítése

    Igen

    Igen

    Igen

    Együttműködési eszközök

    (pl. üzenőtábla, adatátadás vezérlése, megbeszélés szerepkörei)

    Igen

    Igen

    Igen

    Többplatformos csatlakozás

    Asztali operációs rendszerek

    (Windows, Mac, Linux)

    Igen

    Igen

    Igen

    A TeamViewer elérhetővé teszi a távoli asztal kapcsolatokat a Windows, a Mac és a Linux operációs rendszerek között.

    Mobileszközök csatlakoztatása

    (iOS, Android, Univerzális Windows-platform, BlackBerry)

    Igen

    Igen

    Igen

    A személyi számítógépünkhöz akár mobiltelefonról is hozzáférhetünk, és ugyanúgy részt vehetünk megbeszéléseken, mintha az íróasztalnál ülnénk.

    Chrome OS, böngészőalapú kapcsolatok, TeamViewer Portable

    Nem

    Igen

    Igen

    Akár a TeamViewer telepítése nélkül is csatlakozhatunk más eszközökhöz a böngészőn keresztül, de rendelkezésre áll a TeamViewer hordozható verziója is, amit szabadon konfigurálhatunk.

    Testreszabás és integrálás

     

    Testreszabás és vállalati márkajelölés

    Igen

    Igen

    Igen

    Saját vásárlói modulokat tervezhetünk:

    • QuickSupport a gyors és azonnali támogatásért (telepítés nélkül)
    • TeamViewer Host az állandó telepítéshez szervereken és munkaállomásokon
    • QuickJoin prezentációkhoz és megbeszélésekhez

    Saját színsémát, logót és üdvözlő szöveget építhetünk be. A személyre szabhatóság a modulokra és a hozzájuk tartozó letöltő oldalakra vonatkozik.

     

    Előregyártott integráció Salesforce-hoz, Outlookhoz, Zendeskhez és továbbiakhoz

    Részben

    Igen

    Igen

     

    Egyszerűen integrálható REST API és SDK

    Részben

    Igen

    Igen

     

    Kezelés és adminisztrálás

     

    Központosított beállítási házirendek

    5 házirend

    10 házirend

    15 házirend

    A web alapú Management Console segítségével az adminisztrátorok egy áttekinthető felületen menedzselhetik a licenceket, a felhasználókat és a házirendeket.

     

    Felhasználókezelés

    Nem

    Igen

    Igen

     

    Ügyfelek hozzáférésének részletes kezelése és speciális ügyfélbeállítások

    Nem

    Igen

    Igen

     

    Tömeges telepítés (MSI, Android Host)

    Nem

    Nem

    Igen

     

    Csapatmunka és jelentéskészítés

     

    Szolgáltatási esetek nyilvántartása és élő munkamenet átadása

    Nem

    Igen

    Igen

    Távoli támogatás esetén, mikor a távoli gép szerviz támogatást kér.

     

    Felhasználói csatlakozási jelentések

    Nem

    Igen

    Igen

    • Jelentés a kapcsolódásokról
    • Számlázás
    • Azonnali megjegyzések
    • Elégedettségi kérdőív

     

    Eszközcsatlakozási jelentések

    Nem

    Nem

    Igen

    Az összes bejövő kapcsolat áttekintése a Management Console-on, így azonnal láthatjuk, hogy ki csatlakozott az eszközökhöz.