A vállalat 26 évét ünnepli az arculatváltásával, ami az ügyfélcentrikusságot helyezi a középpontba.
Az Extensis®, a digitális menedzsment megoldások vezető szállítója bemutatja az új vállalati márka design-t, amelyet az emberek és digitális eszközök közötti kapcsolat racionalizálása ihletett.
Az Extensis, melynek célja mindig is az volt, hogy hozzááruljon ügyfelei újabb és újabb sikereihez, a közelmúltban egyedülálló kreatív utat tett a vállalati márkának, alapértékeinek és szervezeti struktúrájának az összehangolására. A végső cél? Ahogy eddig is: segítse az ügyfeleit a lehető legjobb munka leggyorsabb elvégezésében.
Az új márka kialakítását ma az Extensis vállalati weboldalán mutatták be, kiegészítve egy új logóval, amely megragadja a márka szellemét. A emblémát Rian Hughes kortárs betűtípusával állítottuk elő, kombinálva egy hármas négyzettel, hogy ábrázoljuk a réteges metaadatokat - ugyanaz a kritikus metaadat, amely segít az ügyfelek legfontosabb eszközeinek felhatalmazásában.
"Úgy gondoljuk, hogy az új logónk és márkánk innovatív szellemet, ügyfeleink életének javítását célzó ösztönzést és olyan bizalmat jelent, amelyet elvárhat egy jó hírnevű társaságtól" - jegyezte meg Toby Martin vezérigazgató egy blogbejegyzésben.
Martin folytatta: „Márkánk változása csak a kezdet. Ez az erőfeszítés szimbóluma egy nagyobb evolúciónak, amely jelenleg is történik az Extensis-en belül. Nem csak a megjelenésünket fejlesztjük, hanem minden egyes ponton fejlődjünk, értékeinket világosabbá tesszük, s ahol elkötelezettek vagyunk ügyfeleink folyamatos sikerei érdekében.”
A brandváltás már látható az Extensis új weboldalán, de élőben az Adobe MAX konferencián, Los Angelesben november 4–6-án, az Extensis standján mutatják be.
(Extensis)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.