Adobe Customer Experience Management fejlesztések


Az Adobe innovációja felgyorsítja a digitális élmény továbbítását.


1046x616-content-survey-cover.png

 

Az Adobe nemrég készített egy felmérést az amerikai vásárlóközönség körében, ahol 51%-uk sokkal nagyobb valószínűséggel vásárolna és 49% a márka követőjévé válna amennyiben személyre szabott tartalommal érnék el. Manapság a márkák sokkal nagyobb nyomásnak vannak kitéve a tekintetben, hogy sokkal személyre szabott tartalmat több csatornán a lehető leggyorsabban, egyszerre jutassanak el. Jelenleg ezek a fő kihívások a marketing és az IT számára.

Ennek szellemében indította el az Adobe legújabb innovációját, az Adobe Experience Manager részeként az Adobe Marketing Cloud-ban, melynek révén automatizálhatja és egyszerűsítheti az ügyfélélményt a marketingesek számára, valamint az IT felgyorsíthatja az alkalmazás fejlesztést. A továbbfejlesztett munkafolyamatok a marketinges, az IT és a kreatív szakembereknek segítenek a gyorsabb és okosabb munka végzésében, felvértezve a brandeket azzal a képességgel, hogy mindenkinek személyre szabott élményt kínálhassanak. A cég AI és gépi tanulásán alapuló Adobe Sensei révén a márkák automatikusan a megfelelő tartalmat továbbíthatják a megfelelő ügyfeleknek.

Az új Experience Manager cégmérettől és iparágtól függetlenül az alábbi új képességekkel bővíti ki a vállalkozók lehetőségeit:

 

Lebilincselő élmény

Tervezze meg és jutassa el az optimalizált üzeneteket mindenfajta kijelzőn, legyen szó bármilyen formátumról (bolti ledfal vagy akár csak egy kiosk). Könnyen optimalizálható élmény dinamikusan személyre szabott tartalommal, mint pl. az aktuális raktárkészlet bemutatása, időjárás, stb. ami bemutatja a konverziót fokozó tényezőket az Adobe Analytics integrációnak köszönhetően.

A megfelelő anyagok felfedezése és kezelése

Elmúltak azok a napok, amikor a márka csatornájára válogattunk a klippek között. A Smart Tags funkció már a videókra is vonatkozik, azaz az Adobe Sensei AI automatikusan felfedezi a videókat tartalmuk alapján és intelligens címkékkel látja el a cselekménnyel, jellemzőkkel és a megjelenített tárgyakkal kapcsolatban.

Videó optimalizálás bármilyen csatornán:

A függőleges videóhasználat az olyan csatornákon mint az Instagram vagy a WeChat fontossá tette, hogy a videókat okostelefon-barát módon tudjuk szerkeszteni. A Smart Crop - amit szintén az Adobe Sensei kontrollál - jelentősen felgyorsítja és leegyszerűsíti ezt a folyamatot. Automatikusan azonosítja és kivágja a videó legfontosabb részeit, s így a legjobb élményt kínálja attól függetlenül, hogy felvételkor hogyan tartották a telefont.

A tartalomgyártás felpörgetése

Megtalálni, módosítani és kiértékelni a vállalat által felhasználható anyagokat. Általában azt igényeli, hogy oda vissza váltogassunk különböző források között. Mostantól az Adobe Asset Link-nek köszönhetően a kreatív szakemberek az összes Experience Manager-ben található digitális forrás anyagot közvetlenül az Adobe Photoshop, Illustrator és InDesign alkalmazásokban kereshetik, szerkeszthetik és hasznosíthatják újra. Pillanatok alatt találhatnak hasonló képeket az Asset Link-ben található Visual Search segítségével.

Többcsatornás ügyfélkommunikáció

Az Experience Manager Forms-ban használható drag-and-drop segítségével a szervezetek képesek interaktív tartalmak beágyazására, pl. haladó grafikonokra vagy egyszerűsített adat integrációra. Ez sokkal személyesebb adatvezérelt személyre szabott ügyfél kommunikációt tesz lehetővé, mint pl. havi jelentések. Az Adobe Document Cloud-ban mélyebben integrált Adobe Sign Cloud Signatures révén pedig az ügyfelek digitálisan írhatnak alá dokumentumokat, teljesítve ezeket a jogi követelményeket.

 

IT szakemberek és fejlesztők számára is kínál újdonságokat a megújított rendszer:

Automatikusan skálázódó kapacitásnövelés a magasabb forgalom kiszolgálására

A Cloud Manager új autoscaling szolgáltatás érzékeli a megnövekedett látogatószámot és perceken belül ehhez igazítja a rendszert a pozitív ügyfélélmény megtartása érdekében.

Agilis ügyfélélmény megteremtése

Ahogy a webes tartalmak is teljesen reszponzívvá válnak, a magas szintű élmény biztosítása minden csatornán nehézkessé válik. Az Adobe új Single Page Application (SPA) editora a fejlesztők és a business részleg számára szerkeszthetővé, menedzselhetővé, és személyre szabottá teszi a kontextusba illő tartalomgyártást, mindezt gyors és hatékony csoportmunka keretében. A továbbfejlesztett személyre szabást és statisztikákat az Adobe Target és az Adobe Analytics szolgáltatják.

A webalkalmazás fejlesztés felgyorsítása

A GraphQL támogatással a fejlesztők továbbra is használhatják a már jól bevált front-end fejlesztő eszközöket, miközben az alkalmazás skálázható lesz. Ez annak az API-nak köszönhető, ami az adatokat és a tartalmat kiszolgálja. A GraphQL támogatás idén megjelenik az Experience Manager-ben, támogatva a Magento Commerce Cloud-ot.

(Adobe)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram