A TeamViewer a Zendesk Chat-el is integrálódik


A Zendesk Support web alapú ticket rendszer integráció után megérkezett az interaktív segítségnyújtást is lehetővé tevő TeamViewer integráció a Zendesk Chat rendszerbe.


A globális IoT, kapcsolati, monitoring, támogatásnyújtó és kollaborációs szoftverek vezető gyártója, a TeamViewer bejelentette az integrációt a Zendesk Chat alkalmazással, mellyel az ügyfél eszközök még szélesebb körén lesz lehetőség ezentúl távoli segítségnyújtásra.

A Zendesk Chat-et gyakran használják távoli technikai támogatás nyújtására az ügyfelek számára. Ez egy gyors és hatékony módja a segítségnyújtásnak, és amióta a TeamViewer közvetlenül integrálódik a Chat alkalmazásba, azóta a support szakemberek könnyedén válthatnak a Chat-ből a távoli segítségnyújtás felületére az azonnali beavatkozások elvégézéséhez. Ez nemcsak az ügyfelek várakozási idejét csökkenti, de az ügyfélmegelégedettség javításához is hozzájárul.

Az ügyfelek a távoli segítségnyújtást egyszerűen a Chat linkre kattintással kezdhetik, az ügynökök pedig egyidőben párhuzamosan több ügyfél problémáján is dolgozhatnak és biztonságosan megoszthatnak file-okat az ügyfelek eszközeivel.

A kapcsolat létrejöhet a weben, mobil-on vagy egyéb népszerű üzenetküldő csatornákon is, mint pl. a Facebook Messenger vagy a Twitter Direct Messages. Az ügynök a segítségnyújtást egy link elküldésével indíthatja, amire ha az ügyfél ráklikkel, akkor megjelenik az ügynök előtt a képernyője, amit akár távolról vezérelhet is. A kapcsolat a két végpont közötti teljes titkosítással jön létre, a kapcsolatot pedig csak az ügyfelek kezdeményezhetik és építhetik fel bármilyen egyéb szoftver letöltése nélkül.

(Financial Buzz)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram