Idén is ingyenes JetBrains IDE-k diákoknak, új AWS Skill Path képzések, adatvizualizációs kurzusok és versenyek középiskolásoknak.
A V-Ray gyártója bejelentette az Update1 frissítést a Blender 3D alkalmazáshoz!
Az új Cycles-to-V-Ray Material Converter lehetővé teszi, hogy közvetlenül V-Ray-ben rendereld az alapvető Cycles anyagokat, automatikusan konvertálva őket V-Ray ekvivalensekké. Ezáltal továbbra is használhatod a könyvtárakat amelyeket évek alatt építettél, anélkül, hogy újra kellene őket alkotni. Időt takaríthatsz meg, elkerülheted a megszakításokat, és ez zökkenőmentessé teheti az átállást. A jövőben a Cycles anyagok támogatása folyamatosan bővülni fog, így folyamatosan növeli kreatív eszköztáradat.
A V-Ray most támogatja a Blender Geometry Node beállításainak közvetlen, baking vagy konverzió nélküli renderelését. Az összetett parametrikus felületektől a hatalmas environment scattering-ig bármilyen bonyolult geometriát közvetlenül V-Ray-ben használhatsz, megőrizve a projektek könnyedségét és rugalmasságát a teljes produkció során.
Közvetlen hozzáférést kínál a Chaos Scans könyvtárhoz a Cosmoson keresztül és több mint 3100 ultra-realisztikus beolvasott anyag válik elérehetővé - beleértve fémeket, bőröket, papírokat, műanyagokat és gumikat. Ezek a valóságban beolvasott eszközök könnyen kereshetők, megtekinthető az előnézetük és beilleszthetők a jelenetekbe, páratlan realisztikusságot biztosítva a rendereléseknek.
A Cosmos több mint 30 000 high-poly és 14 000 low-poly tárgyat fog tartalmazni, valamint az AI Material Generator is hamarosan elérhető lesz.
Az OpenPBR támogatással az eszközök és rendere engineekközötti váltás simább, mint valaha. Az új OpenPBR mód a V-Ray anyagban biztosítja az egységes árnyalást a kompatibilis alkalmazásokban, segítve elkerülni a fárasztó kézi beállításokat és megőrizni a vizuális hűséget a kezdetektől a végéig.
A V-Ray for Blender már most kompatibilis a Blender 4.5 verzióval, így kihasználhatja a legújabb hosszú távon támogatott verziót (LTS) anélkül, hogy kiesne a renderelési munkafolyamatából.
Az Update1 V-Ray for Blender frissítés mélyebben integrálódik a már létező munkafolyamatodba. Legyen szó Cycles anyagok áthozataláról, összetett Geometry Node beállítások rendereléséről, vagy fizikailag pontos anyagok beállításáról, minden újítás ebben a kiadásban azt célozza, hogy a legrealisztikusabb és produkcióra kész renderelést készíthesd el.
Forrás: V-Ray for Blender: Update 1 brings your most requested features
Idén is ingyenes JetBrains IDE-k diákoknak, új AWS Skill Path képzések, adatvizualizációs kurzusok és versenyek középiskolásoknak.
Világszerte mérnöki cégek akár 80%-ot takarítanak meg DWG-kompatibilis, testre szabható megoldással.
V-Ray for Blender: Az Update 1 frissítés régóta kért funkciókat hozott el!