Használd ki a 2024-es Black Friday-t és férj hozzá az Adobe legnépszerűbb kreatív szoftvereihez!
A Google generatív AI-ja a hírek szerint képes lesz kifinomult hirdetési kampányokat létrehozni az ügyfelek számára.
A Google hirdetési ügyfelei a Financial Times szerint hamarosan képesek lesznek a vállalat generatív mesterséges intelligenciáját használni hirdetési kampányok létrehozásához. A jelek szerint az óriásvállalat arra készül, hogy a Performance Max programjába ágyazza generatív AI-ját, ugyanazt a technológiát, amely a Bard chatbotját is hajtja. A Performance Max már most is segít az ügyfeleknek meghatározni, hogy hol fussanak a hirdetéseik, valamint az egyszerű reklámszövegek megalkotásában is segédkezik. A Times szerint azonban a mesterséges intelligencia további integrációja lehetővé teszi, hogy még jobban optimalizált kampányokat hajtsunk végre.
A vállalat állítólag egy "AI-powered ads 2023" című prezentációt mutatott a hirdetési ügyfeleknek, amelyben azt állítja, hogy technológiája képes hirdetéseket generálni az általuk szolgáltatott képek, videók és szövegek alapján. A Google emellett azt is elmondta nekik, hogy az általa létrehozott AI által készített hirdetések illeszkedni fognak a célközönséghez, amelyet a hirdetők el akarnak érni, és úgy lesznek kialakítva, hogy lehetővé tegyék számukra az értékesítési célok és egyéb célok elérését.
A Times szerint volt, aki aggodalmát fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy a Google hirdetési eszköze félretájékoztatást terjeszthet, mert a tényekre való koncentrálás nélkül optimalizálhatja az új ügyfelek konvertálására. Amikor például a Google a Twitteren a Bardról szóló hirdetést tett közzé, a chatbot egy valótlanságot terjesztett, azt állítva, hogy a James Webb űrteleszkóp "a legelső képeket készítette a saját Naprendszerünkön kívüli bolygóról". Valójában az Európai Déli Obszervatórium Very Large Telescope-jával készültek a legelső képek ezekről a bolygókról, amelyeket valaha is láttunk. A Google biztosította a Financial Times-t, hogy a következő hónapokban bevezetett mesterséges intelligenciával működő hirdetéseknél határozott védőkorlátokat fog felállítani a hibák és a félretájékoztatási esetek megelőzése érdekében.
A Google egyik újításáról, az új Bingről itt olvashatsz részletesebben.
(Engadget)
Használd ki a 2024-es Black Friday-t és férj hozzá az Adobe legnépszerűbb kreatív szoftvereihez!
Most 40%-os kedvezményt vehetsz igénybe Reason szoftverekre, amíg a Black Friday Week tart. Itt a lehetőség, le ne maradj!
Érdemes kihasználni a Black Friday adta lehetőséget, szerezd meg most 20% kedvezménnyel legújabb CorelDRAW licencedet!