Az utazások megtervezése neked is gyerekjáték lehet a ChatGPT-vel és/vagy Google Gemini-jal. Az időtakarékosság mellett hasznos tippek várnak.
A mesterséges intelligencia, a ChatGPT és más eszközök rohamos terjedésével egyre fontosabbá válik, hogy védekezzünk az Interneten könnyen elterjedő álhírekkel szemben.
Manapság már egyáltalán nem biztos, hogy a hírek olvasása közben hihetünk a szemünknek. Erre a problémára kínál megoldást a C2PA.
A Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA) technikai szabványok kidolgozásával foglalkozik. A C2PA egy közös fejlesztési alapítványi projekt, amely az Adobe, az Arm, az Intel, a Microsoft és a Truepic szövetségéből jött létre.
A C2PA egyesíti az Adobe által vezetett Content Authenticity Initiative (CAI) munkáját, amely a digitális médiumok kontextusát és előzményeit vizsgáló rendszerekre összpontosít, valamint a Microsoft és a BBC által vezetett Project Origin kezdeményezését, amely a digitális hírközlés ökoszisztémájában a dezinformációval foglalkozik.
Az alábbi videó bemutatja a C2PA specifikáció alapjául szolgáló technológiát:
(C2PA)
Az utazások megtervezése neked is gyerekjáték lehet a ChatGPT-vel és/vagy Google Gemini-jal. Az időtakarékosság mellett hasznos tippek várnak.
AI, etika és kreativitás: a 2024-es év kiemelkedő pillanatai és az Adobe 2025-ös előrejelzései. Készülj fel te is, a jövő már most van!
Meglepő informatikai trendek az oktatási szektorban: Pl. előnyben a szenvedély a fizetéssel, távmunkával szemben, az AI pedig motivál!