A Henkel is csatlakozott a TeamViewer felhasználókhoz.
A korábbiakban már többször írtunk róla, hogy a TeamViewer már kávéfőzőkbe is beköltözött, valamint számos másik cég mellett a Ford és a Deutsche Welle is implementálta a TeamViewer munkafolyamataiba. Most egy újabb nagy cég csatlakozott a sorhoz.
A TeamViewer, a távoli kapcsolódási és munkahelyi digitalizációs megoldások vezető globális szolgáltatója racionalizálja a távoli támogatást a Henkel nemzetközi fogyasztási cikkeket és ragasztókat gyártó vállalat informatikai részlegén. A TeamViewer Tensor biztonságos vállalati csatlakozási csomagnak köszönhetően a düsseldorfi székhelyű vállalat képes volt egyszerűsíteni és hatékonyabbá tenni globális belső IT-támogatását.
A megoldás segítségével a Henkel IT-szakértői mostantól képesek csatlakozni az alkalmazottak összes eszközéhez, például laptopokhoz, táblagépekhez és okostelefonokhoz (összesen 60 000 eszközhöz világszerte), függetlenül a gyártótól vagy az operációs rendszertől. A TeamViewer mellett való döntésben fontos szerepet játszott az eszközökön való egyszerű bevezetés és a Henkel meglévő IT-rendszerébe való zökkenőmentes integráció, többek között a ServiceNow, a Microsoft Azure és a Jamf rendszerekkel való kapcsolatokkal. Emellett a TeamViewer megoldása teljes mértékben megfelel az iparági szabványos biztonsági funkcióknak, mint például a single sign-on, a skálázható és rugalmas jogosultságkezelés, valamint a végponttól végpontig terjedő titkosítás.
Adrian van Zyl, a Henkel Client & Mobility Operations terméktulajdonosa szerint: "A TeamViewer Tensor sokkal hatékonyabbá tette az IT-támogatásunkat. A munkatársaink sokféle eszközt és platformot használnak világszerte, amelyeket korábban többféle programmal kellett kezelnünk. A TeamViewerrel most már olyan megoldás áll rendelkezésünkre, amely a távkarbantartással kapcsolatos összes igényünket kielégíti, és jelentősen javítja az IT-szakértőink munkafolyamatait. Így a központi IT-támogatásunk biztonságosabbá, egyszerűbbé és gyorsabbá vált."
Jan Junker, a TeamViewer Solution Sales & Delivery ügyvezető alelnöke: "A TeamViewer Tensort kifejezetten a vállalatok igényeihez igazítottuk. A megoldás igény szerint skálázható, és lehetővé teszi, hogy bárhonnan és bármikor gyorsan és egyszerűen hozzáférhessünk az eszközökhöz és gépekhez, hogy támogatást és karbantartást nyújthassunk. A mobil munkavégzés, a tudáshiány és az értéklánc minden szintjén zajló digitális átalakulás idején ez az informatikai részlegek számára valódi változást jelent."