Miért az Admin konzol az Adobe Creative Cloud for Teams titkos fegyvere?


Semmi kétségünk arról, hogy már jól ismerjük az Adobe Creative Cloud-ot. Valószínűleg naponta, néhány órán keresztül biztosan használjuk. De tudtuk, hogy a Creative Cloud for Teams a tökéletes megoldás a kreatív munkákhoz szükséges hatékony munkavégzéshez, valamennyi csoport számára?


Jegyzet 2019-10-02 151718.png

 

Exkluzív eszközöket és szolgáltatásokat tartalmaz, annak érdekében, hogy csapatunk még hatékonyabban tudjon együttműködni és közösen dolgozni. Ilyen eszköz például az Admin konzol.

Az Adobe Creative Cloud licenszek kezeléséért felelős személyként lehetőségünk nyílik értékelni a csapatunk változását és növekedését. Időnként azt kívánnánk, hogy bárcsak lenne valamilyen módszer a felhasználókezelés automatizálására, úgy, hogy megtartanánk az ellenőrzést felette. A kívánságunk meghallgatásra talált. 

A neve konzol. Admin konzol. 

Az Admin konzol mindent tartalmaz, amely csapatunk Adobe termékeinek kezeléséhez szükséges. A konzolt web böngészőn keresztül érhetjük el, ahol megnézhetjük, hogy csapatunk mely tagjai rendelkeznek Creative Cloud licenszekkel. Szintén megjeleníti az előfizetések fordulónapját (amikor lejár az előfizetésünk) és amikor, meg kell újítani őket. A megújítási dátum időben való felismerése jelentős mértékben lecsökkenti a papírmunkát, így rengeteg időt spórolhatunk meg és segíti a költségek előre tervezését is.

Szakértelem.

Mielőtt csapatunk tagjai elkezdik használni a Creative Cloud-ot, hozzá kell adnunk őket felhasználóként, ez pedig nagyon egyszerűen megvalósítható az Admin konzollal. Hozzáadhatjuk őket egyenként, vagy pedig az összeset egyszerre, tömeges importálással, CSV fájl használatával. Ha már mindenkit hozzáadtunk, csoportokba rendezhetjük őket, így még egyszerűbbé válik a felhasználók kezelése. Például, ha több tervezőnk van, akik elsősorban Lightroomot, Photoshopot és Illustratort használnak, akkor egy csoportba tehetjük őket. Vagy, ha a csapatunk egy konkrét helyen található, akkor létrehozhatunk egy csoportot az adott helyhez.

Ha már az összes csapattagot hozzáadtuk, az Admin konzolban, azután nagyon gyorsan és egyszerűen hozzárendelhetjük őket a Creative Cloud licenszekhez. Csak kattintsunk a névre és válasszuk ki a megfelelő licenszt. Ha már korábban létrehoztunk felhasználói csoportokat, csoportosan hozzárendelhetünk licenszeket a csoportban lévő összes felhasználóhoz. Egy felhasználótól egyszerűen visszavonhatjuk a licenszt, és hozzárendelhetjük egy új felhasználóhoz.

Ha virágzik az üzlet, nem kell e-mail-t írnunk, vagy pedig telefonálnunk egy új Creative Cloud licensz igényléséhez. Egyszerűen megrendelhetjük közvetlenül az Admin konzolból. Menjünk a termékáttekintés részhez, válasszuk ki a szükséges alkalmazásokat, majd küldjük el a megrendelést kedvenc viszonteladóinknak. Az adatok feldolgozása és megerősítése után az új licenszek megjelennek az Admin konzolban, így máris hozzárendelhetjük őket az új csapattagokhoz. Ha egy csapattag kilép, egyszerűen visszavonhatjuk a licenszt, majd pedig kioszthatjuk egy új csapattagnak. 

Frissítések kezelése.

Az egyik legjobb dolog az Adobe Creative Cloud-ban, hogy az új technológiákhoz és innovációkhoz a felhasználók azonnal hozzáférhetnek. Ezért fontos, hogy naprakészen tartsuk csapatunk szoftvereit, így mindenki kihasználhatja a legújabb funkciók és újdonságok által nyújtott előnyöket. Ha eddig nem voltunk tisztában, az Admin konzol használatával, akkor meglepően tapasztalhatjuk, hogy rendkívül egyszerű a frissítések letöltése és telepítése.

A frissítések kezelésénél többféle lehetőség áll a rendelkezésünkre. Választhatjuk azt, hogy a csapattagok saját maguk közvetlenül frissítik a szoftverüket. A másik lehetőség, hogy az Admin konzolban készítünk egy teljesen új csomagot a frissítéseknek, a csapattagokra szabva, és feltelepítjük az összes számítógépre felhasználói beavatkozás nélkül. Egy teljes hálózatnál a szoftver telepítéshez használhatjuk a Microsoft SSCM megoldását. Mindig azt a megoldást válasszuk, amelyik a legjobban megfelel csapatunk igényeinek.

Szakértői támogatás, igény esetén. 

Időről-időre mindig szükségünk van egy kis segítségre, így sose féljünk kérdezni. A Creative Cloud for Teams-el az Adobe szakértői támogatása mindig kéznél van. Használhatjuk az Admin konzolt egy támogatási jegy létrehozásához, vagy pedig közvetlenül beszélhetünk valamelyik munkatársukkal a technikai tanácsadó részlegnél.

A Creative Cloud for Teams tagság felhasználónkként évi kétszer harminc perc szakértői tanácsadásra jogosít fel minket. Használjuk az Admin konzolt egy 30 perces telefonhívás előjegyzésére, egy számunkra megfelelő időpontban, vagy pedig egyszerűen lépjünk kapcsolatba az üzleti csapattal egyeztetés céljából. A termékszakértőik képernyőmegosztó szoftverek használatával végig vezetnek minket az összetett és új munkafolyamatokon, vagy pedig elmagyarázzák hogyan oldhatunk meg egy éppen felmerülő problémát.

Hozzuk ki a lehető legtöbbet az Admin konzolból.

Az Admin konzol hihetetlenül hasznos dolog, ez nem kérdés. Közvetlenül irányíthatjuk csapatunk produktivitását és menedzselhetjük Adobe licenszeinket, egyszerűen és hatékonyan.

 

 

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram