CINEMA 4D Visualize

    MAXON CINEMA 4D Visualize Release 18

    Professzionális megoldás építészek, tervezők és fotósok számára.
    CINEMA 4D Visualize

    Árakhoz kattintson ide

    A MAXON CINEMA 4D Visualize biztosítja mindazt, amire szükséged van ahhoz, hogy csodálatos képeket és animációkat hozz létre egyszerűen, a realizmus bármely szintjén. Modellezés, textúrázás, bevilágítás, renderelés. Ez a csomag a legjobb eszközöket adja a napi munkádhoz.

    Áttekintés
    Kinek ajánljuk?
     
    Ha meg kell jeleníteni egy mobiltelefont, egy épületet, egy autót, vagy bármi mást, a Cinema 4D Visualize minden eszközt biztosít, hogy kiváló képeket és animációkat készíts a realizmus bármely szintjén. A Maxon Cinema 4D Visualize átfogó modellező, textúrázó és renderelő csomagot ad a kezedbe. Szolgáltatásai közé tartozik többek között a Global Illumination (globális megvilágítás), a Physical Sky (fizikai ég), a skicc stílusú renderelés, és egy hatalmas adatbázis, amelyben előre elmentett modellek, textúrák, jelenetek, környezeti világítások, és sok egyéb dolog található.
     
    A Cinema 4D Visualize számos import lehetőséget biztosít, amelynek segítségével többféle 2D és 3D fájlkiterjesztéssel dolgozhatunk, beleértve a PSD, JPEG, DWG, IGES, VRML, OBJ, és sok egyéb formátumot. Támogatja továbbá a vezető tervező szoftverek - mint például a a VectorWorks, az ArchiCAD, vagy az Allplan -  és a Cinema 4D közötti átjárást is. 
     
    Létre tudsz hozni egyszerű "körbejárós" videókat, vagy állóképeket, de akár lélegzetelállítóan valósághű animációkat is, ahogy a valóságban nem tehetnéd. A Cinema 4D Visualize áttöri a képzeleted határait.
     

    Visualize_Screenshot.png

     
    Rendszerkövetelmények
    Windows
    Rendszer
    Windows 10/ 8.1/ 8.0 / 7 / Vista 64 bit, Windows 2008 Server 64 bit, Windows 2012 Server 64 bit
    Processzor
    Intel Pentium 4, Athlon 64 Sempron
    Memória
    1 GB
    Tárhely
    7 GB
    Képernyő
    1024x768
    Egyéb
    • OpenGL 2.1 kompatibilis videókártya
    Apple
    Rendszer
    Apple Mac OS X 10.7 vagy újabb
    Processzor
    Intel Core 2 Solo
    Memória
    1 GB
    Tárhely
    7 GB
    Képernyő
    1024x768
    Egyéb
    • OpenGL 2.1 kompatibilis videókártya
    Funkciók
    Modellezés
     

    A legtöbb 3D-s projekt a modellezéssel kezdődik.

    Egyszerű geometriai formák állnak rendelkezésedre a Cinema 4D-n belül "parametrikus primitívek" formájában. A Parametrikus objektumok olyan állítható térbeli sokszögek, amelyek bonyolultabb modellek alapjául szolgálhatnak. Számos deformáló, módosító és generátor áll rendelkezésedre a könnyű és gyors modellezéshez. A spline (vonal) objektumok, kiegészülve az extrude, lathe, loft és sweep objekumokkal alkalmasak rendkívül összetett alakzatok létrehozására, amelyek valós időben állíthatók, vagy akár animálhatók is.
     

    Poly Pen - forradalom a modellezésben

    Soha nem volt még ilyen egyszerű az organikus modellek létrehozása, vagy a retopológia, köszönhetően az új fejlesztésű Poly Pen-nek. Ez az eszköz egyesíti az összes szükséges funkciót ahhoz, hogy úgy alkoss 3D-s modelleket, mintha csak egy tollal rajzolnál. Klónozz, vágj szét, vagy hegessz össze pontokat, vonalakat, lapokat a 3D-s modelleden! Használd a subdividion-t a sarkok lekerekítéséhez! Engedélyezt a snap funkciót, hogy még pontosabban tudj rajzolni! Mindezt egyetelen eszközzel, és így lesz a modellezés gyorsabb és egyszerűbb, mint valaha!
     
    Egyszerű formázás
     
    A Cinema 4D számos polygon tool-t tartalmaz, amelyekkel valós időben alakíthatod a modelledet. A sokoldalú Knife (kés) eszközzel lyukakat vághatsz, tárgyakat köthetsz össze, vagy újabb pontokat adhatsz hozzá a modelledhez. A Stitch and Sew (varrás, öltés) eszköz segítségével pedig könnyedén eltüntetheted a felesleges lyukakat a modellről. A Brush és Magnet (ecset és mágnes) eszközökkel pedig egyszerűen vihetsz fel organikus formákat, vagy szabálytalanságokat a felületre. Akár valós, akár egy kitalált jelenetet szeretnél létrehozni, a Cinema 4D erőteljes eszközei biztosítják az alapot elképzeléseidhez!
     
    UV szerkesztése
     
    A Maxon Cinema 4D eszközök tömegét kínálja az UV szerkesztéshez, amellyel több rétegben is fel tudod vinni a felületi színeket, mintákat a modellre. Az UV szerkesztés elengedhetetlen a minőségi textúrázáshoz és a sikeres festéshez a 3D-ben. Akár egy alacsonyabb felbontású játékról van szó, akár egy magas minőségű matte painting-ről, a Cinema 4D hatékony eszközöket ad a kezedbe.
    __________________________________________________
     
    Anyagok létrehozása a Cinema 4D-ben
     
    Legyen szó mesterséges vagy természetes hatású anyagokról, a MAXON CINEMA 4D anyagmodellező rendszere teljes kontrollt ad a 3D-s objektumok felületének létrehozása felett. A legtöbb channel alapja egy textúra, vagy egy shader. A textúrák jobb kezelése érdekében a MAXON CINEMA 4D Prime támogatja a legtöbb elterjedt és népszerű formátumot, így a rétegelt .PSD fájlokat is. A széleskörűen használható 2D és 3D volumetrikus árnyalókkal könnyedén hozhatsz létre üveg, fa, vagy fém hatást. Különböző szűrőkkel és rétegeléssel könnyedén kombinálhatsz képeket, árnyalókat, és effekteket is.

     
    Reflectance channel
     
    Valósághű tükröződést hozhatsz létre a fényvisszaverődés és a tükröződés kombinálásával egyetelen csatornán belül. Adj a modellednek érdes, tükröződő, egyenetlen és színes felületet mindössze egy csatorna rétegeinek egyesítésével! Készíts több rétegű tükröződő felületet, mint a metálfényű autókon. Hozz létre valószerű fémfelületeket a fresnel és anisotrophy segítségével. Készíts élethű textil felületeket az Irawan-nal.
     
    3D festés
     
    A Maxon Cinema 4D teljes ellenőrzést tesz lehetővé a textúrák minden rétege felett, szűrő és felületi támogatással. Akár 10 csatornát is festhetsz egyszerre, és a RayBrush technológiának köszönhetően valós időben kísérheted figyelemmel a festés eredményét egy renderelt képen.
     
    __________________________________________________
     
    Animáció - Mozgásban a grafika
     
    Kapcsolj negyedik dimenzióba a Maxon Cinema 4D-vel! A professzionális animáció létrehozása még soha nem volt ennyire könnyű és intuitív. A majdnem minden elem előtt megtalálható kis körrel villámgyorsan és egyszerűen adhatsz kulcspontokat az animációhoz. A modell bármelyik paraméterét is használhatod kulcspontként. A Power Slideren nyomon követheted az egyes elemekhez tartozó kulcspontokat, és akár módosíthatod is őket anélkül, hogy újra hozzá kellene adnod a jelenethez.
    A Timeline még nagyobb szabadságot és áttkeinthetőséget ad, mivel az egyes elemek kulcspontjait elkülönítve láthatjuk és szerkeszthetjük vele.  A Master Tracks lehetővé teszi az egyszerű manipulációt minden keyframe-hez csatolt tárgy, vagy jelenet esetén, a Region tool eszköz pedig segít a könnyed mozgatásban.
     
     
    F-görbék

    Használd az F-görbéket a kulcspontok részletesebb és finomann módosításához. A görbék segítségével könnyen finomhangolhatjuk a jelenet egyes részleteit.
     
     
    Non-Linear animation

    Ezzel az eszközzel könnyű építeni, rétegezni, és hurkolni az apróbb mozgásokat, amely akár több száz keyframe-et is magába foglalhat. Könnyedén blokkolhatjuk az animációkat az előre meghatározott mozgások alapján, majd egymásra építhetjük őket, újra átírva a szükséges keyframe-ket és mozgásokat. 
     
    Audio support 
     
    Ha a képeidhez szükséges audio hatásokat is szinkronizálnál, könnyen importálhatsz hangot és nézheted meg azt  a Timeline-on.
     
    Részecskék
     
    A Cinema 4D igen könnyen használható részecske rendszerrel is fel van szerelve. Bármilyen objektumot használhatunk részecskeként, amelyek mozgását aztán befolyásolhatjuk gravitáció, turbulencia, vagy szél hozzáadásával. Így lenyűgöző animációkat tudunk létrehozni.
     
    __________________________________________________
     
    Világítás
     

    A Cinema 4D számos eszközt kínál a jelenetek bevilágítására, természetesen Global Illumination-nel.

    Különböző típusú fényforrások biztosítják a rendkívül hatékony bevilágítási rendszert. Könnyedén állítható a fényerő, a fény színe, faloff, és egyéb tulajdonságok. Készíthetsz látható, vagy volumetrikus fényeket, adhatsz hozzá zajt, színes árnyékot, és még sok mást.

    Global Illumination

    A globális megvilágítás figyelembe veszi, hogy a tárgyak nem csak a fényforrásból kapnak fényt, hanem a környezet által viszaverődött fény is megvilágítja őket. Ezáltal sokkal élethűbb eredmény hozható létre. A Global Illumination HDRI bevilágítással együtt kiváló képminőséget eredményez.

    Határ a csillagos ég!

    A Cinema 4D büszkélkedhet egy komplett SKY (ég) eszközzel is, amelyben egyszerűen létrehozhatunk felhőket, ködöt, atmoszférát, és még globális helymeghatározást is tartalmaz. Ezen kívül az adatbázisból előre elmentett ég szimulációkat és időjárási elemeket is behívhatunk.
     

    IES fények

    Sok gyártó kínál ingyenesen letölthető IES adatokat különböző lámpák fényének valóságos szimulálásához. Ezek már tartalmazzák többek között a fényerőt, színhőmérsékletet, vagy a falloff értékeket, amelyekkel teljesen élethű lámpa-világítás hozható létre. A Cinema 4D tartalmaz számos ilyen előre meghatározott értékekkel ellátott lámpát.

    Fénytörés

    A Cinema 4D képes olyan fényhatásokat is szimulálni, mint például egy óra számlapjára, vagy egy medence aljára vetülő fény, mivel pontosan megjeleníti a fénytörést is átlátszó anyagok környezetében.

    __________________________________________________
     
    Renderelés

    A Cinema 4D kiemelkedő teljesítményt nyújt a képszámítás területén is, köszönhetően a lineáris munkafolyamatnak, és a többmagos processzor-, valamint a hyper treading támogatásnak. A multi-pass render lehetővé teszi, hogy külön rétegekbe mentsük ki például az árnyékokat, a tükröződést, és egyéb hatásokat, hogy aztán Photoshopban, vagy After Effects-ben könnyedén a jelenethez igazítsuk őket.
     
    Fizikai render motor
     
    A realizmus felső határát feszegeti a Cinema 4D új fizikai render motorja. Mintha egy valódi kamerát használnál, beállíthatod a záridőt, rekeszértéket, mélységélességet, motion blur-t, és így tovább.
     
    Olyan továbbfejlesztett hatásokkal találkozhatsz, mint az elmosódott tükröződések, területi árnyékok, és az ambient occlusion. A fizikai render motor az Intel Embree raytracinget használja olyan magasan optimalizált algoritmusokkal, amelyek akár 300 százalékos teljesítménynövekedést is tudnak produkálni a képminőség megtartása mellett. Minél összetettebb egy jelenet, annál inkább kihasználható ez a teljesítmény függetlenül attól, hogy milyen processzorral dolgozol.
     
     

    A MAXON CINEMA 4D által támogatott fájlformátumokat tartalmazó táblázatot ITT találja.

     

    Bizonytalan vagy? Előbb kipróbálnád a terméket? Kattints ide és töltsd le a CINEMA 4D Trial verziót a teszteléshez!