CINEMA 4D Broadcast

    MAXON CINEMA 4D Broadcast Release 18

    Készíts lélegzetelállító 3D animációkat!
    CINEMA 4D Broadcast

    A MAXON CINEMA 4D Broadcast minden eszközt biztosít, amire a 3D grafikához, és animációhoz csak szükséged lehet a modellezéstől a textúrázáson és bevilágításon keresztül egészen a renderelésig. Ez a csomag a megfelelő eszközöket adja a kezedbe a mindennapi munkádhoz.

     

    Áttekintés
    Kinek ajánljuk?
     

    A MAXON CINEMA 4D Broadcast minden eszközt biztosít ahhoz, hogy dinamikus 3D grafikákat hozz létre gyorsan és egyszerűen.  Ha animátor vagy, és a már meglévő eszközeid mellé 3D-s szoftvert keresel, akkor ez az ideális választás számodra. A Cinema 4D Broadcast tartalmaz mindent, amit a Prime, valamint egyedi animációs eszközöket, beleértve a piacvezető klónozási megoldásokat, fejlett renderelési lehetőségeket - globális megvilágítással - valamint egy kiterjedt adatbázist, tele 3D-s modellekkel, kamerákkal, különböző világítási beállításokkal, videóklippekkel, és még sok mással. 

    Ha már jártas vagy a 2D animációban, akkor nagy előnyt élvezel, ugyanis a Broadcastban számos ismerős eszközzel és a 2D-s szoftverekkel közös elemmel fogsz találkozni, ennek köszönhetően pedig lerövidül a tanulási idő.

    A CINEMA 4D számos export lehetőséget biztosít, többek között többrétegű képfájlokat készíthetsz vele, de exportálhatsz olyan népszerű szoftverekbe is, mint például az After Effects, Motion, a Final Cut Pro, Combustion és így tovább. Ez teszi a Cinema 4D Broadcast-et a legjobb választássá, ha 3D grafikát és animációt szeretnél létrehozni.

     

     
    Rendszerkövetelmények
    Windows
    Rendszer
    Windows 10/ 8.1/ 8.0 / 7 / Vista 64 bit, Windows 2008 Server 64 bit, Windows 2012 Server 64 bit
    Processzor
    Intel Pentium 4, Athlon 64 Sempron
    Memória
    1 GB
    Tárhely
    7 GB
    Képernyő
    1024x768
    Egyéb
    • OpenGL 2.1 kompatibilis videókártya
    Apple
    Rendszer
    Apple Mac OS X 10.7 vagy újabb
    Processzor
    Intel Core 2 Solo
    Memória
    1 GB
    Tárhely
    7 GB
    Képernyő
    1024x768
    Egyéb
    • OpenGL 2.1 kompatibilis videókártya
    Funkciók
    Modellezés 
     

    A legtöbb 3D-s projekt a modellezéssel kezdődik.

    Egyszerű geometriai formák állnak rendelkezésedre a Cinema 4D-n belül "parametrikus primitívek" formájában. A Parametrikus objektumok olyan állítható térbeli sokszögek, amelyek bonyolultabb modellek alapjául szolgálhatnak. Számos deformáló, módosító és generátor áll rendelkezésedre a könnyű és gyors modellezéshez. A spline (vonal) objektumok, kiegészülve az extrude, lathe, loft és sweep objektumokkal alkalmasak rendkívül összetett alakzatok létrehozására, amelyek valós időben állíthatók, vagy akár animálhatók is.
     

    Poly Pen - forradalom a modellezésben

    Soha nem volt még ilyen egyszerű az organikus modellek létrehozása, vagy a retopológia, köszönhetően az új fejlesztésű Poly Pen-nek. Ez az eszköz egyesíti az összes szükséges funkciót ahhoz, hogy úgy alkoss 3D-s modelleket, mintha csak egy tollal rajzolnál. Klónozz, vágj szét, vagy hegessz össze pontokat, vonalakat, lapokat a 3D-s modelleden! Használd a subdividion-t a sarkok lekerekítéséhez! Engedélyezd a snap funkciót, hogy még pontosabban tudj rajzolni! Mindezt egyetlen eszközzel, így lesz a modellezés gyorsabb és egyszerűbb, mint valaha!

    Egyszerű formázás

    A Cinema 4D számos polygon tool-t tartalmaz, amelyekkel valós időben alakíthatod a modelledet. A sokoldalú Knife (kés) eszközzel lyukakat vághatsz, tárgyakat köthetsz össze, vagy újabb pontokat adhatsz hozzá a modelledhez. A Stitch and Sew (varrás, öltés) eszköz segítségével pedig könnyedén eltüntetheted a felesleges lyukakat a modellről. A Brush és Magnet (ecset és mágnes) eszközökkel pedig egyszerűen vihetsz fel organikus formákat, vagy szabálytalanságokat a felületre. Akár valós, akár egy kitalált jelenetet szeretnél létrehozni, a Cinema 4D erőteljes eszközei biztosítják az alapot elképzeléseidhez!
     

    UV szerkesztése

    A Maxon Cinema 4D eszközök tömegét kínálja az UV szerkesztéshez, amellyel több rétegben is fel tudod vinni a felületi színeket, mintákat a modellre. Az UV szerkesztés elengedhetetlen a minőségi textúrázáshoz és a sikeres festéshez a 3D-ben. Akár egy alacsonyabb felbontású játékról van szó, akár egy magas minőségű matte painting-ről, a Cinema 4D hatékony eszközöket ad a kezedbe.

    __________________________________________________
     
    Anyagok létrehozása a Cinema 4D-ben

    Legyen szó mesterséges vagy természetes hatású anyagokról, a MAXON CINEMA 4D anyagmodellező rendszere teljes kontrollt ad a 3D-s objektumok felületének létrehozása felett. A legtöbb channel alapja egy textúra, vagy egy shader. A textúrák jobb kezelése érdekében a MAXON CINEMA 4D Prime támogatja a legtöbb elterjedt és népszerű formátumot, így a rétegelt .PSD fájlokat is. A széleskörűen használható 2D és 3D volumetrikus árnyalókkal könnyedén hozhatsz létre üveg, fa, vagy fém hatást. Különböző szűrőkkel és rétegeléssel könnyedén kombinálhatsz képeket, árnyalókat, és effekteket is.
     
    Reflectance channel


    Valósághű tükröződést hozhatsz létre a fényvisszaverődés és a tükröződés kombinálásával egyetlen csatornán belül. Adj a modellednek érdes, tükröződő, egyenetlen és színes felületet mindössze egy csatorna rétegeinek egyesítésével! Készíts több rétegű tükröződő felületet, mint a metálfényű autókon. Hozz létre valószerű fémfelületeket a fresnel és anisotrophy segítségével. Készíts élethű textil felületeket az Irawan-nal.

     

    3D festés

    A Maxon Cinema 4D teljes ellenőrzést tesz lehetővé a textúrák minden rétege felett, szűrő és felületi támogatással. Akár 10 csatornát is festhetsz egyszerre, és a RayBrush technológiának köszönhetően valós időben kísérheted figyelemmel a festés eredményét egy renderelt képen.

    __________________________________________________
     
    Animáció - Mozgásban a grafika


    Kapcsolj negyedik dimenzióba a Maxon Cinema 4D-vel! A professzionális animáció létrehozása még soha nem volt ennyire könnyű és intuitív. A majdnem minden elem előtt megtalálható kis körrel villámgyorsan és egyszerűen adhatsz kulcspontokat az animációhoz. 
    A modell bármelyik paraméterét is használhatod kulcspontként. A Power Slideren nyomon követheted az egyes elemekhez tartozó kulcspontokat, és akár módosíthatod is őket anélkül, hogy újra hozzá kellene adnod a jelenethez.
    A Timeline még nagyobb szabadságot és áttekinthetőséget ad, mivel az egyes elemek kulcspontjait elkülönítve láthatjuk és szerkeszthetjük általa.  A Master Tracks lehetővé teszi az egyszerű manipulációt minden keyframe-hez csatolt tárgy, vagy jelenet esetén, a Region tool eszköz pedig segít a könnyed mozgatásban.

     

    F-görbék

    Használd az F-görbéket a kulcspontok részletesebb és finomann módosításához. A görbék segítségével könnyen finomhangolhatjuk a jelenet egyes részleteit.

     

    Non-Linear animation 
     
    Ezzel az eszközzel könnyű építeni, rétegezni, és hurkolni az apróbb mozgásokat, amely akár több száz keyframe-et is magába foglalhat. Könnyedén blokkolhatjuk az animációkat az előre meghatározott mozgások alapján, majd egymásra építhetjük őket újra, átírva a szükséges keyframe-ket és mozgásokat.
     
    Audio support 
     
    Ha a képeidhez szükséges audio hatásokat is szinkronizálnál, könnyen importálhatsz hangot és nézheted meg azt  a Timeline-on.
     
    Részecskék
     
    A Cinema 4D igen könnyen használható részecske rendszerrel is fel van szerelve. Bármilyen objektumot használhatunk részecskeként, amelyek mozgását aztán befolyásolhatjuk gravitáció, turbulencia, vagy szél hozzáadásával. Így lenyűgöző animációkat tudunk létrehozni.
     
    __________________________________________________
     
    Világítás

    A Cinema 4D számos eszközt kínál a jelenetek bevilágítására, természetesen Global Illumination-nel.

    Különböző típusú fényforrások biztosítják a rendkívül hatékony bevilágítási rendszert. Könnyedén állítható a fényerő, a fény színe, faloff, és egyéb tulajdonságok. Készíthetsz látható, vagy volumetrikus fényeket, adhatsz hozzá zajt, színes árnyékot, és még sok mást.
     

     

    Global Illumination

    A globális megvilágítás figyelembe veszi, hogy a tárgyak nem csak a fényforrásból kapnak fényt, hanem a környezet által visszaverődött fény is megvilágítja őket. Ezáltal sokkal élethűbb eredmény hozható létre. A Global Illumination HDRI bevilágítással együtt kiváló képminőséget eredményez.
     

    __________________________________________________
     
    Renderelés


    A Cinema 4D kiemelkedő teljesítményt nyújt a képszámítás területén is, köszönhetően a lineáris munkafolyamatnak, és a többmagos processzor-, valamint a hyper treading támogatásnak. A multi-pass render lehetővé teszi, hogy külön rétegekbe mentsük ki például az árnyékokat, a tükröződést, és egyéb hatásokat, hogy aztán Photoshopban, vagy After Effects-ben könnyedén a jelenethez igazítsuk őket.

     

    Multi-Pass render

    A Cinema 4D multi-pass renderével külön csatornákba renderelheted a színeket, árnyékokat, tükröződést, vagy egyéb hatásokat, hogy aztán a kedvenc képszerkesztő szoftveredben olyan kompzíciót hozz létre, amilyet csak szeretnél. A több rétegű objetum-alapú alfa csatornák megkönnyítik a rétegek kezelését egyéb 2D-s, vagy 3D-s szoftverekben. Közvetlenül exportálhatsz fájlokat olyan ismert szoftverekbe, mint például a Photoshop, After Effects, Final Cut Pro, Nuke, Shake, Fusion and Motion, a többrétegű rendered azonnal - minden további nélkül - használható lesz. A Cinema 4D támogatja a 16 és a 32 bites színmélységet, valamint a nagy dinamikatartományú képeket DPX, HDRI, vagy OpenEXR formátumban.
     

    A MAXON CINEMA 4D által támogatott fájlformátumokat tartalmazó táblázatot ITT találja.

     

    Bizonytalan vagy? Előbb kipróbálnád a terméket? Kattints ide és töltsd le a CINEMA 4D Trial verziót a teszteléshez!