Adobe Marketing Cloud - teljes körű digitális marketing szolgáltatások.

    Áttekintés

    Végpontok közötti digitális marketing

    Az Adobe Marketing Cloud az Adobe Experience Cloud egyik tagja, ami a legteljesebb körű integrált digitális marketing megoldásokat kínálja. Mindent tartalmaz, amire csak a marketing tartalmak szervezéshez, eléréséhez és személyre szabásához szükséges lehet. A legmélyebb szintig nyújt áttekintést abban hogy lássuk mi működik a vásárlóinknál és következetesen a legjobb élményt nyújtja számukra az összes elérhető csatornán.

    A Marketing Cloud alapját az Adobe Cloud Platform szolgáltatja: ez az egyetlen olyan platform, ami képes a tartalmak és az adatok integrál kezelésére. Ezt az Adobe Sensei gépi tanulási és mesterséges intelligenciáján valamint az Adobe I/O API felületén keresztül elérhető szolgáltatásokkal biztosítja. Ez teszi lehetővé az Adobe Experience Cloud magas szintű integrált működését.

    Mit kínál az Adobe Marketing Cloud?

    • Egy szilárd digitális alapot az összes marketing tevékenységhez
    • Összehangolja a különböző marketing csatornákkal kapcsolatos folyamatokat
    • A vásárlókat releváns és pontosan időzített élményekkel gazdagítja
    • Minden vásárló megtapasztalhatja a személyes ügyfélkezelés előnyeit
    • Kampányok lebonyolítása minden csatornán

    Esettanulmányok

    Két példa márkákra, akik az Adobe Marketing Cloud-ot használják:

    Hogyan kínál a MasterCard egy olyan on-line élményt ami egyszerre felhasználóbarát és a szerkesztők számára is könnyű a használata?

     

     

    Mit tett a UBS azért hogy csökkentse a költségeit és növelje a sebességet, amivel az online ügyfélélményt teljesen képes volt megváltoztatni?

     

     

    Az Adobe Marketing Cloud öt fő modulból épül fel:

    1. Adobe Experience Manager - Tartalmak konzisztens kezelése

    Az Experience Manager segítségével az összes rendelkezésre álló digitális forrásból származó elemet (file-ok, tartalmak, stb.) kezelhetjük, weboldalakat és mobil alkalmazásokat építhetünk vagy on-line közösségekből integrálhatunk tartalmakat

    Az Experience Manager öt kisebb alrészre tagolódik:

    1. Sites

    2. Assets

    3. Forms

    4. Communities

    5. Livefyre

    2. Adobe Campaign - Kampányok végrehajtása minden csatornán

    A Campaign modul segít személyre szabni és lefuttatni a kampányainkat az összes csatornán, kezdve a webes és mobiltól felületektől egészen az email és display megjelenítésig.

    3. Adobe Target - Az élmény személyre szabása

    A Target képes az adatokat eredményekké konvertálni azáltal, hogy teszteli és személyre szabja a marketing üzeneteket, így biztosak lehetünk benne hogy a legjobb tartalom a megfelelő közönséghez jut el.

    4. Adobe Primetime - Videók monetizálása

    A Primetime segítségével személyes videó élményeket hozhatunk létre, továbbíthatjuk a csatornára és monetizálhatunk.

    5. Adobe Social - Értéket teremt a közösségi marketing műveletek számára

    A Social segítségével releváns közösségi tartalmakat hozhatunk létre és méri a közösségi marketing erőfeszítéseink hatékonyságát.

    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Pénzügy
    • Kreatívok
    • Statisztika / Big Data
    • IT