Adatok alapján intelligens döntés előkészítést és gyors cselekvést kínál az Adobe Analytics Cloud.

    Áttekintés

    Valódi intelligencia. Amikor valóban szükség van rá.

    Az Adobe Analytics Cloud a vállalat intelligens műveleti magját alkotja, az üzlet működésének alapjaiba kínál betekintést. Értelmezhetővé teszi az on-line és az off-line adatokat, ami az ügyfél-lojalitás kialakításához nélkülözhetetlen. A valódi intelligencia és a precíz szegmentáció használatával gyorsan finomhangolható és eredményesebbé tehető bármilyen üzlet működése.

    Az Advertising Cloud alapját az Adobe Cloud Platform szolgáltatja: ez az egyetlen olyan platform, ami képes a tartalmak és az adatok integrál kezelésére. Ezt az Adobe Sensei gépi tanulási és mesterséges intelligenciáján, valamint az Adobe I/O API felületén keresztül elérhető szolgáltatásokkal biztosítja. Ez teszi lehetővé az Adobe Experience Cloud magas szintű integrált működését.

    Mit kínál az Adobe Analytics Cloud?

    • Nagyvállalati szintű marketing analitikát, ami a cégen belül mindenki számára érthető és elérhető.
    • Precíz szegmentációval ügyfélcsoportok létrehozását, melynek során automatikusan megjeleníthetjük a legértékesebb ügyfeleinket és elérésük optimális módját.
    • Valós idejű célzást, ahol az analitikát felhasználva gyors, helyzetérzékeny és valós idejű akciókat hajthatunk végre.
    • A megtérülés elemzéséhez szükséges az ügyfél által bejárt útvonal objektív ismerete, legyen szó bármilyen fizetett, szerzett vagy birtokolt csatornáról vagy digitális eszközről.

    Esettanulmányok

    Hogyan növeli a Time Warner a konverziót, az ügyfél elégedettséget és a bevételt?

     

    Hogyan maximalizálja a Lenovo a digitális marketing stratégiája hatékonyságát?

     

    Hogyan növelte a Hyatt szállodalánc az ügyfélélményt?

     

    Az Adobe Analytics Cloud felépítése:

    1. Adobe Analytics

    A létező legerőteljesebb analitikai megoldás ami a valós idejű beérkező adatokat prediktív, azaz a folyamatok előrejelző analitikával kombinálja, ami így minden egyes ügyfélről pontos és teljes képet nyújt.

    2. Audience Manager

    Az Audience Manager végzi az egyedi ügyfélprofilok kialakítását és szegmentáció révén beazonosíthatóvá teszi a legértékesebb közönség típusokat.

     
    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Pénzügy
    • Kreatívok
    • Statisztika / Big Data
    • IT