Hirdetések menedzselése a XXI. századi kihívásoknak megfelelően, az Adobe Advertising Cloud segítségével.

    Áttekintés

    A TV hirdetések találkozása a digitális technológiákkal

    Az Adobe Advertising Cloud a marketing ipar első végpontok közötti platformja, mellyel a hagyományos TV csatornákon és a digitális formátumokon megjelenő reklámokat menedzselhetjük. Könnyűvé teszi a video, display és a kereső reklámozást bármilyen képernyőn és formátumon. Ezzel a független cross-channel platformmal azonosíthatjuk és követővé tehetjük a célközönséget azáltal, hogy folyamatosan releváns és állandó reklám élményt kínálunk a számukra.

    Az Advertising Cloud alapját az Adobe Cloud Platform szolgáltatja: ez az egyetlen olyan platform, ami képes a tartalmak és az adatok integrált kezelésére. Ezt az Adobe Sensei gépi tanulási és mesterséges intelligenciáján, valamint az Adobe I/O API felületén keresztül elérhető szolgáltatásokkal biztosítja. Ez teszi lehetővé az Adobe Experience Cloud magas szintű integrált működését.

    Mit kínál az Adobe Advertising Cloud?

    • Több vásárló és potenciális ügyfél szerzését
    • Dinamikus reklámok megjelenítését
    • A növekvő ügyfélkör aktiválása
    • Kampányok lebonyolítása minden csatornán
    • Az ügyfélélmény végigkövetését
    • Az ügyfeleket releváns és pontosan időzített élményekkel gazdagítja

    Esettanulmányok

    Hogyan használja a Heineken az Adobe megoldásokat a globális videóreklámjának az aktiválásához?

     

    Hogyan alakít ki a Starcom a fizetett keresésekből egy finoman összehangolt stratégiát az ügyfeleik számára:

     

    Hogyan hoz ki változatlan büdzséből több vásárlót és nagyobb bevételt a Sears áruházlánc

     

     

    Az Adobe Advertising Cloud felépítése:

    1. Adobe Media Optimizer Search

    Az Adobe Media Optimizer Search segítségével szimulációkat hajtunk végre, majd a legjobb és leginkább profitábilis opciót használva gyorsan cselekedhetünk a kereső marketing startégia implementálása során.

    2. Adobe Media Optimizer Search DSP (Demand Side Platform)

    A Media Optimizer DSP egyetlen platformot kínál a TV, mobil, display és közösségi felületeken megjelenített kampányok tervezéséhez, végrehajtásához, optimalizálásához és méréséhez.

    3. Adobe Media Optimizer DCO (Dynamic Creative Optimization)

    A Media Optimizer DCO használatával a leglátványosabb hirdetéseket alkothatjuk meg, dinamikus és kreatív módon optimalizálva a tartalmat. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a fogyasztót valós időben személyre szabott tartalmakkal érjük el.

     
    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Pénzügy
    • Kreatívok
    • Statisztika / Big Data
    • IT