India oktatási rendszerének támogatása a digitalizáció során


A mobil eszközök széleskörű elterjedésével, valamint azal a nyilvánvaló ténnyel együtt, hogy India lakosságának kétharmada 35 év alatti, arra ösztönzi a vállalkozásokat és intézményeket az egész országban, hogy digitalizáljanak. 


AdobeStock_145213498.jpeg

Ennek eredményeként, az intézményi pillérek, mint amilyen India oktatási rendszere is, arra ényszerülnek, hogy átalakítsák folyamataikat a digitális mgosztottság megszüntetése érdekében. Több száz kis és közepes vállalat már gondoskodott a Gen Zs-ről és Milenial-ról, az oktatási intézmények azonban sokkal nagyobb nyomásnak vannak kitéve a különböző digitális platformok és szolgáltatások megvalósítása érdekében.

A digitalizáció nem tesz különbséget

A digitális eljárások során nagyon fontos, hogy senkit se hagyjunk hátra, ezért szenvedélyesen hiszek abban, hogy az oktatási rendszernek készen kell állnia a szükséges digitális technológia azonnali bevezetésére, a jövő érdekében. 

India oktatási rendszere jelenleg egy mikrokozmosz a digitális megosztottságban, és azon tanulók, akik jól ismerik a mobil technológiát az osztálytermen kívül bizonyára találnak olyan külföldi iskolákat, ahol ez teljesen lényegtelen. 

Abban a pillanatban, amikor a tanuló belép az osztályterembe, egy másik, sokkal régebbi világban találja magát: A Snapchat-től és az Instagramtól kezdve egészen a táblákig és a füzetekig. Más szóval, a 'papírmentes generáció' egy olyan osztályteremmel találja magát szembe, ahol az utolsó egy évszázad során nem változott semmi. 

A változás szükségessége

A társadalmi felelősségvállalás jegyében, az Adobe együttműködik az oktatási intézményekkel annak érdekében, hogy az iskolák a digitális utazás aktív résztvevői legyenek.

Az iskolarendszerben történő kreativitás fontosságának megfelelő megértése kiemelkedő jelentőségű, a kreativitás egy olyan terület, amit az Adobe már három évtizede ismer. Hozzáadva ehhez az Adobe vezető szerepét a digitális technológiában, valamint az értékes tételt az oktatási rendszerhez, ez igazán lenyűgöző.

A Gen Z-vel az oktatási rendszer sokkal több egy piaci szegmensnél. A korszerűsítés egy olyan kihívás, amellyel az összes felelős érintettnek szembesülnie kell, ha India szeretné megismerni a digitális gazdaságban rejlő potenciális lehetőségeket. Az elültetett magoknak az előnyeit a jövőben az állampolgárok, közösségek és üzleti vezetők, vállalkozók fogják learatni.

Az Adobe-nál tudjuk, hogy a mobil eszközök fontos mozgatórugói India digitális átalakulásának. Úgy látjuk, hogy a mobil piac (mobile-only market) egy különálló szegmens és a beruházások ennek figyelembevételével történnek. 

Vállalatként továbbra is a kreativitás vezérfonala maradunk. Néhány évvel ezelőtt átterveztük a teljes Kreatív folyamatot, most pedig a következő feladatunk az, hogy nagy mennyiségű kreativitást biztosítsunk India oktatási rendszere számára. 

(blogs.adobe.com)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram